Bali is leuk! Ben daar pas geleden ook geweest. Vanaf het vliegveld is Kuta het dichtste bij, ontzettend toeristisch maar opzich wel leuk, eventueel om mensen te ontmoeten. Daar heb je verschillende hotels in diverse prijsklassen. Ik zelf zat in Hotel (New) Arena, dat was 1 van de goedkopere maar wel in het centrum (Poppys Lane 1).
Ik ben ook in Ubud geweest, ook erg leuk. Daar heb ik zelf weinig van gezien vanwege het slechte weer. Bali Bird Park vond ik een aanrader, vogelpark en de beesten zaten er netjes bij. Verder naar Padangbai geweest, dat is de haven om over te steken naar Lombok, maar ook hier door het slechte weer niet kunnen doen. Het is een ontzettend schattig plaatsje en ga vooral naar de Blue Lagoon en huur wat snorkelspullen, lekker snorkelen vanaf het strand! Daar heb je een heerlijk klein resortje waar je in bamboohutjes kan overnachten voor een zeer schappelijk prijsje; Kerti Beach Inn. Ook goed eten in hun restaurant.
Verder heb ik nog een paar trips gemaakt vanuit de plaats waar ik zat. Ik vond de Banjar Hot springs in het noorden, vlakbij Lovina dacht ik, een heeeerlijke aanrader! Ook is het zuiden, Nusa Lembongan o.a., echt mooi!
Als laatste ben ik in het plaatsje Sanur geweest voor een paar dagen. Heerlijk relaxt vergeleken met het drukke Kuta, mooi strand en lekker luieren en eten.
In ieder geval veel plezier, vond Bali echt een ervaring!