Café Verweggistan

Kom tot rust in de Around the Globe huiskamer sectie. Hier kan je kletsen, met een spelletje meedoen of gekke weetjes uitwisselen.
Travelator
Reisexpert

Re: Café Verweggistan

Bericht door Travelator »

@Bol: Lowlands klinkt (klonk) goed.
Wie heb je allemaal gezien en welk optreden is je het meest bijgebleven?

@Jenny: een neusoperatie?? Wat is er mis mee? Zit er een gat in soms? _O-

@Allemaal: Echt zoooooooooooo typisch Nederlands, jongens! Is het eindelijk lekker warm, zit nog iedereen te klagen over het weer.... Kom op, geniet er lekker een beetje van zolang het nog duurt.

Nog iets typisch Nederlands; ik heb sinds vandaag nieuwe buren.
Nederlanders.
Dus.
Leuk joh!
Zuipen, lallen, vals zingen en heel hard schreeuwen.
Daar word ik me toch een partij blij van. Nee echt. Gezellig, hoor.
8)7

Zo, dat moest ik even kwijt : )
You take your prospects and your pickaxe and you trudge down to the stream,
and you bloody your hands digging for your dream...

http://siem.aroundtheglobe.nl
menasil
Reisexpert

Bericht door menasil »

Even een baalmoment.. Als een gek naar een plek met computer geraced omdat ik na een overleg erachter kwam dat er nieuwe kaarten in de verkoop gingen voor Paralympics. Eenmaal ingelogd, blij want ze waren er nog! Ja hoor, bij bevestigen waren ze ineens niet meer beschikbaar :( Baal echt, was er weer zo dichtbij.

Maar goed hopen dat ik met de dagkaarten wat kan en anders ga ik wel wat anders doen in Londen ;)
bolletjeom
Reisexpert

Bericht door bolletjeom »

ik heb op lowlands bijna niets gezien want vooral gewerkt. Eigenlijk alleen white rabbits gezien wat ik een aangename verrassing vond, de heideroosjes wat voor mij jeugdsentiment is en triggerfinger. Tijdens kadasian, kyteman en foo fighters stond ik onder het podium. Wel gehoord maar niet gezien dus.
Maar de feestjes 's nachts waren leuk.
Oh, en nog even een stukje cabaret mee gepakt. Daniel arends en dolf jansen onder mijn tuinslang gehouden... Vond ie prettig :)
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
WizardOfOss
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door WizardOfOss »

menasil schreef:Even een baalmoment.. Als een gek naar een plek met computer geraced omdat ik na een overleg erachter kwam dat er nieuwe kaarten in de verkoop gingen voor Paralympics. Eenmaal ingelogd, blij want ze waren er nog! Ja hoor, bij bevestigen waren ze ineens niet meer beschikbaar :( Baal echt, was er weer zo dichtbij.

Maar goed hopen dat ik met de dagkaarten wat kan en anders ga ik wel wat anders doen in Londen ;)
Ah, klinkt heel herkenbaar, heel frustrerend....
(al was de frustratie van de hockey-heren in het stadion te zien verliezen van altijd weer die Duitsers waarschijnlijk nog veel groter geweest...)
Sandervh
Reisexpert

Bericht door Sandervh »

Pfff ben kapot, net weer voor het eerst sinds 8 maanden gesport. Had altijd gevolleybalt maar was ik na 10 jaar op uitgekeken dus was er mee gestopt en nu toch maar met iets anders begonnen (mocht ook wel want die buik begint langzaam ook in omvang toe te nemen haha)
Maar het is Taekwondo geworden! pff vermoeiend maar wel zeer leuk! (owja voor degene die denken dat dit een bont en blauw slaan sport is: dit is een zelfverdedigingssport waar het juist niet gaat om de ander KO te krijgen maar bij het sparren in taekwondo win je door punten te scoren ;) deze verdien je wel door schoppen maar iedereen heeft goede bescherming dus die vangen de echte klappen op ;)
Reisagenda 2015: Maart '15 midweek skiën Oostenrijk - Mei "15 4 weken Colombia - Juni/juli "15 1 week Schotland En nu is het geld op...
Travelvideo: Living on the Edge - A bikers legacy through Vietnam
Travelvideo: Colombia 2015
menasil
Reisexpert

Bericht door menasil »

WizardOfOss schreef:
menasil schreef:Even een baalmoment.. Als een gek naar een plek met computer geraced omdat ik na een overleg erachter kwam dat er nieuwe kaarten in de verkoop gingen voor Paralympics. Eenmaal ingelogd, blij want ze waren er nog! Ja hoor, bij bevestigen waren ze ineens niet meer beschikbaar :( Baal echt, was er weer zo dichtbij.

Ah, klinkt heel herkenbaar, heel frustrerend....
(al was de frustratie van de hockey-heren in het stadion te zien verliezen van altijd weer die Duitsers waarschijnlijk nog veel groter geweest...)
Ik ben er 10 minuten heel kwaad om geweest. Maar daarna zat ik in een fase dat ik dacht... ik moet niet zeuren...r ik ga sowieso 1 wedstrijd zien en hopelijk werken die dagpassen. En anders...ga ik wat anders doen. Het gaat ook om de beleving :D
Reismeis
Reisexpert

Bericht door Reismeis »

Sander, goed bezig zeg!! Dat is iets heel anders dan volleybal :)

Menasil, wat balen zeg dat je geen kaartjes hebt kunnen bemachtigen, wat een gedoe om ze te krijgen! Hopelijk krijg je dagpassen te pakken en anders.. heeft Londen nog heel veel moois te bieden!

Bolletjeom, leuk om te lezen, jij hebt je echt uitstekend vermaakt!

Trav, leuk.. Nederlandse buren.. Veel plezier.. -O-
..take nothing but memories, leave nothing but footprints..
menasil
Reisexpert

Bericht door menasil »

Dagpassen heb ik al. Maar dan moet je wachten tot er plek is op de venue :) Dus hoop gewoon op "echte" tickets voor rolstoeltennis want dan heb je zeker plek (dat heb ik dus voor 1 dag). Nu ga ik maar vroeg erheen :)
Jenny
Reisexpert

Bericht door Jenny »

Ik ben aan het twijfelen of ik even ga slapen. Ahum. Vanmorgen veel te vroeg op... Was is alweer gedaan (lekker schone kleren, dus lukt op reis niet altijd even goed ;)) en er is weer eten in huis.

Operatie bleek vanmorgen niet te zijn, de dermatoloog heeft vanochtend naar me gekeken en ik ga volgende maand pas onder het mes.

Het is heerlijk weer om te fietsen! En om in de tuin te zitten (maar ik heb geen tuin).
ikreis.net voor alles over reizen en fotografie
Rick
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door Rick »

Dit is mijn favoriete videoclip op het moment, van jullie ook?

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=9bZkp7q19f0[/youtube]
Reismeis
Reisexpert

Bericht door Reismeis »

rick, ik zal m thuis even bekijken, lukt niet zo goed op de mob.

jenny, hopelijk slaap je vannacht wat langer! waar moet je aan geopereerd worden?
..take nothing but memories, leave nothing but footprints..
Travelator
Reisexpert

Rick schreef:Dit is mijn favoriete videoclip op het moment, van jullie ook?
Lol best wel dom en best wel grappig...
Waar zit jij? Dat je dit soort dingen tegenkomt?

Jenny
Reisexpert

Bericht door Jenny »

Reismeis schreef: jenny, hopelijk slaap je vannacht wat langer! waar moet je aan geopereerd worden?
een of ander papiloom, oftewel een bultje.
ikreis.net voor alles over reizen en fotografie
WizardOfOss
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door WizardOfOss »

Ik ga direct mijn trip naar Korea annuleren, elk land wat dit de wereld in durft te sturen verdient een totale boycot |:(
Travelator
Reisexpert

WizardOfOss schreef:
Ik ga direct mijn trip naar Korea annuleren, elk land wat dit de wereld in durft te sturen verdient een totale boycot |:(
Jij blijft annuleren, Whiz...!

Plaats reactie