Zondoorlatende kleding

Wat kan ik het beste in mijn rugzak doen en wat niet? Deel hier de meningen samen met anderen over de reisuitrusting.
Plaats reactie
MdeKraker
Wereldreiziger

Zondoorlatende kleding

Bericht door MdeKraker »

Hallo :)

Ik vroeg mij af of iemand ervaring heeft met zondoorlatende kleding...
Ik ga namelijk backpacken in Azië en daar zal meer zon zijn. Nu leek mij een T-shirt best handig die ervoor zou zorgen dat ik toch egaal bruin kan worden, zonder bandjes en streepjes te zien. (dat mijn armen bruin zijn, maar mijn buik wit).
Dus ik Googlen, kom ik op zondoorlatende kleding uit. Zie: cooltanthroughfashion . nl

Maar voordat ik zo'n best wel basic (en ietswat lelijk :X ) shirt aanschaf vroeg ik mij af of iemand ervaringen te delen heeft.

Alvast bedankt! ^O^
-- You only live once. You better enjoy it --
Tikva
Reisexpert
Contacteer:

Re: Zondoorlatende kleding

Bericht door Tikva »

Moet je je dan constant insmeren?? lijkt me dan niet echt handig. Liever maar wat streepjes.
http://www.gezinopreis.nl 2014: Vietnam Cambodja & Thailand. 2013: Curaçao, Tallinn, IJsland Canada & NY
MdeKraker
Wereldreiziger

Bericht door MdeKraker »

Vrees wel dat constant insmeren daarbij hoort ja... Had ik eigenlijk nog niet echt bij stil gestaan 8)7
-- You only live once. You better enjoy it --
Ingritaaa
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door Ingritaaa »

Je hebt toch ook een rugzak op je rug? Ik zou liever dan minder bruin worden dan dat ik met een rugzak-afdruk op mijn rug loop... En trouwens, wie maakt het uit of je rug of buik bruin is? :p

ingritaaa.blogspot.com Mijn reis door Azië
ingritaaa-afrika.blogspot.com Mijn onderzoek in Afrika

Plaats reactie