Eigenlijk wel.... De badkamer moet verbouwd worden (als ik het kan betalen wil ik hem meteen naar een andere plek verplaatsen) en de keuken is zodanig inefficient ingedeeld dat die ook vervangen moet worden. Verder nieuwe vloeren en uiteraard schilderen.Globeskater schreef:@ Jenny, Gefeliciteerd! Moet er nog veel geklust worden?.
Ik miste je al op het forum.... Goed om te lezen dat je het naar je zin hebt.Travelator schreef:Jenny, gefeliciteerd!! Te gek, zeg.
Als ik in de buurt was geweest, was ik heel graag komen klussen. Gemiste kans voor mij, want dat vind ik erg leuk...
Wanneer ga je verhuizen?
Ik zit nu lekker in Dahab. Het is en blijft hier toch heerlijk, hè...
Het is net thuiskomen hier...
Duiken rustig aan, vooral nog gewoon lekker voor de deur.
Vandaag Islands geweest, prachtige stek!
We hebben twee beginners bij ons; geweldig, dat enthousiasme!!
Al met al erg leuk hier...
Dat laatste... (alle drie)Jenny schreef:Weet wie je bedoelt. (Dacht alleen dat hij ergens anders woonde.) Doe hem maar de groeten.
Maareh, hoe kom je ineens bij mijn naam? Of loop je over de hele wereld te verkondigen hoe leuk en lief en gestoord ik ben????
Ik wilde zo'n knuffel-emoticon posten, maar die zijn er niet... : (Jenny schreef:Morgen is mijn diplomauitreiking. Vanavond echter heel verdrietig omdat ik moet terugdenken aan de vorige keer. Toen uit eten geweest met mijn beide ouders, de eerste keer sinds kun scheiding in '85. Mijn oma was er toen ook bij. Zij is al jaren dood, maar ik mis haar ineens heel erg!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten