Café Verweggistan
Re: Café Verweggistan
Voor het eerst? Ik dacht dat ik wel vaker zoiets was tegengekomen.. Of ik heb het gedroomd :p
..take nothing but memories, leave nothing but footprints..
Vorig jaar was het in Haren (geloof ik). In ieder geval niet in R'dam.Reismeis schreef:Voor het eerst? Ik dacht dat ik wel vaker zoiets was tegengekomen.. Of ik heb het gedroomd :p
ikreis.net voor alles over reizen en fotografie
Blijkbaar is de gemiddelde temperatuur in Lissabon in december nog 15 graden maw het is daar heel het jaar, relatief, warm.Reismeis schreef:Jeetje Menasil, wat een gelukje!! Jouw reismaatje is het er vast wel mee eens
Ehouse, Lissabon schijnt prachtig te zijn, staat ook op ons (lange...) lijstje. Lekker zeg, dat je nog gewoon buiten kon eten!! Beter dan de sneeuw die hier vannacht weer is gevallen :S
Nou die goede aanbieding van het hotel begint ook weer een apart verhaal te worden. Toen ik terugmailde dat ik van offer gebruik wilde maken, kreeg ik te horen dat ze deze offer niet konden geven in het hoogseizoen (ik ga net niet meer in het laagseizoen) en dat ik ze toch verkeerd begrepen heb. Ze hadden letterlijk gemaild dat het niet uitmaakte dat ik buiten de datum kwam van offer dat ze me eerst stuurden, want het was toch persoonlijk offer... Maar goed dat was dus niet zo ineens en de manager had dus toch besloten een speciale aanbieding voor mij te creeren. Nou dat was 7% korting.... Kan het hotel waar ik al geboekt heb, beter houden. Nu mailde ik dus netjes terug dat ik het nog best prijzig vind, er altijd met plezier heb geslapen maar in het hoogseizoen het hotel te duur is (het is dan gewoon 2x zo duur) en ik een ander hotel heb met een veel betere aanbieding. Maar nu is dus het komische. Nu kan ik ineens 10% korting krijgen. Ze blijven proberen maar ook dit is voor mij echt veel duurder dan het andere hotel. Ze zijn echt wanhopig.
Doen ze een geste, krijgen ze een gierige Hollander op hun dak! :p
Nee, een slimme gierige Hollander die er niet in trapt 
Ik ben betrokken bij organiseren van een vrijgezellenfeest. De persoon in kwestie adviseerde nu al om datum te prikken (het is in juni) omdat een enkeling vrij moet vragen van t werk en dat wel tijdig moet worden geregeld. Zelf vond ik t wat vroeg maar omdat het niet om mij gaat, heb ik toch alvast een mail gestuurd. Ook omdat ik nog hulp zoek bij organiseren enzo + budget bepaling. Het is nu vier dagen terug en ik heb van geen enkeling wat gehoord. Ze kennen mij ook niet, dus ik snap dat ze misschien overvallen zijn maar ja ik wil natuurlijk wel een geslaagd feestje voor m'n beste maatje en maak me nu al zorgen over wat ik moet doen als ze niet reageren
Ik vind het zo gek dat niemand reageert....

Ik ben betrokken bij organiseren van een vrijgezellenfeest. De persoon in kwestie adviseerde nu al om datum te prikken (het is in juni) omdat een enkeling vrij moet vragen van t werk en dat wel tijdig moet worden geregeld. Zelf vond ik t wat vroeg maar omdat het niet om mij gaat, heb ik toch alvast een mail gestuurd. Ook omdat ik nog hulp zoek bij organiseren enzo + budget bepaling. Het is nu vier dagen terug en ik heb van geen enkeling wat gehoord. Ze kennen mij ook niet, dus ik snap dat ze misschien overvallen zijn maar ja ik wil natuurlijk wel een geslaagd feestje voor m'n beste maatje en maak me nu al zorgen over wat ik moet doen als ze niet reageren

Huh, na vier dagen nog geen reactie?? Hebben ze er geen zin in ofzo?? Je bent inderdaad mooi op tijd met het versturen van de eerste mail, ik heb inmiddels twee vrijgezellenfeeestjes georganiseerd en de datum werd ook zo vroeg mogelijk vastgelegd. Ik hoop dat je snel wat reacties krijgt! En anders moet er nog maar een herinnering achter aan gestuurd worden..
Gisteren kwamen mensen kijken in m'n huidige woning. Eerst lieten ze niks weten, toen belden ze veel te laat en wilden ze gelijk dezelfde avond afspreken. Ik met de woningbouw geregeld dat ze een dag uitstel kregen en later mochten komen, moest ik nota bene wéér achter hen aanzitten voor een afspraak.
Uiteindelijk kwamen ze met een hele delegatie. Het huis hoeven ze niet. Nu wachten op de volgende mensen.
Ik ben gisteren tevens tot de ontdekking gekomen dat ik het in niet-westerse landen heel normaal vind als een man mij de hand niet wil schudden, maar dat ik dat in Nederland toch een beetje vreemd vind. Ik had er totaal niet op gerekend, en voelde me er een beetje ongemakkelijk bij. Alsof ík iets raars wilde...
Uiteindelijk kwamen ze met een hele delegatie. Het huis hoeven ze niet. Nu wachten op de volgende mensen.
Ik ben gisteren tevens tot de ontdekking gekomen dat ik het in niet-westerse landen heel normaal vind als een man mij de hand niet wil schudden, maar dat ik dat in Nederland toch een beetje vreemd vind. Ik had er totaal niet op gerekend, en voelde me er een beetje ongemakkelijk bij. Alsof ík iets raars wilde...
Tjee, dat schiet zo ook niet op, Jenny! Hopelijk heb je meer geluk met de volgende lichting..
Morgen ga ik, zoals het nu staat, naar de kerstfair in Dokkum! Het wordt pokkeweer, maar het is daar zooooooo gezellig.. I love Dokkum..
Zondag hebben we een high tea met nog twee stellen. Het is altijd zo gezellig (we hebben zeer regelmatig etentjes met zijn zessen), maar het is iedere keer weer lastig om te bedenken wat we gaan maken! Zeker nu, want alle doorsnee high tea-gerechten (cupcakes, sandwiches, scones enz.) waren al vrij snel gereserveerd
Dus nu staat er op mijn lijstje: Caramel shortcakejes, gevulde komkommer, pudding-in-een-potje, BLT wraps, pasteitjes met lamsragout, honing en rozemarijn en misschien nog kokos-pindarotsjes. En dan maar hopen dat het lekker is 
Morgen ga ik, zoals het nu staat, naar de kerstfair in Dokkum! Het wordt pokkeweer, maar het is daar zooooooo gezellig.. I love Dokkum..
Zondag hebben we een high tea met nog twee stellen. Het is altijd zo gezellig (we hebben zeer regelmatig etentjes met zijn zessen), maar het is iedere keer weer lastig om te bedenken wat we gaan maken! Zeker nu, want alle doorsnee high tea-gerechten (cupcakes, sandwiches, scones enz.) waren al vrij snel gereserveerd

Wauw dat klinkt als een super weekend reismeis! Veel plezier alvast
Ik heb niet veel bijzonders op de planning staan dit weekend helaas. Afgelopen weekend naar de kerstmarkt in Frankfurt geweest, erg leuk. Lange treinrit dat wel en vanwege de uitval van vliegtuigen zat de trein bom vol dus dat was helaas wat minder maar verder wel een leuk weekend gehad. Zou nu eigenlijk allang in mijn bed moeten liggen maar ben bezig met mijn verslag voor reiskrantreporter zou toch leuk zijn als ik zo'n gratis reisje naar Equador zou winnen
Heb nog tot 27 December gelukkig. Nou ja eigenlijk tot de 24ste, want ik denk niet dat ik met de kerstdagen veel tijd heb. Na die kerstmarkt van afgelopen weekend al wel helemaal in de kerstsferen gekomen. Kerstboom staat inmiddels ook al dus het huis is weer lekker winters gezellig
Wil iedereen alvast fijne kerstdagen en een gelukkig en reislustig 2013 toewensen! En hier nog een schattig kerstfilmpje zo voor het slapen gaan.
[Verwijderd]
Te lief! Ga zelf nu ook maar lekker naar bed want morgen weer vroeg uit de veren :/
Slaap lekker allemaal!

[Verwijderd]
Te lief! Ga zelf nu ook maar lekker naar bed want morgen weer vroeg uit de veren :/
Slaap lekker allemaal!
Laatst gewijzigd door Erik op 14 dec 2012 06:48, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Links verwijderd
Reden: Links verwijderd
Misschien lezen ze mee want heb 2 reacties en die gaan ook even meedenken. Nu de rest nog maar het begint te lopen. Een persoon moet ik helaas via de post gaan bereiken want die is telefonisch zo goed als onbereikbaar
Ik ga dus maar de mail vanavond uitprinten en op de bus doen haha. Ik voelde me eerst beetje onzeker omdat ik de enige dame ben in het gezelschap en ze het misschien raar vinden dat ik erbij ben en organiseer. Maar dat is om mijn maatje mij graag erbij wil hebben en het aan mij toevertrouwd
Balen Jenny dat het zo rommelig was met die bezichtiging. Ik kijk er nu al naar uit dat ik dat ook mag aan doen...Hightea klinkt erg goed!

Balen Jenny dat het zo rommelig was met die bezichtiging. Ik kijk er nu al naar uit dat ik dat ook mag aan doen...Hightea klinkt erg goed!
Het gaat nog steeds allemaal niet volgens plan. Ik ben half ziek (eigenlijk helemaal, maar ik ontken). De aannemer heeft een mannetje minder omdat deze ziek is. Daarbij is de aannemer later omdat zijn bus kapot is....
Maar het komt vast allemaal goed.
Maar het komt vast allemaal goed.
-
- Reisexpert
Ik heb mijn laatste werkweken ingezet :-(
Ga de bewoners echt missen en sommige van mijn collega's ook.
Brrr! het ergste vind ik dan nog gewoon zonder werk komen te zitten.
Enkele dagen een sollicitatie gesprek gehad maar ondanks het feit dat ik er een goed gevoel bij heb is het nu nog gewoon afwachten.
Fingers crossed.
Bjorn en ik zien elkaar nu heel weinig omdat we in verschillende ploegen werken en da's kut. Maar waait ook wel over.
Morgen mogen we gaan uit eten met een ganse groep mensen die we niet kennen. Bjorns collegaatje en haar man zijn 25 jaar getrouwd. De dag erop, zondag, help ik op een kerstmarkt mee om geld in te zamelen voor het kinderkankerfonds. Vrienden van ons zijn op fietsvakantie vertrokken en koppelen dit aan geldinzameling voor het goede doel. Hopelijk blijft het droog de komende dagen, dan zit er een leuke wandeling in.
Ga de bewoners echt missen en sommige van mijn collega's ook.
Brrr! het ergste vind ik dan nog gewoon zonder werk komen te zitten.
Enkele dagen een sollicitatie gesprek gehad maar ondanks het feit dat ik er een goed gevoel bij heb is het nu nog gewoon afwachten.
Fingers crossed.
Bjorn en ik zien elkaar nu heel weinig omdat we in verschillende ploegen werken en da's kut. Maar waait ook wel over.
Morgen mogen we gaan uit eten met een ganse groep mensen die we niet kennen. Bjorns collegaatje en haar man zijn 25 jaar getrouwd. De dag erop, zondag, help ik op een kerstmarkt mee om geld in te zamelen voor het kinderkankerfonds. Vrienden van ons zijn op fietsvakantie vertrokken en koppelen dit aan geldinzameling voor het goede doel. Hopelijk blijft het droog de komende dagen, dan zit er een leuke wandeling in.
Ik heb vandaag mijn vliegtuigtickets geboekt naar Krakow voor in februari, 67 euro per persoon (we zijn met vier). Het goedkoopste dat ik de afgelopen maand zag staan en ik denk dat het niet echt veel goedkoper gaat worden, mss verkeerd gegokt maar soit, aangezien we twee keer op een vrijdag gaan vliegen, lijkt me het nog wel een goede prijs.menasil schreef:Nee, een slimme gierige Hollander die er niet in trapt
Ik ben betrokken bij organiseren van een vrijgezellenfeest. De persoon in kwestie adviseerde nu al om datum te prikken (het is in juni) omdat een enkeling vrij moet vragen van t werk en dat wel tijdig moet worden geregeld. Zelf vond ik t wat vroeg maar omdat het niet om mij gaat, heb ik toch alvast een mail gestuurd. Ook omdat ik nog hulp zoek bij organiseren enzo + budget bepaling. Het is nu vier dagen terug en ik heb van geen enkeling wat gehoord. Ze kennen mij ook niet, dus ik snap dat ze misschien overvallen zijn maar ja ik wil natuurlijk wel een geslaagd feestje voor m'n beste maatje en maak me nu al zorgen over wat ik moet doen als ze niet reagerenIk vind het zo gek dat niemand reageert....
Een weekje stappen, cultuur opsnuiven

- WizardOfOss
- Reisexpert
- Contacteer:
Zag net de weersverwachting voor komende week, foute boel: