Ben je van plan om binnenkort te vertrekken dan zit je goed met deze backpacker informatiesite. Vind hier het backpackers forum met de meeste gestelde vragen wat betreft voorbereidingen, tours en achtergrond informatie
Correct! Het is idd Moskou. Het musuem is het WWII groot patriotische oorlogsmusuem bij park pobedy en een aanrader om te bezoeken als je er in de buurt bent.
je zat in de buurt. het diorama gaat over st petersburg. Maar het museum staat in moskou. Het was wel een ´mooi´ plaatje van de omgeving en gaf de doorslag om nog wel een keer een steden tripje naar st petersburg te doen. Al weet je niet of het er nog zo uitziet als 60 jaar geleden.
Correct! Het is idd Moskou. Het musuem is het WWII groot patriotische oorlogsmusuem bij park pobedy en een aanrader om te bezoeken als je er in de buurt bent.
mss moet ik daar in januari maar eens even langs gaan dan
aiai. heb iets soortgelijks gezien in Jordanie maar daar was geen wandelpad. En in Borneo ook maar dat was donkerder.
Omdat jij een zuid-amerika ganger bent en dit volgens mij vulkanisch spul is gok ik op....ehmm..Argentinie.
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
Wow! Het was die pier die me in de goeie richting duwde. Maar op mijn foto's staat die berg niet (nou ja, klein stukje op 1 foto ). Had eerder zoiets verwacht van Huanchaco. Maar blij met de punten :lol: