wat is de volgende bestemming

Kom tot rust in de Around the Globe huiskamer sectie. Hier kan je kletsen, met een spelletje meedoen of gekke weetjes uitwisselen.
Jenny
Reisexpert

Re: wat is de volgende bestemming

Bericht door Jenny »

De kerstmarkt in Aken is wel leuk. Ik ga er nooit bewust naar toe, maar ik loop er wel eens overheen als ik toevallig met mijn pa in Aken ben. (Hij komt wekelijks in Aken, ik misschien 1-2 keer per jaar.)
ikreis.net voor alles over reizen en fotografie
Globeskater
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door Globeskater »

Na afgelopen weekend in Kleve te zijn geweest, is Groningen komend weekend aan de buurt en dan nog weekendje Cappelle aan de Ijssel/Rotterdam.. dus lekker in de buurt ;)
WizardOfOss
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door WizardOfOss »

En wederom toegeven aan m'n verslaving, in januari een ruim weekje Tokyo. Niet geheel toevallig rond de Tokyo Auto Salon.

Een vlucht boeken viel nog niet mee. Niet bij gebrek aan geschikte vluchten, maar juist vanwege een overdaad daaraan. Het lijkt erop dat Star Alliance flink aan het stunten is, met als gevolg letterlijk honderden (combinaties van) vluchten voor net onder de 600 euro. En dan krijg je dus triviale keuzes als ga je voor de goedkoopste vlucht, of betaal je 6 euro meer om eens met een A380 te kunnen vliegen, of nog een paar euro meer om in plaats van met Lufthansa met ANA te vliegen, of nog veel meer mogelijkheden met o.a. Austrian Air en Swiss. Of wellicht toch vliegen op Haneda in plaats van Narita, veel dichter bij de stad maar met tamelijk ongelukkige vluchttijden. Keuze is leuk, maar je kan ook overdrijven...
Yvonnetje
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door Yvonnetje »

Leuk Wizard! Wat voor vlucht is het uiteindelijk geworden?

Komend weekend ga ik weer naar Beijing. Lekker een weekend in een hotel met m'n vriend en vieren dat we twee jaar samen zijn.

Weekend daarna naar Shanghai/Suzhou, op bezoek bij m'n nicht en haar man. Hem heb ik vorig jaar nog gezien, haar denk ik al een jaar of 2 niet. Tijd voor een bezoekje nu ze ook in China wonen.
Nederlandstalig blog over mijn leven in China & mijn reizen op http://goyvon.com

2015: Seoul, Wuhan, Shanxi Provincie, Japan
2016: Noord-Korea, Nederland
Jenny
Reisexpert

Bericht door Jenny »

Ik heb besloten dat ik in de zomer naar Peru ga. Ik moet alleen nog boeken.... (Tickets e1050 voor het hoogseizoen valt me alleszins mee.) M'n vriend en m'n vaste reismaatje twijfelen of ze meewillen. Misschien ga ik dus alleen, maar ik zou het ook weg leuk vinden om met zijn tweeën of drieën te gaan.
ikreis.net voor alles over reizen en fotografie
Reismeis
Reisexpert

Bericht door Reismeis »

Wat een leuke vooruitzichten weer! Hier staat nog steeds alleen Bremen op de planning, aanstaand weekend, maar dat had ik al gezegd :P
..take nothing but memories, leave nothing but footprints..
WizardOfOss
Reisexpert
Contacteer:

Yvonnetje schreef:Leuk Wizard! Wat voor vlucht is het uiteindelijk geworden?
Middle of the road keuze, niet te vroeg, niet te laat. Heen met Lufthansa, terug met ANA, en beide keren een overstap in München.

Het is puur een luxeprobleem, eigenlijk was praktisch elke optie prima, maar dan ga je toch zitten zoeken naar dat ene detail wat de ene vlucht interessanter maakt dan de andere. Of dan gaat de vraag spelen of ik m'n tijd in Tokyo wil maximaliseren door erg vroeg te vertrekken en al om 7 uur 's ochtends daar te landen, of toch kies voor een meer relaxte reis met aankomst tegen de avond (nu dus iets daar tussenin). Meestal mag je al blij zijn als er überhaupt wat te kiezen valt. Of dan is er de keuze tussen een goedkope maar minder praktische vlucht (vaak Aeroflot met een lange overstap in Moskou en late terugkeer op Schiphol), of een gunstigere vlucht tegen een hogere prijs. Teveel keus is maar lastig...
goedkoopvliegenclub
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door goedkoopvliegenclub »

Singapore en Maleisie.

Retour Singapore met Lufthansa (echt een koopje) voor €534.
Singapore- Kuching- Mulu park- Melacca- Kuala Lumpur - Cameron Highlands - Georgetown- Singapore

Singapore- Kuching met Tiger Airways
Kuching - Mulupark en Mulupark - Miri met maswings
Miri - KL met Air Air Asia
Penang - Singapore met Jetstar
http://www.goedkoopvliegenclub.nl
Met al het laatste nieuws over low cost vliegen
WizardOfOss
Reisexpert
Contacteer:

En de tweede bestemming voor 2013 is ook geboekt, in maart weer een weekendje naar de autosalon van Genève *O*
Reismeis
Reisexpert

Bericht door Reismeis »

Wat 2013 betreft zijn we nog steeds bestemmingloos.. Afgelopen zaterdag zijn we naar Bremen geweest en het was weer ontzettend gezellig! Dit keer zijn we ook naar Schnoor geweest, een wijk vlakbij het centrum. Echt een aanrader!! Het is geen straf om hier te verdwalen..
..take nothing but memories, leave nothing but footprints..
Tenrec
Reisexpert

Bericht door Tenrec »

Vanmorgen de vluchten geboekt (607 euro p.p.) voor onze reis naar Oeganda volgend jaar. We vertrekken 26 oktober en komen 27 november 2013 terug. Dat zijn dus 32 dagen. We hebben reeds een Toyota Hilux Surf (selfdrive) besproken voor de periode dat we daar zijn. We zijn van plan om in ieder geval de Berggorilla's te bezoeken en daarnaast natuurlijk de Chimpansees en de boomklimmende leeuwen.
We vliegen met Egyptair zodat we per persoon 46 kilo bagage mogen meenemen (2 maal 23 kg p.p.). Zo kunnen we misschien ook een tentje meenemen om te kamperen.
Verder gaan we tijdens deze vakantie waarschijnlijk ook naar Rwanda en we hebben een optie op Burundi en Kenia. We mogen immers met de 4x4 deze grenzen over. Tanzania zou ook nog mogen.

Ik weet niet of ik al verteld heb dat we van 16 maart tot en met 3 april 2013 naar India vertrekken.
we maken daar een zelf geplande en georganiseerde rondreis: Amsterdam-Delhi, Varanassi, Kolkata(Sunderbans; tijgerreservaat), Raipur, Kanker, Jaipur (Ranthambore, tijgerreservaat), Mumbai, Diu (Gir nationalpark met Aziatische Leeuwen), Mumbai- Istanbul- Amsterdam. In istanbul gaan we op de terugreis even in de stad kijken tijdens de stopover die we ingelast hebben.

Al met al een leuk vooruitzicht voor het komende jaar. Het lijkt wel crisis!

*O*
Mijn foto's en tribal-art:http://peter.international
Yvonnetje
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door Yvonnetje »

Wat een leuke vooruitzichten!

Hier is nog niks concreets gepland, maar we hebben het idee om tijdens het Chinees Nieuwjaar en de week erna voor twee weken naar de Filippijnen te gaan. Hangt nog even af van mijn nieuwe baan en wanneer ik moet beginnen, maar twee weekjes warmte lijkt me heerlijk!
Nederlandstalig blog over mijn leven in China & mijn reizen op http://goyvon.com

2015: Seoul, Wuhan, Shanxi Provincie, Japan
2016: Noord-Korea, Nederland
menasil
Reisexpert

Bericht door menasil »

Wauw leuke reizen allemaal!!

Ik mag ook niet klagen. Net mijn prijs "verzilverd' die ik met een quiz over Polen had gewonnen :D 2 nachten in Krakow + 2 gratis tours uit hun aanbod. Maar 2 nachten was wat weinig dus nu gaan we 5 nachten in April. Een dag ga ik mezelf vermaken want dan gaat m'n reismaatje naar Auschwitz. Ik wil het niet echt nog keer zien. Misschien tijd om dan met Poolse kennissen af te spreken of anders wat musea.
ubiytsa
Reisexpert

Bericht door ubiytsa »

De laatste jaren ging ik steeds met een vriend op reis, maar doordat hij in het buitenland gaat studeren kwam het deze zomervakantie niet zo goed uit. Ik was dan ook blij dat ik nog een vlucht bij kon boeken bij mijn ouders :) Naar India deze keer, maar dat duurt nog zo lang :P
Reisinspiratie, blogs en reisgids op http://travelogy.nl
Travelator
Reisexpert

Bericht door Travelator »

ubiytsa schreef:De laatste jaren ging ik steeds met een vriend op reis, maar doordat hij in het buitenland gaat studeren kwam het deze zomervakantie niet zo goed uit. Ik was dan ook blij dat ik nog een vlucht bij kon boeken bij mijn ouders :) Naar India deze keer, maar dat duurt nog zo lang :P
Wat leuk dat je met je ouders op reis gaat!
Hoe lang gaan jullie?
You take your prospects and your pickaxe and you trudge down to the stream,
and you bloody your hands digging for your dream...

http://siem.aroundtheglobe.nl
Plaats reactie