Moskou
Re: overnachten vliegveld Moskou, visum??
Bedankt Dat is wel de perfecte uitkomst... Kan je daar dus een dag mee de stad in>
En ik lees dat het rond de 35 euro is, dat vind ik een goede deal.
En ik lees dat het rond de 35 euro is, dat vind ik een goede deal.
-
Treinkaartje Moskou - Wladiwostok
Heeft iemand een idee hoeveel een treinkaartje kost van Moskou naar Wladiwostok?
- Kims
- Reisexpert
Re: Visa voor reizen Rusland / China
Hi,
Het ligt eraan of je hem aan het loket koopt aan het loket of via een organisatie zoals Real Russia. Om een indicatie te krijgen kun je op de Real Russia website kijken voor hun prijs, de prijs aan het loket zal ongeveer 2/3 van die prijs zijn. Het ligt er ook aan in welke klasse je reist; 1e, 2e of 3e. En het hangt ervanaf wanneer je reist, met welk soort trein en of je direkt door wil of tussendoor wil stoppen want dan zul je aparte kaartjes per gedeelte van je reis moeten kopen. Er zijn veel variabelen.
Groetjes
Het ligt eraan of je hem aan het loket koopt aan het loket of via een organisatie zoals Real Russia. Om een indicatie te krijgen kun je op de Real Russia website kijken voor hun prijs, de prijs aan het loket zal ongeveer 2/3 van die prijs zijn. Het ligt er ook aan in welke klasse je reist; 1e, 2e of 3e. En het hangt ervanaf wanneer je reist, met welk soort trein en of je direkt door wil of tussendoor wil stoppen want dan zul je aparte kaartjes per gedeelte van je reis moeten kopen. Er zijn veel variabelen.
Groetjes
Travel is the only thing you buy that makes you richer!