Vliegen van Beijing naar Melbourne

Stel hier je vragen over Rusland, Mongolië en China of misschien wil je meer weten over de beroemde treinroute? Maar ook ook andere landen zoals Tibet, Hongkong, Macau en Taiwan komen hier aan bod.
Plaats reactie
Jeroens84
Vakantieganger

Vliegen van Beijing naar Melbourne

Bericht door Jeroens84 »

Hallo,

Volgend jaar eind juli/begin augustus wil ik vanaf Beijing naar Melbourne vliegen (ik ga met de Trans Mongolie express naar Beijing). Nou heb ik een paar vragen hierover:

1: Hoe zit het met de aziatische/chinese vliegtuigmaatschappijen? Welke zijn betrouwbaar en welke moet je ver vandaan blijven. (enkele die deze route vliegen zijn: Malaysia airlines, China Eastern, China southern, Singapore airlines)

2: Kan ik deze beter boeken via een algemene ticketsite, of rechtstreeks bij de maatschappij?
goedkoopvliegenclub
Reisexpert
Contacteer:

Re: Vliegen van Beijing naar Melbourne

Bericht door goedkoopvliegenclub »

Ik denk dat de voordeligste optie Air Asia X via Kuala Lumpur is. deze vluchten vindt je misschien niet in een boekingsengine maar wel op de site van Air Asia.
http://www.goedkoopvliegenclub.nl
Met al het laatste nieuws over low cost vliegen
GREAEA
Reiziger

Bericht door GREAEA »

Behalve Airasia zou je ook op de site van Scoot kunnen kijken, die vliegen via Singapore naar Sydney en Gold Coast.

Ook zou je eventueel op de site van Jetstar kunnen kijken.
Jeroens84
Vakantieganger

Bericht door Jeroens84 »

Dank voor de reacties. Ik heb ze opgeslagen onder mn favorieten. In de kerstvakantie ga ik nog eens rustig kijken naar de mogelijkheden!
Plaats reactie