Afmeting kluisje
Afmeting kluisje
HoiHoi,
misschien een wat rare vraag, maar hoe groot is gemiddeld een kluisje in hostels?
misschien een wat rare vraag, maar hoe groot is gemiddeld een kluisje in hostels?
- bolletjeom
- Reisexpert
Re: Afmeting kluisje
enorm wisselend. ik weet ook niet naar welk land je gaat. Er zijn landen zat waar ze niet aan kluisjes doen. Of dan alleen een kleine waar je dagrugzak in past. Soms zijn ze groot genoeg voor je normale rugzak en soms zijn er alleen kluisjes voor je papieren.
ik kan je aanraden om een slotje mee te nemen met een beetje een ketting er aan..weet niet zo goed hoe ik het uit moet leggen. zit een klein staalkabeltje aan. die pas op heel veel sloten. of anders een set van drie slotjes oplopend in grote qua boog en dikte van die boog.
en cijfer!!! niets met sleutels. das vragen om problemen want die ga je kwijt raken.
ik kan je aanraden om een slotje mee te nemen met een beetje een ketting er aan..weet niet zo goed hoe ik het uit moet leggen. zit een klein staalkabeltje aan. die pas op heel veel sloten. of anders een set van drie slotjes oplopend in grote qua boog en dikte van die boog.
en cijfer!!! niets met sleutels. das vragen om problemen want die ga je kwijt raken.
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
Ik heb idd cijferslotje!
Maar zo eentje met een kabeltje is idd ook handig. Ga ik deze week nog snel effe scoren. Kan je die kopen bij Perry Sport of zo?
Ik ga naar Nieuw Zeeland.
Maar zo eentje met een kabeltje is idd ook handig. Ga ik deze week nog snel effe scoren. Kan je die kopen bij Perry Sport of zo?
Ik ga naar Nieuw Zeeland.
Ja die cijferslotjes hebben ze bij de perry vast wel, anders de V&D of de bever Outdoor als die bij je in de buurt zit.
Rare vraag hoor :mrgreen:
De kluisjes die ik tegen kwam lagen qua grootte tussen een envelop en een bergkamer.
De envelop wordt dan omwikkeld met tape waar je je handtekening op plaatst (als een soort verzegeling), en in die bergruimte loopt iedere andere gast in en uit omdat zijn backpack daar ook ligt.
Oh ja ... 'onder de toonbank' in de receptie, dat is ook een 'kluisje'.
Allemaal super veilig, maak je geen zorgen
De kluisjes die ik tegen kwam lagen qua grootte tussen een envelop en een bergkamer.
De envelop wordt dan omwikkeld met tape waar je je handtekening op plaatst (als een soort verzegeling), en in die bergruimte loopt iedere andere gast in en uit omdat zijn backpack daar ook ligt.
Oh ja ... 'onder de toonbank' in de receptie, dat is ook een 'kluisje'.
Allemaal super veilig, maak je geen zorgen