Over een paar weken heb ik een cursus in Italie, daarna wil graag paar dagen naar Rome. Heeft iemand advies voor als je alleen naar Rome gaat en de stad niet kent.
Dank alvast!
alleen naar Rome
Re: alleen naar Rome
Heb je al accommodatie? Zo nee, als je gaat boeken, kijk dan even de reviews goed door
Dan kan je ziet wat anderen er van vinden. Ik zou zeker een hostel boeken zodat je sneller aanspraak hebt van anderen en misschien samen kan optrekken.
Verder zou ik zorgen voor een goede kaart en evt. een reisboekje zodat je beetje weet wat je kan doen en waar je vooral niet zou moeten komen. Enkele jaren geleden werd de buurt bij het station Termini afgeraden om daar te verblijven omdat het 's avonds niet altijd veilig is daar. Ik weet niet hoe het nu is.
En loop niet 's avonds laat door steegjes enz. maar dat zou je in Nederland ook niet doen..

Verder zou ik zorgen voor een goede kaart en evt. een reisboekje zodat je beetje weet wat je kan doen en waar je vooral niet zou moeten komen. Enkele jaren geleden werd de buurt bij het station Termini afgeraden om daar te verblijven omdat het 's avonds niet altijd veilig is daar. Ik weet niet hoe het nu is.
En loop niet 's avonds laat door steegjes enz. maar dat zou je in Nederland ook niet doen..