Ja, het is nu echt spannend aan het worden... Is toch wel een behoorlijk stap. Het huis wordt steeds leger.menasil schreef:Spannend!! komt steeds dichterbij
wat is de volgende bestemming
Re: wat is de volgende bestemming
Kijk ook eens op de pagina van onze homestay-guesthouse: https://web.facebook.com/Don-Som-Rivers ... 3/?fref=ts
Nog 9 dagen?? Jeetje!! Succes met de laatste dingetjes!!
..take nothing but memories, leave nothing but footprints..
Wow dat is al snel, veel succes met de laatste dingen Laosfan 

http://www.gezinopreis.nl 2014: Vietnam Cambodja & Thailand. 2013: Curaçao, Tallinn, IJsland Canada & NY
-
- Wereldreiziger
- Contacteer:
Spannend, het is een hele stap! SuccesLaosFan schreef:Nog 9 dagen voor vertrek naar Laos...

Hoe boek jij jouw vliegtickets? Help mij afstuderen met het invullen van een korte enquête: https://goo.gl/e85Von
Nog maar 4 daagjes toch, Laosfan?? Tijd gaat echt snel!!
Ik heb ook weer - naast Warschau - een nieuwe reis in het vooruitzicht! Ik ga in januari naar Calgary en Salt Lake City voor het schaatsen. Zijn er in totaal 2 weken en hebben dus tijd om nog meer te zien. Calgary zal ijskoud zijn hahahaha. Heb net Lonely Planet uit de bieb gehaald van Canada dus dat stukje kan ik alvast inlezen
Hebben echt hele fijne tickets gevonden. Zonder overstap en 3 vluchten in totaal. Oke, alleen vanaf SLC moeten we nog even van vliegtuig wisselen in Detroit..Was maar 10 euro duurder dan met overstap. Overigens had ik eens bij tunafish een offerte aangevraagd en die kwam als duurste uit de bus en had overal overstap...Uiteindelijk heb ik het ticket elders, precies dezelfde "eisen" nog meer dan 225 euro goedkoper kunnen krijgen (inc. alle fees).
Ik heb ook weer - naast Warschau - een nieuwe reis in het vooruitzicht! Ik ga in januari naar Calgary en Salt Lake City voor het schaatsen. Zijn er in totaal 2 weken en hebben dus tijd om nog meer te zien. Calgary zal ijskoud zijn hahahaha. Heb net Lonely Planet uit de bieb gehaald van Canada dus dat stukje kan ik alvast inlezen

ik ga straks naar bunnik. niet veel zin in, want ik moet op 24 pubers letten....
ikreis.net voor alles over reizen en fotografie
Nog 1 dag. Morgenavond om 21.20 uur vertrek ik. Nog wel het e.e.a. te doen hier...
Kijk ook eens op de pagina van onze homestay-guesthouse: https://web.facebook.com/Don-Som-Rivers ... 3/?fref=ts
- Michelle89
- Reisexpert
Veel succes Laosfan! (morgen is ook de dag dat ik aan mn avontuur begon een jaar geleden, toevallig
)
Het lijkt wel alsof er een vloek op mijn vakanties die ik hier post ligt.. Eerst al Marokko en Egypte niet doorgegaan.. maar nu ga ik dan echt in januari 3 weken op groepsreis naar Cuba!

Het lijkt wel alsof er een vloek op mijn vakanties die ik hier post ligt.. Eerst al Marokko en Egypte niet doorgegaan.. maar nu ga ik dan echt in januari 3 weken op groepsreis naar Cuba!

Viva la Cuba! Veel plezier daar en dank.
Ik zit nog steeds te twijfelen of ik de vlucht vanuit Thailand nog moet gaan boeken om zeker te zijn dat ik op het vliegveld hier niet geweigerd ga worden...
Ik zit nog steeds te twijfelen of ik de vlucht vanuit Thailand nog moet gaan boeken om zeker te zijn dat ik op het vliegveld hier niet geweigerd ga worden...
LaosFan, wat heb je uiteindelijk gedaan? Ik heb toch maar men Visum aanvraag van het weekend opgestuurd naar de thaise ambassade, zekere voor het onzekere gedaan dusLaosFan schreef:Viva la Cuba! Veel plezier daar en dank.
Reisagenda 2015: Maart '15 midweek skiën Oostenrijk - Mei "15 4 weken Colombia - Juni/juli "15 1 week Schotland En nu is het geld op...
Travelvideo: Living on the Edge - A bikers legacy through Vietnam
Travelvideo: Colombia 2015
Travelvideo: Living on the Edge - A bikers legacy through Vietnam
Travelvideo: Colombia 2015
-
- Wereldreiziger
- Contacteer:
Vanavond pak ik het vliegtuig naar Boedapest, zin in!
Hoe boek jij jouw vliegtickets? Help mij afstuderen met het invullen van een korte enquête: https://goo.gl/e85Von
ik ga morgen naar Polen.
februari waarschijnlijk Barcerlona, en in april/mei naar Uzbekistan. wat ik in de zomer ga doen weet ik nog niet, waarschijnlijk 4 weken Mexico.
met kerst en de overige weken van de zomevakantie klussen in mijn nieuwe huisje
februari waarschijnlijk Barcerlona, en in april/mei naar Uzbekistan. wat ik in de zomer ga doen weet ik nog niet, waarschijnlijk 4 weken Mexico.
met kerst en de overige weken van de zomevakantie klussen in mijn nieuwe huisje

Heel veel plezier Jenny!
Als je teveel zlotys overhoudt.... ik ga 2e kerstdag naar Polen dus wil ze wel overnemen hahaha 
Zelf was ik afgelopen weekend voor t eerst sinds 15 jaar ofzo in Zeeland
Was mooi daar! Bij een kennis op bezoek geweest. Verder ga ik half november weer eens naar Wolvega/Heerenveen. Het seizoen gaat weer beginnen! 

Zelf was ik afgelopen weekend voor t eerst sinds 15 jaar ofzo in Zeeland

Ik hou het in gedachte!menasil schreef:Heel veel plezier Jenny!Als je teveel zlotys overhoudt.... ik ga 2e kerstdag naar Polen dus wil ze wel overnemen hahaha
- Michelle89
- Reisexpert
Cuba geboekt, 5 januari lekker 3 weken rondreizen met Djoser