Slapen op Brussel airport?
Slapen op Brussel airport?
Iemand ervaringen met overnachten in de luchthaven zelf (geen hotel)?
Re: Slapen op Brussel airport?
welke luchthaven?
Brussel Airport is het hoofdvliegveld.
http://www.brusselsairport.be/nl/
Ik ben er paar keer geweest maar kan me niet echt herinneren dat ik ergens comfortabel zou kunnen slapen... Het is wel een relatief rustig vliegveld, dat wil zeggen dat je niet continu wordt gestoord door omroepberichten etc. En het is allemaal heel gemoedelijk daar.
http://www.brusselsairport.be/nl/
Ik ben er paar keer geweest maar kan me niet echt herinneren dat ik ergens comfortabel zou kunnen slapen... Het is wel een relatief rustig vliegveld, dat wil zeggen dat je niet continu wordt gestoord door omroepberichten etc. En het is allemaal heel gemoedelijk daar.
Ja en als je dus naar Charleroi gaat kan je rustig slapen weer vergeten dus, daar is het al erg druk heel vroeg in de morgen, en slapen of brengen een hoop mensen de nacht door op de luchthaven.
Als je écht wil slapen: gewoon op een bankje (of gewoon op de grond), oordopjes in en een dikke slaappil.
Ik heb ook al zonder die 2 laatste geslapen op Brussel airport. Dus zo moeilijk is dat niet.
Ik heb ook al zonder die 2 laatste geslapen op Brussel airport. Dus zo moeilijk is dat niet.
Het ligt er helemaal aan wanneer je wilt slapen. Als er weinig (of geen, maar denk dat Brussel altijd open is) vluchten gaan is het wel te doen. Dan wordt er idd niet vanalles opgeroepen en zijn er hopelijk geen luidruchtige mensen of kinderen.
De (meestal) koude vloer is niet aan te raden. Probeer dus snel een bankje te bemachtigen voordat ze bezet zijn.
Zelf heb ik wel constant het idee dat ik bestolen ga worden als ik ergens lig te slapen waar allerlei mensen langskomen. Heel fris en fruitig zal je waarschijnlijk niet wakker worden.
De (meestal) koude vloer is niet aan te raden. Probeer dus snel een bankje te bemachtigen voordat ze bezet zijn.
Zelf heb ik wel constant het idee dat ik bestolen ga worden als ik ergens lig te slapen waar allerlei mensen langskomen. Heel fris en fruitig zal je waarschijnlijk niet wakker worden.
Laugh and enjoy!
Als je echt moe bent, zul je ongetwijfeld vanzelf in slaap vallen, op een stoel of op de grond met je rugzak als kussen. Wekkertje zetten, just in case.. Ik weet niet of ik, als ik alleen zou reizen, op een vliegveld zou kunnen slapen. Vorig jaar onderweg naar Australië wel gedaan, maar toen waren we met zijn tweetjes en sliepen om de beurt. Voor zover je echt slaapt dan. Heb toen nog een leuke foto gemaakt weet ik nog, maar dat is off topic.
..take nothing but memories, leave nothing but footprints..
Nog even een update: ik heb destijds toch besloten om een hotel te boeken. Sheraton zit op 2 minuten lopen, heeft USD 99,- gekost (via Hotwire). Niet een prettige airport (i.t.t. tot Schiphol met de leren ligbanken) om te slapen.