Bedankt allemaal voor de snelle reacties!!
Tikva schreef:In zuid-oost azie kan je een leuk slinger maken bijvoorbeeld vietnam noord naar zuid, cambodja, laos zuid naar noord en dan thailand. Kijk eens bij andere topics voor meer tips,
Dat klinkt inderdaad als een goed idee ja! Wat betreft de visa moet ik me tegen die tijd nog maar is in verdiepen..
ubiytsa schreef:Anderhalve week vind ik wel heel erg lang voor Beijing, met een heel klein beetje tempo heb je dat gezien in 3/4 dagen. Je kan inderdaad beter vliegen op Bangkok of Kuala Lumpur. In die anderhalve week die je anders in China zou zitten, kan je ook prima door Maleisië trekken en richting Thailand, Vietnam, Laos en Cambodja gaan.
Die andere halve week in Bejing gaan we ook beter benutten ja:) Maleisië al een keer geweest dus die slaan we dit keer over. Onze GLOBALE planning tot nu is:
Bejing (verboden stad, chinese muur) dan met de nachttrein naar Xi'an (terracota leger).. vervolgens naar Chengdu (panda's en die grote budda) en vanuit Chengdu met de trein naar Ha Noi of Vliegen naar Manilla Filipijnen...
Als er nog mensen zijn die leuke "Must See" hebben of "Must do" in een van de landen die we willen bezoeken hoor ik het graag of algemene tips, handigheidjes etc.
Bedankt!
Gr,