ijen en bromo vulkaan waar overnachten?
-
- Reiziger
ijen en bromo vulkaan waar overnachten?
Morgen ga ik van lovina naar java, graag wil ik beginnen met ijen vulkaan en daar zo dicht mogelijk in de buurt overnachten we'll voor een goede backpack prijs. Daarna wil ik door naar de bromo vulkaan en daar zo dicht bij als mogelijk slapen voor een goede backpackprijs. In welke plaatsen is dit mogelijk? Alvast bedankt
Re: ijen en bromo vulkaan waar overnachten?
Kijk in je Lonely Planet. Bel eerst of er plek is, het is (bijna) weekend en dan is alles vaak vol.
Als je een tour neemt is er wel plek. Vaak is dar goedkoper, omdat je dan niet elke keer vervoer hoeft te regelen.
Als je een tour neemt is er wel plek. Vaak is dar goedkoper, omdat je dan niet elke keer vervoer hoeft te regelen.
ikreis.net voor alles over reizen en fotografie
-
- Reiziger
Bedankt voor de reactie ik zit nu in de bemo en ga z2 echt niet geven wat ze vragen ben ook ingesapt zonder prijs afspraak. Ik denk eraan om naar banyuwangi te gaan, maar ik weet niet of dit de beste optie is voor ijen omdat de plaats vanuit de haven nog iets meer naar t zuiden ligt
-
- Reiziger
Bedankt voor de reactie ik zit nu in de bemo en ga z2 echt niet geven wat ze vragen ben ook ingesapt zonder prijs afspraak. Ik denk eraan om naar banyuwangi te gaan, maar ik weet niet of dit de beste optie is voor ijen omdat de plaats vanuit de haven nog iets meer naar t zuiden ligt.
Toevallig vraagt hij het net en hij zei 50' maar ik zei nee en noemde 30'k zal vast nog we'll teveel zijn maar in lovina zeiden ze dat t wss 40k zou zijn.
Toevallig vraagt hij het net en hij zei 50' maar ik zei nee en noemde 30'k zal vast nog we'll teveel zijn maar in lovina zeiden ze dat t wss 40k zou zijn.
- Kims
- Reisexpert
Niet zo heel slim om in te stappen zonder prijsafspraak...succes met de onderhandelingen!
Travel is the only thing you buy that makes you richer!
Heb het traject tussen Ijen en de ferry zelf achterop een ojek gedaan via een binnenweg.
Spannend ritje van een dikke 2 uur en niet te duur.
In jouw richting zal het wel veel bergop zijn terwijl ik het in de andere richting heb gedaan.
Geen idee welk effect dat heeft op de tijd en de prijs. Maar het is het overwegen waard aangezien er geen bussen over die binnendoor route rijden.
Spannend ritje van een dikke 2 uur en niet te duur.
In jouw richting zal het wel veel bergop zijn terwijl ik het in de andere richting heb gedaan.
Geen idee welk effect dat heeft op de tijd en de prijs. Maar het is het overwegen waard aangezien er geen bussen over die binnendoor route rijden.
Hangt er vanaf. Ik doe het ook wel eens, maar alleen als ik zonder bagage veel bagage reis. Als je overkomt als iemand die de weg en de tarieven goed kent dan kom je er prima mee weg. Taal spreken helpt.Kims schreef:Niet zo heel slim om in te stappen zonder prijsafspraak...succes met de onderhandelingen!
ikreis.net voor alles over reizen en fotografie