3 weken in Thailand rond kerst?

Stel hier al je vragen over het Zuid-oostelijke gedeelte van Azië.
jitsketje
Wereldreiziger

Re: 3 weken in Thailand rond kerst?

Bericht door jitsketje »

Vooral die in Kanchanaburi klinkt goed.
Heb hem opgeslagen!

Die in CM heeft nu niet hele goede reviews op internet dus dat is misschien iets minder.
ricardobuma
Wereldreiziger
Contacteer:

Bericht door ricardobuma »

jitsketje schreef:Opfris doekjes - Check!

Hoe kom je van die drop plek naar het treinstation? Lopend of moet je taxi nemen?
Want ja wil wel mijn backpack dumpen als ik een middagje rond ga wandelen in een stad.

Ik zoek ook nog tips voor accomodatie.
Wie heeft er fijne guesthouses voor niet al te veel geld (onder de 500 baht):
In Bangkok - Kanchanaburi - Chiang Mai - 1 nachtje in Phuket om de ferry te pakken.
Je kan lopen (behoorlijk stuk), maar of dat nou zijn fijn is met een backpack op je rug in die hitte..
Ik zou gewoon een tuk-tuk ofzo pakken. Wellicht kan je 'm delen met andere reizigers, dat heb ik ook gedaan.

Ik heb in Kanchanaburi in het Pong Phen Guesthouse geslapen. Er zijn ook goedkope kamers (vg mij had ik er één voor 400 baht) en er is een zwembad! Het was een prima acco en ook gelegen aan de river Kwai. In Chiang Mai heb ik in het Hollanda Montri Guesthouse aan de rivier geslapen, maar als je écht in het centrum wilt zitten, kan je beter voor een ander gaan.

Ik zal kijken of ik binnenkort weer wat reviews online kan zetten.
Hoe boek jij jouw vliegtickets? Help mij afstuderen met het invullen van een korte enquête: https://goo.gl/e85Von
nsenada
Vakantieganger

Bericht door nsenada »

Of gebruik Couchsurfing, goedkoper kan niet!

Groetjes,

Frank
Plaats reactie