Café Verweggistan
Re: Café Verweggistan
Ik ben langs de huizen gegaan. Viel me mee, veel mensen zaten buiten en wilden graag foldertje in ontvangst nemen. Heb maar één boze mevrouw gehad. Die wilde geen reclame. Doe er dan een sticker op, zou ik zeggen 

- bolletjeom
- Reisexpert
jongens, ik ben forum moe, reis moe, en vanalles en nog wat moe. Volgens mij zet de herfstdepressie heeeeel vroeg in dit jaar 
kortom, sorry als ik hier even wat minder ben. Het komt vast wel weer goed binnenkort. Eerst vandaag maar eens naar Amsterdam voor wat retail therapie

kortom, sorry als ik hier even wat minder ben. Het komt vast wel weer goed binnenkort. Eerst vandaag maar eens naar Amsterdam voor wat retail therapie
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
-
- Reisexpert
Goed op jezelf passen hoor, bol!bolletjeom schreef:jongens, ik ben forum moe, reis moe, en vanalles en nog wat moe. Volgens mij zet de herfstdepressie heeeeel vroeg in dit jaar
Ik stuur je wat virtuele zonnestralen en een lieve groet

You take your prospects and your pickaxe and you trudge down to the stream,
and you bloody your hands digging for your dream...
http://siem.aroundtheglobe.nl
Bolletjeom, neem je tijd, rustig aan!
Laosfan, dat schiet al lekker op zeg! Ben je er helemaal klaar voor?
Menasil, zo denk ik er ook over. Die stickers kun je zo aanvragen!
Trav, hoest met u? Inmiddels een veilig plekje gevonden?
Wij hebben zojuist een weekendje Berlijn geboekt
Morgen begint mijn eerste echte werkweek weer en dat is ook te merken aan mijn agenda
Allemaal leuke dingen, ik heb er weer zin in!
Laosfan, dat schiet al lekker op zeg! Ben je er helemaal klaar voor?
Menasil, zo denk ik er ook over. Die stickers kun je zo aanvragen!
Trav, hoest met u? Inmiddels een veilig plekje gevonden?
Wij hebben zojuist een weekendje Berlijn geboekt

..take nothing but memories, leave nothing but footprints..
Ah leuk vooruitzicht reismeis
Welk hotel heb je uiteindelijk geboekt?
Ik ben bijna klaar met inpakken.Dat wil zeggen, alleen de laatste dingetjes voor de handbagage nog en de toiletspullen. Heb werkelijk geen idee wat ik aan moet dus ik heb maar van alles wat in mijn tas gedaan dus zal wel goed komen:) en anders... de primark zit zowat om de hoek bij m'n hotel dus dan koop ik daar wel wat haha
En bolletje: Ik herken dat wel hoor! Soms ook periodes dat ik fora enzo beu ben! Maar we zien je vanzelf wel weer terug, althans dat hoop ik want zonder jou is het wel een stuk minder gezellig hier

Ik ben bijna klaar met inpakken.Dat wil zeggen, alleen de laatste dingetjes voor de handbagage nog en de toiletspullen. Heb werkelijk geen idee wat ik aan moet dus ik heb maar van alles wat in mijn tas gedaan dus zal wel goed komen:) en anders... de primark zit zowat om de hoek bij m'n hotel dus dan koop ik daar wel wat haha

En bolletje: Ik herken dat wel hoor! Soms ook periodes dat ik fora enzo beu ben! Maar we zien je vanzelf wel weer terug, althans dat hoop ik want zonder jou is het wel een stuk minder gezellig hier

Pffff, ben ik bij mijn ouders, kom ik niet weg 
Auto voor mijn vakantie hier geparkeerd (werkend). Wil ik starten, blijkt de accu leeg te zijn. Naja, na 8 weken kan dat gebeuren. Vader gebeld, die komt met startkabels. Auto start, jippie! Wil ik wegrijden, blokkeert een van de wielen. Alsnog wachten op de ANWB.
Bol, sterkte met je dip! Ik heb stiekem uitgerekend dat ik over 6 weken herfstvakantie heb. Haha. Eerste leerling is al uit mijn les gestuurd.

Auto voor mijn vakantie hier geparkeerd (werkend). Wil ik starten, blijkt de accu leeg te zijn. Naja, na 8 weken kan dat gebeuren. Vader gebeld, die komt met startkabels. Auto start, jippie! Wil ik wegrijden, blokkeert een van de wielen. Alsnog wachten op de ANWB.
Bol, sterkte met je dip! Ik heb stiekem uitgerekend dat ik over 6 weken herfstvakantie heb. Haha. Eerste leerling is al uit mijn les gestuurd.
ikreis.net voor alles over reizen en fotografie
Ik ben in Utrecht!!!!!
Helaas wel de spiegel van mijn auto afgereden... Inclusief de buitenkant. Oeps. Maar eigenlijk ben ik gewoon blij, ik moest uitwijken en schampte met 90 km/h zo'n weg-werkzaamheden-paaltje. Had veel vervelender af kunnen lopen.
Helaas wel de spiegel van mijn auto afgereden... Inclusief de buitenkant. Oeps. Maar eigenlijk ben ik gewoon blij, ik moest uitwijken en schampte met 90 km/h zo'n weg-werkzaamheden-paaltje. Had veel vervelender af kunnen lopen.
ikreis.net voor alles over reizen en fotografie
- Globeskater
- Reisexpert
- Contacteer:
@Bolletjeom, doe rustig aan en we zien je vanzelf weer verschijnen!
@Jenny, autopech is echt vervelend.. gelukkig is die uitwijk actie niet erger afgelopen..
Ik heb echt een fantastisch weekend gehad! Op vrijdag begon het roodharigenweekend met een kick off party, daarna zaterdag vrijwilliger en heel veel roodharigen overal.. en vandaag onderdeel van een wereldrecord geworden en kom dus daarmee in guiness book of records! Echt zo gaaf! Heb zoveel leuke mensen leren kennen en besloten om volgend jaar augustus naar Ierland te gaan
@Jenny, autopech is echt vervelend.. gelukkig is die uitwijk actie niet erger afgelopen..
Ik heb echt een fantastisch weekend gehad! Op vrijdag begon het roodharigenweekend met een kick off party, daarna zaterdag vrijwilliger en heel veel roodharigen overal.. en vandaag onderdeel van een wereldrecord geworden en kom dus daarmee in guiness book of records! Echt zo gaaf! Heb zoveel leuke mensen leren kennen en besloten om volgend jaar augustus naar Ierland te gaan

@ Rudi, gewoon ff lekker wat andere leuke dingen doen en dan komt die reis zin vanzelf wel weer een keer terug.
http://www.gezinopreis.nl 2014: Vietnam Cambodja & Thailand. 2013: Curaçao, Tallinn, IJsland Canada & NY
-
- Reisexpert
Laosfan: Spannend hoor!
Wanneer kom je ook alweer aan in Bangkok? Ik ben aan het overwegen om twee weken naar Egypte te gaan begin oktober, dus even zien of we elkaar ergens kunnen treffen?
Reismeis, we hebben daar niet meer geslapen, maar zijn meteen diezelfde dag vertrokken.
Inmiddels is m'n "oppas" naar huis en zit ik veilig in een afgesloten guesthouse in het dorpje : )
Globeskater, heb jij soms rood haar soms??? : )
Wanneer kom je ook alweer aan in Bangkok? Ik ben aan het overwegen om twee weken naar Egypte te gaan begin oktober, dus even zien of we elkaar ergens kunnen treffen?
Reismeis, we hebben daar niet meer geslapen, maar zijn meteen diezelfde dag vertrokken.
Inmiddels is m'n "oppas" naar huis en zit ik veilig in een afgesloten guesthouse in het dorpje : )
Globeskater, heb jij soms rood haar soms??? : )
You take your prospects and your pickaxe and you trudge down to the stream,
Greetings from London!! geweldig om de paralympics mee te maken!! Was gisteren voor eerste dag op het olympic park en echt leuke sfeer! het tennispark ligt alleen helemaal in de uithoek.... Nog zo'n 45 min lopen vanaf de ingang. Nu hebben we verkorten route gevonden
maar toch. Zo'n dagkaart is wel lastig als een venue in in uithoek ligt Hahaha.was leuke dag gisteren, veel bekenden gezien 

Travelator: 3 oktober land ik in Bangkok als het goed is.
Reismeis: Ik ben nog niet helemaal klaar, maar dat zal wel in orde komen.
Bolletjeom: Rustig aan doen en succes ermee.
Reismeis: Ik ben nog niet helemaal klaar, maar dat zal wel in orde komen.
Bolletjeom: Rustig aan doen en succes ermee.
Kijk ook eens op de pagina van onze homestay-guesthouse: https://web.facebook.com/Don-Som-Rivers ... 3/?fref=ts
Top top! Gisteren vliegticket van men vriendin geboekt! Ze gaat de eerste 3 weken mee naar Thailand 

Reisagenda 2015: Maart '15 midweek skiën Oostenrijk - Mei "15 4 weken Colombia - Juni/juli "15 1 week Schotland En nu is het geld op...
Travelvideo: Living on the Edge - A bikers legacy through Vietnam
Travelvideo: Colombia 2015
Travelvideo: Living on the Edge - A bikers legacy through Vietnam
Travelvideo: Colombia 2015
Dat is mooi voor je! Veel plezier daar.Sandervh schreef:Top top! Gisteren vliegticket van men vriendin geboekt! Ze gaat de eerste 3 weken mee naar Thailand
Ik heb net in het onderdeel verzekeringen een stukje gezet. Zou fijn zijn als jullie je licht er eens over laten schijnen.
Kijk ook eens op de pagina van onze homestay-guesthouse: https://web.facebook.com/Don-Som-Rivers ... 3/?fref=ts
druk druk druk.. het zal ook niet.. we zijn net klaar met vergaderen, ik heb meteen de notulen maar gecheckt (die typ ik direct tijdens het vergaderen) en verstuurd, is dat ook maar weer klaar. en nu.. bedtijd!
..take nothing but memories, leave nothing but footprints..