http://www.bol.com/nl/p/nikon-coolpix-a ... 011687879/
Hi Allen,
Ik ga 4,5 maand reizen en heb een spiegelreflex camera een canon 1100D, maar heb gemerkt dat ik met vakanties etc hem toch
minder gebruik, omdat hij best zwaar is en het zo een gedoe vind, in de tas uit de tas.
Nu ben ik opzoek naar een compact camera die wel mooie foto's maakt, nu ben ik even gaan kijken en kwam
de Nikon Coolpix AW100 tegen.
Deze camera heeft:
16 megapixel
kan tot 10 meter onderwater
kan tot temperatuur tot -10
heeft een groothoek lens maakt panorama foto's
heeft gps signaal en een wereldkaart(zodat je precies ziet waar de foto gemaakt is)
5x optische zoom
4x digitale zoom
full hd filmen
Hij kost 252 euro. Ik zou dus graag willen weten of iemand ervaring heeft met deze camera en of hij goede foto's maakt, ook in het donker etc.
Hoor het graag.
Groetjes,
Sharon
Iemand ervaring met Nikon Coolpix AW100 waterbestendig
Re: Iemand ervaring met Nikon Coolpix AW100 waterbestendig
Heb geen ervaring ermee, maar ik ben ook op zoek naar een robuuste waterbestendige camera. Hier is een vergelijking van de nieuwste modellen, die van jou staat er ook bij: http://www.digitalcamerainfo.com/Featur ... owdown.htm
Re: Iemand ervaring met Nikon Coolpix AW100 waterbestendig
Beste Sharon,
Ik heb deze aangeschaft omdat mij wijs werd gemaakt dat hij tegen het fijne Sahara zand zou kunnen en ik heb dus ook geen klachten over de camera of de foto's. Hij is robuust en sluit goed, werkt makkelijk en snel! En ga naar een fotografiewinkel, daar heb ik er ook nog 30 euro van afgepraat
Toch weer een leuke avond in een goedkoop hotel of luxe hostel
Veel plezier!
Ik heb deze aangeschaft omdat mij wijs werd gemaakt dat hij tegen het fijne Sahara zand zou kunnen en ik heb dus ook geen klachten over de camera of de foto's. Hij is robuust en sluit goed, werkt makkelijk en snel! En ga naar een fotografiewinkel, daar heb ik er ook nog 30 euro van afgepraat

Veel plezier!