Als je niets hoeft te doen in het zuiden, zou ik lekker in het noorden blijven, Globeskater

Scheelt benzine en is misschien rustiger... aan de andere kant...zelf vind ik het soms ook fijn ff in huis aan te klooien enzo en klusjes te doen waar ik normaal nooit aan toe kom en dan ineens tijd voor heb
Reismeis, ja ben wel wat drukker dan eerst maar als je dan migraine krijgt op de avonden dat je niets te doen hebt/niets hebt gepland, is je week helemaal zo kort. Kon echt 2 avonden gewoon niets en had helaas afgelopen zaterdag 's middags weer een aanval... wel lekker geshopt overigens

Alleen een dingetje hadden ze niet bij de VenD. Nu online besteld maar heb nog geen afhaalbericht

Het is wel al onderweg maar duurt al 3 dagen. Beetje gek maar goed. Esprit komt z'n levertijden ook niet na. Al de tweede keer in een maand tijd dat ze excuses moeten maken voor te late levering.... Positief: 123inkt had een cartridge gestuurd maar die deed het niet. Hebben ze mij gratis een nieuwe gestuurd en als troost, een klein flesje wijn

Dat vind ik nog eens leuke en goede service!!
Vrijdag lekker vrij! 's ochtends het huishouden en 's middags naar Doetinchem. ben benieuwd, het gaat niet zo lekker in het "supporterslegioen" dus ik verwacht nogal wat ME. Het is dat ik m'n kaartjes al heb, anders had ik denk ik niet gegaan...