2,5 maanden door midden amerika

Stel hier al je vragen over Zuid- of Midden Amerika. Van koukleumen in Patagonie tot zwemmen in het tropische Belize. En van de stranden bezoeken in Brazilië tot vulkanen spotten in de Costa Rica.
Plaats reactie
MSmit

2,5 maanden door midden amerika

Bericht door MSmit »

Van november 2012 tot half februari heb ik tijd om te reizen door midden amerika. Ik ben al veel aan het voorbereiden en lezen maar ik vroeg me af of er iemand rond die tijd ook die kant op gaat :)
ik hoef niet per se een reismaatje maar zou misschien wel gedeeltelijk met iemand samen reizen.
En, voor als ik erover heen heb gelezen; heeft iemand nog niet te missen tips voor de route van costa rica naar cancun?
Tikva
Reisexpert
Contacteer:

Re: 2,5 maanden door midden amerika

Bericht door Tikva »

Ben je op zoek naar een reismaatje dan kan je het beste een berichtje plaatsen in het daarvoor bestemde forum.
Kijk eens bij de andere topics over midden-amerika en bij de reisinfo over de landen daar staan genoeg tips in. Met 2,5 mnd van cancun naar costa rica heb je wat betreft route niet zoveel uitwijk mogelijkheden dus kom je al snel op een route terecht die veel backpackers daar doen. Er zijn genoeg niet te missen tips maar is lastig als we niet weten wat je leuk vindt. Ik zou zelf bijvoorbeeld zeggen Lanquin moet je niet missen en als je al advanced open water hebt dan duiken op roatan. Als je niet van het duiken bent maar wel van het surfen en meer avontuurlijk zou je in plaats van via honduras via el salvador kunnen reizen.
http://www.gezinopreis.nl 2014: Vietnam Cambodja & Thailand. 2013: Curaçao, Tallinn, IJsland Canada & NY
Plaats reactie