ervaringen uploaden foto's

Plaats hier het overige wat je niet kwijt kunt onder de continent-hoofdstukken. Bijvoorbeeld vragen over tickets of tips die je graag wilt horen over je volgende reis.
dennisje182

Re: ervaringen uploaden foto's

Bericht door dennisje182 »

Snap ik, et grapje was gewoon snel gemaakt. Kheb in india 2 keer 2 dvd's gebrand, eentje naar huis gestuurd eentje gehouden tot ik bericht van thuis kreeg dat ze aangekomen waren. Werkt wat omslachtig. Maar het werkt. Ik sliep iig wat rustiger
Travelator
Reisexpert

Bericht door Travelator »

Ik vond het een erg leuk grapje : )

Ik doe het bijna allemaal.
Heb een externe harde schijf bij me waar ik af en toe foto's op zet, ik bewaar ze op m'n laptop, heb SkyDrive (7GB gratis) en wil m'n ouders ook gaan vragen om die af en toe uit te gaan laden... Ik slaap héél rustig dus : )
You take your prospects and your pickaxe and you trudge down to the stream,
and you bloody your hands digging for your dream...

http://siem.aroundtheglobe.nl
Erik
Site Admin

Bericht door Erik »

Heb jij dan nog niet meer dan 7 GB aan foto's dan?
Travelator
Reisexpert

Bericht door Travelator »

Erik schreef:Heb jij dan nog niet meer dan 7 GB aan foto's dan?
Jawel, daarom moeten m'n ouders m'n SkyDrive ook gaan uitladen : )
You take your prospects and your pickaxe and you trudge down to the stream,
and you bloody your hands digging for your dream...

http://siem.aroundtheglobe.nl
SanneG
Vakantieganger

Bericht door SanneG »

Erik schreef:
dennisje182 schreef:Die sd kaartjes zijn ook ineens zo zwaar als ze vol zitten ;) ;)
Het gaat er volgens mij om dat je ze kwijt kunt raken, ze kunnen gestolen worden, of ze kunnen stuk gaan. Daarom kan ik mij voorstellen dat je ergens een backup wilt hebben die je niet bij je hebt.
Klopt helemaal, maar ik moest wel erg lachen om het grapje ;)
Ik zie het gewoon helemaal voor me hoe ik de helft van mijn spullen/sd-cards/foto's kwijt raak, dus ik ben naar opties aan het kijken om ze buiten de 'draagbare' middelen ergens te back-uppen. Opties genoeg, zoals ik hier nu lees!
Marije
Reisexpert

Bericht door Marije »

Ik had er trouwens misschien wel even bij moeten zetten dat ik géén eigen laptop bij me had en dus dat uploaden deed op (soms aftandse) computers van hostels en internetcafe. Dat kost dus geld, dus ik had meestal ook niet veel geduld...
Sandervh
Reisexpert

Bericht door Sandervh »

@ eric, een ftp servertje is natuurlijk ook nog een optie.. het voordeel leek mij bij dropbox dat ik gewoon onderweg in de bus bijvoorbeeld al al mijn foto's in de dropbox kon kopieren (offline) en dat zodra mijn netbook weer aan de wifi hangt begint met uploaden en stopt als ik weer verder ga reizen zonder dat ik zelf hoef op te letten welke foto's al wel en niet geupload zijn.

Trouwens voor de mensen met een eigen laptop + dropbox is de volgende instelling wel een must, "Don't Limit" iemand anders die zit te skypen zal dit niet zo leuk vinden maar het doel heiligt de middelen in dit geval lijkt me ;)
no limit
no limit
Naamloos.png (37.96 KiB) 262 keer bekeken
Reisagenda 2015: Maart '15 midweek skiën Oostenrijk - Mei "15 4 weken Colombia - Juni/juli "15 1 week Schotland En nu is het geld op...
Travelvideo: Living on the Edge - A bikers legacy through Vietnam
Travelvideo: Colombia 2015
Plaats reactie