New Year op Koh Phangan

Stel hier al je vragen over het Zuid-oostelijke gedeelte van Azië.
Plaats reactie
Sandervh
Reisexpert

New Year op Koh Phangan

Bericht door Sandervh »

Hoi Hoi!

Men vriendinnetje gaat de eerste 3 weken mee naar Azie van mijn reis van 4,5 maand in azie, en nu wouden we de Full moon party en Nieuw jaar vieren op Koh Phangan. Nu doet alleen het volgende probleem zicht voor:
Alle geusthouses willen daar dat je minimaal 7 nachten (sommige 10 nachten) daar verblijft. Wat weer een beetje teveel van het goede is....

Heeft iemand ervaring met geusthouses op eilandjes in de buurt ofzo en dat er goede "party boten" varen??

Want ons lijkt het wel echt vet om daar op dat strand oud en nieuw te vieren :)
Reisagenda 2015: Maart '15 midweek skiën Oostenrijk - Mei "15 4 weken Colombia - Juni/juli "15 1 week Schotland En nu is het geld op...
Travelvideo: Living on the Edge - A bikers legacy through Vietnam
Travelvideo: Colombia 2015
Tikva
Reisexpert
Contacteer:

Re: New Year op Koh Phangan

Bericht door Tikva »

Er gaan van andere eilanden zoals ko tao altijd boten op en neer voor de full moon party dus dat zal nu ook wel het geval zijn. Zelf zou ik er toch voor kiezen op het eiland zelf te gaan zitten. Heb je ook contact gehad met guesthouses aan de andere kant van het eiland (je gaat dan met een busje op en neer naar het party strand). Zou me kunnen voorstellen dat deze wat minder strenge eisen hebben.
http://www.gezinopreis.nl 2014: Vietnam Cambodja & Thailand. 2013: Curaçao, Tallinn, IJsland Canada & NY
Sandervh
Reisexpert

Re: New Year op Koh Phangan

Bericht door Sandervh »

Ah dat zou idd ook kunnen, in welk geusthouse hebben jullie gezeten?
Reisagenda 2015: Maart '15 midweek skiën Oostenrijk - Mei "15 4 weken Colombia - Juni/juli "15 1 week Schotland En nu is het geld op...
Travelvideo: Living on the Edge - A bikers legacy through Vietnam
Travelvideo: Colombia 2015
Plaats reactie