Defqon.1 2012
Defqon.1 2012
Hallo!
Ik ga over een aantal weken naar Australia voor een jaar en zag dat Defqon.1, 2 weken later is. Ik heb dus de mogelijkheid om daar naartoe te gaan en zou dat ook heel graag doen, maar wil liever niet in m'n eentje, als ik (nog) niemand ken.
Ik ga in Sydney wonen en zal dus maar een uurtje van Defqon-terrein zitten.
Iemand die mensen weet die daar naartoe gaan en die het leuk zouden vinden om nog een NLer mee te nemen?
Groeten Yara!
Ik ga over een aantal weken naar Australia voor een jaar en zag dat Defqon.1, 2 weken later is. Ik heb dus de mogelijkheid om daar naartoe te gaan en zou dat ook heel graag doen, maar wil liever niet in m'n eentje, als ik (nog) niemand ken.
Ik ga in Sydney wonen en zal dus maar een uurtje van Defqon-terrein zitten.
Iemand die mensen weet die daar naartoe gaan en die het leuk zouden vinden om nog een NLer mee te nemen?
Groeten Yara!
Re: Defqon.1 2012
Hallo Yara,
Leuk dat je deze kant op komt! Wat betreft Defqon1.. Ikzelf kijk er al weken naar uit
Weet niet of je je al hebt opgegeven, maar hier is een link speciaal voor Nederlanders die alleen een $20 gift hoeven te doen voor het goede doel om binnen te komen. Je kunt je hier registreren.
http://www.q-dance.nl/q//Defqon1_Austra ... ages/15039
Ik heb al gezien dat Australian Backpackers met een hele groep die kant op zal gaan. Als je meer info wilt over Sydney/Defqon1, voeg me toe op FB. (Bart de Leest) Zit overigens pas twee weken hier zo.
Cheers!
Bart
Leuk dat je deze kant op komt! Wat betreft Defqon1.. Ikzelf kijk er al weken naar uit

http://www.q-dance.nl/q//Defqon1_Austra ... ages/15039
Ik heb al gezien dat Australian Backpackers met een hele groep die kant op zal gaan. Als je meer info wilt over Sydney/Defqon1, voeg me toe op FB. (Bart de Leest) Zit overigens pas twee weken hier zo.
Cheers!
Bart
Hey yara en bart.
Ik ga vanaf 20september voor 4maanden werken in australie( in palm cove, plaatsje bij Cairns) maar aangezien defqon 1 5dagen van te voren is ga ik hier zeker naar toe! Ik ben rond 13september in sydney, in principe ga ik ook in me eentje.. Maar tis natuurlijk leuker met zijn tweetjes of meer
Bart is het goed als ik je ook toevoeg op fb?!! En weet iemand ook nog leuke/goedkope hostels/hotels in sydney?
Groetjes en hopelijk tot snel!
Tommy
Ps bart ik kan je niet vinden op fb. Voeg mij anders toe tommy franken
Ik ga vanaf 20september voor 4maanden werken in australie( in palm cove, plaatsje bij Cairns) maar aangezien defqon 1 5dagen van te voren is ga ik hier zeker naar toe! Ik ben rond 13september in sydney, in principe ga ik ook in me eentje.. Maar tis natuurlijk leuker met zijn tweetjes of meer

Bart is het goed als ik je ook toevoeg op fb?!! En weet iemand ook nog leuke/goedkope hostels/hotels in sydney?
Groetjes en hopelijk tot snel!
Tommy
Ps bart ik kan je niet vinden op fb. Voeg mij anders toe tommy franken
-
Hallo Tommy,
Mooie plannen! En dan nog beginnen met Defqon ook, dat is de droomstart
Ik heb je gezocht op fb maar zie meerdere zoekresultaten. Je kunt mij vinden als je bart de leest zoekt en dan heb ik een zwart shirt aan en groene rugzak om. Cheers
Mooie plannen! En dan nog beginnen met Defqon ook, dat is de droomstart

Ik heb je gezocht op fb maar zie meerdere zoekresultaten. Je kunt mij vinden als je bart de leest zoekt en dan heb ik een zwart shirt aan en groene rugzak om. Cheers
Hoi mede-feestgangers!
Vanaf 10 september zit ik ook in Sydney en het lijkt me zeker leuk om ook naar Defqon te gaan. Zeker omdat ik nog niemand ken vind ik dit wel een heel leuk plan.
mijn facebook
https://www.facebook.com/hedwig.ligthert
Groetjess
Vanaf 10 september zit ik ook in Sydney en het lijkt me zeker leuk om ook naar Defqon te gaan. Zeker omdat ik nog niemand ken vind ik dit wel een heel leuk plan.
mijn facebook
https://www.facebook.com/hedwig.ligthert
Groetjess
Qreply
Hallo iedereen!
Ik woon sinds 2 weken in Sydney, samen met nog een NL meisje. Ik blijf hier 5 maanden voor stage, en wij denken er ook aan om naar Defqon te gaan. Zijn er ook mensen die voor een langere tijd in Sydney blijven?
Misschien leuk om met een groepje af te spreken van te voren/of voor Defqon zelf? Mijn facebook: http://www.facebook.com/#!/diantha.vs
Ik woon sinds 2 weken in Sydney, samen met nog een NL meisje. Ik blijf hier 5 maanden voor stage, en wij denken er ook aan om naar Defqon te gaan. Zijn er ook mensen die voor een langere tijd in Sydney blijven?
Misschien leuk om met een groepje af te spreken van te voren/of voor Defqon zelf? Mijn facebook: http://www.facebook.com/#!/diantha.vs
Hey diantha!
Ik blijf zelf heel kort in sydney, daarna reis ik door naar palm cove om daar komende 4 maanden te werken.
13september is er een meeting georganiseerd voor nederlands in een of andere bar in sydney. Ik weet zelf niet of ik erbij ben aangezien ik 13sep in sydney aankom.. Maar deze meeting is georganiseerd om elkaar alvast een beetje te leren kennen voordat we met zun alle zaterdag naar defqon gaan..
Ik zal je op fb een invite sturen! En hopelijk zie ik je de 13de.
Groetjes,
Tom
Ik blijf zelf heel kort in sydney, daarna reis ik door naar palm cove om daar komende 4 maanden te werken.
13september is er een meeting georganiseerd voor nederlands in een of andere bar in sydney. Ik weet zelf niet of ik erbij ben aangezien ik 13sep in sydney aankom.. Maar deze meeting is georganiseerd om elkaar alvast een beetje te leren kennen voordat we met zun alle zaterdag naar defqon gaan..
Ik zal je op fb een invite sturen! En hopelijk zie ik je de 13de.
Groetjes,
Tom
Ha mensen, ik zal ook naar Defqon gaan.. en samen met mij nog zeker 10 Nederlanders die ik ken. Zoek de oranje shirts gewoon
Je moet wel een stukje reizen naar Penrith, ten westen van de stad. Ik ben overigens al ruim een maand in Sydney en zal nog 3 maanden blijven. Vragen? Facebook: tbeijer1
groeten!

groeten!
Hellooo,
Ik zit nu nog in coffs harbour nsw. Uurtje of 8/9 reizen vanaf Sydney. Ik zit nu een half jaartje in oz en vanaf dag één wist ik dat ik de 15e sowieso in Sydney moest zijn. Ik denk dat ik donderdag of vrijdag een keer arriveer.
Lijkt me lachen om met een groepje te gaan. Ochjaa ik ben alleen aan t reizen dus dat uurtje van sydney cbd naar t festivalterrein is ook nog wel t doen. Het zal vrij eenvoudig zijn om de dutchies eruit te pikken gezien te dresscode;-)
Maar misschien vrijdagavond alvast wat borrelen om in de mood te komen?
Hoe dan ook dit gaat een mooi fiske worden! Al is t maar om de mensen in nedeland kapot te laten gaan van jaloezie;-)
Cheers!
Ik zit nu nog in coffs harbour nsw. Uurtje of 8/9 reizen vanaf Sydney. Ik zit nu een half jaartje in oz en vanaf dag één wist ik dat ik de 15e sowieso in Sydney moest zijn. Ik denk dat ik donderdag of vrijdag een keer arriveer.
Lijkt me lachen om met een groepje te gaan. Ochjaa ik ben alleen aan t reizen dus dat uurtje van sydney cbd naar t festivalterrein is ook nog wel t doen. Het zal vrij eenvoudig zijn om de dutchies eruit te pikken gezien te dresscode;-)
Maar misschien vrijdagavond alvast wat borrelen om in de mood te komen?
Hoe dan ook dit gaat een mooi fiske worden! Al is t maar om de mensen in nedeland kapot te laten gaan van jaloezie;-)
Cheers!
hey el bruno,
donderdag is er een dutchies meeting in een bar in sydney. Ik denk dat er al een stuk of 50man komen om alvast even een drankje gezellig te drinken en dan zaterdag gaan we denk ik met zijn alle richting defqon.
http://www.facebook.com/#!/events/391029204285274/ dit is evenement (als ie het niet doet moet je me even toevoegen op FB Tommy Franken is de naam... herkenbaar in me nkld shirt:) )
gr tot dan!!
donderdag is er een dutchies meeting in een bar in sydney. Ik denk dat er al een stuk of 50man komen om alvast even een drankje gezellig te drinken en dan zaterdag gaan we denk ik met zijn alle richting defqon.
http://www.facebook.com/#!/events/391029204285274/ dit is evenement (als ie het niet doet moet je me even toevoegen op FB Tommy Franken is de naam... herkenbaar in me nkld shirt:) )
gr tot dan!!
Mooie gein Tommy, ik denk dat ik er ook wel bij ben donderdag 

Aah damn denk dat ik donderdagnacht/vrijdagochtend pas in Sydney ariveer.
Maar misschien als ik wat geluk heb dat ik er al wat vroeger ben.
Heb trouwens t evenement op fb gevonden:) thnxx
Maar misschien als ik wat geluk heb dat ik er al wat vroeger ben.
Heb trouwens t evenement op fb gevonden:) thnxx
Hee mensen!
Allemaal bedankt voor het reageren..
Iets minder bedankt aan aroundtheglobe, want heb nooit mailtjes ontvangen dat er reacties waren!
De meesten van jullie heb ik inderdaad gezien en mooi even mee gehakt!
Dankjulliewel voor een onvergetelijk mooie dag!
Groetjes!
Allemaal bedankt voor het reageren..
Iets minder bedankt aan aroundtheglobe, want heb nooit mailtjes ontvangen dat er reacties waren!
De meesten van jullie heb ik inderdaad gezien en mooi even mee gehakt!

Dankjulliewel voor een onvergetelijk mooie dag!

Groetjes!

Oops dat is niet zo mooi. Zitten ze misschien in je ongewenste emailbox?YaraZ schreef: Iets minder bedankt aan aroundtheglobe, want heb nooit mailtjes ontvangen dat er reacties waren!
Erik schreef:Oops dat is niet zo mooi. Zitten ze misschien in je ongewenste emailbox?YaraZ schreef: Iets minder bedankt aan aroundtheglobe, want heb nooit mailtjes ontvangen dat er reacties waren!
Nee, die check ik ook altijd zorgvuldig.. Dit is de eerste keer dat ik een e-mail ontvang dat er een reactie is geplaatst!
Maakt niet uit hoor, want heb alle mensen die hier staan ook ontmoet :p
Cheers mate!