Oud&nieuw in Thailand... waar?

Stel hier al je vragen over het Zuid-oostelijke gedeelte van Azië.
Plaats reactie
Liberte

Oud&nieuw in Thailand... waar?

Bericht door Liberte »

Hoi!

Ik vlieg 27 december van Nepal naar Thailand (Bangkok) en vanaf dat moment ga ik alleen verder reizen. Nou vroeg ik me af wat een leuke plek is om oud & nieuw te vieren. Raden jullie me aan om t/m oud en nieuw in Bangkok de blijven, of weten jullie andere plekken waar het leuker is om het te vieren? Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen of tips die je misschien van anderen hebt gehoord. Het lijkt me ook wel leuk om door te trekken naar het zuiden om naar een leuk eiland te gaan. Is Koh Phangan leuk met oud & nieuw? Aan de ene kant lijkt het me wel leuk, omdat het daar in ieder geval uitgebreid gevierd wordt, aan de andere kant hoor ik ook verhalen dat het echt te fout is...
Misschien Koh Tao? Kan ik er meteen wat langer blijven en een duik cursus doen..

Alvast bedankt voor de reacties!
Sandervh
Reisexpert

Re: Oud&nieuw in Thailand... waar?

Bericht door Sandervh »

Ik en men vriendin willen bij Haad rin (koh pangang) het gaan vieren. Wat ik tot nu toe heb gehoord van vrienden zou het toch ook wel leuk moeten zijn. Dus ik ga me gewoon laten verassen, als het tegen valt so be it.
Reisagenda 2015: Maart '15 midweek skiën Oostenrijk - Mei "15 4 weken Colombia - Juni/juli "15 1 week Schotland En nu is het geld op...
Travelvideo: Living on the Edge - A bikers legacy through Vietnam
Travelvideo: Colombia 2015
lisette-van-beek
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door lisette-van-beek »

Op koh phangan is het altijd feest, dus vervelen doe je erg sowieso niet. En of het 'fout' is moet je zelf bepalen... kikk wat youtubefilmpjes... ik heb me iig goed vermaakt :) verder natuurlijk bangkok, khao san road!

Verwacht vooral feest op toeristische plekken. Het wordt door de locals namelijk amper gevierd omdat zij in april pas nieuwjaar hebben!
Ga naar m'n blog http://www.travellust.nl voor info over Zuidoost-Azië, Nicaragua, IJsland, citytrips en meer.

Reisagenda '15:
feb: Gambia
apr: Lissabon
mei: New York
jun: Kroatië, Texel, Frankrijk
jul: Zeeland
aug: Berlijn
sep: Spanje
okt: Marokko
HannahBakels

Bericht door HannahBakels »

Ik ben rond oud&nieuw in bangkok, nog niet bepaald waar ik ga verblijven en wat mij leuk lijkt!
Zijn er meer mensen daar rond oud&nieuw of heeft iemand een goede tip? Moet ik al wel of niet een hostel boeken als ik in bangkok verlbijf..

Thanks! 8-)
Tikva
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door Tikva »

Verwacht er niet te veel van in bangkok hoor, op khao san rd zijn wel feestjes en verder is er een klein beetje vuurwerk bij het paleis. Vaak is er ook nog een speach van de koning of koningin. Reserveren is echt niet nodig.
http://www.gezinopreis.nl 2014: Vietnam Cambodja & Thailand. 2013: Curaçao, Tallinn, IJsland Canada & NY
Plaats reactie