Iemand ervaring met OOM verzekeringen?

Altijd al willen weten of het mogelijk is om de reis te maken die je al jaren wilt gaan doen met het budget die je voor ogen hebt? Of wil je weten welke verzekering het beste bij jouw reis past?
NicodeJong

Qreply

Bericht door NicodeJong »

Nou, wij zijn helemaal niet tevreden. Wij hebben een beschermeling uit Afrika voor 5 dagen over laten komen met een verzekering van Oom. Hij had een steenpuist die voor vertrek nog niet rijp was en hier behandeld moest worden. E.e.a. resulteerde in drie dagen ziekenhuis en twee operaties onder narcose. Oom neemt geen verantwoordelijkheid en heeft helemaal niets begeleid. Natuurlijk kun je een brandend huis niet verzekeren maar kan iemand mij een kwaal noemen die niet al eerder (onbewust) bestond voordat er medische hulp nodig is, anders dan een ongeval?
Farah

Qreply

Bericht door Farah »

OOM wilt mij wel verzekeren maar omdat ik astma patient ben, krijg ik niks verzekerd en vergoed als er maar iets met mijn longen en luchtwegen aan de hand is tijdens mijn verblijf in het buitenland.
Dit vind ik zo erg......
FrankMaagd

Re: Iemand ervaring met OOM verzekeringen?

Bericht door FrankMaagd »

Ik heb meerdere malen een Schengen-verzekering afgesloten voor mijn partner. Nu ben ik al maanden bezig om iets vergoed te krijgen van de ziektekosten die gemaakt zijn. Dat is praktisch onmogelijk
Erik
Site Admin

Re: Iemand ervaring met OOM verzekeringen?

Bericht door Erik »

FrankMaagd schreef: 15 jul 2020 14:02 Ik heb meerdere malen een Schengen-verzekering afgesloten voor mijn partner. Nu ben ik al maanden bezig om iets vergoed te krijgen van de ziektekosten die gemaakt zijn. Dat is praktisch onmogelijk
Wat is een Schengen verzekering precies?
Plaats reactie