Café Verweggistan
Re: Café Verweggistan
@Trav: Een DBO'tje is een doelloos blokje om 

..take nothing but memories, leave nothing but footprints..
Ik sluit me aan bij de rest, Rick.
En veel sterkte.
Spelletjescomputers zoals de Wii kunnen ook handig zijn. Verder idd dvd'jes kijken en ik weet nie of je er vanhoudt maar juist overdag zijn er vaak leuke documentaires op national geographic en discovery channel. ALs ik thuis kom, is die stomme Dog Wispherer er....
Gisteren naar bootcamp gegaan, was ik de enige!!! Pfoeh.... afzien... heb alleen spierpijn in bovenbenen (had 2 weken niets gedaan) dus dat verbaasd me.
En veel sterkte.
Spelletjescomputers zoals de Wii kunnen ook handig zijn. Verder idd dvd'jes kijken en ik weet nie of je er vanhoudt maar juist overdag zijn er vaak leuke documentaires op national geographic en discovery channel. ALs ik thuis kom, is die stomme Dog Wispherer er....
Gisteren naar bootcamp gegaan, was ik de enige!!! Pfoeh.... afzien... heb alleen spierpijn in bovenbenen (had 2 weken niets gedaan) dus dat verbaasd me.
Thanks iedereen, zitten leuke tips bij! Ik ben geopereerd aan mijn borstkas, dus bewegen gaat nu niet al te gemakkelijk. Daarom zit/lig ik merendeel van de tijd op een soort van ligstoel. De revalidatie is iets van 6 weken en moet dan in die weken ook zo'n heerlijk warme korset dragen voor steun en herstellen van de wonden. Maar als het goed is kan ik volgende week al meer ondernemen hoop ik. Heb afgelopen dagen een paar keer gelopen, dat is ook wel fijn. En ik heb sinds gisteren geprobeerd om thuis wat voor het werk te doen.
En stomme Dog Whisperer? Dat is mijn favoriete programma op NGC!
En stomme Dog Whisperer? Dat is mijn favoriete programma op NGC!

Jeetje, dat klinkt heftig, Rick! Rustig aan dan maar!
Wij hebben net (voor het eerst met zijn tweetjes, ahum.. de vorige keer was met de verkopers) de vouwwagen opgezet. 'Even' uitproberen en wat spulletjes opbergen. Maar goeiemorgen zeg, dit is een nog betere relatietest dan samen behangplakken
Hebben we 'm eindelijk overeind, staat ie scheef........... We hebben 'm maar weer 'snel' ingeklapt, we zien wel wat we er maandag van bakken hahahaha.
Wij hebben net (voor het eerst met zijn tweetjes, ahum.. de vorige keer was met de verkopers) de vouwwagen opgezet. 'Even' uitproberen en wat spulletjes opbergen. Maar goeiemorgen zeg, dit is een nog betere relatietest dan samen behangplakken

-
- Reisexpert
Pokke, voel me een beetje koortsig en slapjes...
Net gemeten: 37,9...
O o.....Maar hopen dat ik het gewoon heul warm heb...

O o.....Maar hopen dat ik het gewoon heul warm heb...

You take your prospects and your pickaxe and you trudge down to the stream,
and you bloody your hands digging for your dream...
http://siem.aroundtheglobe.nl
sterkte rick!
vandaag een interessant festival meegemaakt in Tanjay. ter ere van de verjaardag van de beschermheilige van de stad. heel grappig om te zien hoe iedereen aangekleed was in kleurrijke kleding. heel sprookjesachtig.
verder lekker aan het duiken. niet veel zin om andere dingen te doen. ben bijna net zo lui als Siem
anyway, ik ga nu lekker slapen.
vandaag een interessant festival meegemaakt in Tanjay. ter ere van de verjaardag van de beschermheilige van de stad. heel grappig om te zien hoe iedereen aangekleed was in kleurrijke kleding. heel sprookjesachtig.
verder lekker aan het duiken. niet veel zin om andere dingen te doen. ben bijna net zo lui als Siem

ikreis.net voor alles over reizen en fotografie
Beterschap, lieffie! Snel naar bedje.Travelator schreef:Pokke, voel me een beetje koortsig en slapjes...
O o.....Maar hopen dat ik het gewoon heul warm heb...![]()
![]()
![]()
![]()

Ben iets te ver weg om je een glaasje sinaasappelsap te komen brengen.
-
- Reisexpert
AAAAAWWWWWWWW!!! Wat lief...Jenny schreef: Beterschap, lieffie! Snel naar bedje.![]()
Ben iets te ver weg om je een glaasje sinaasappelsap te komen brengen.
Doe het bijna in m'n broek omdat Melaka echt vergeven is van die kl*** dengue muggen en ik helemaal lek gestoken word steeds ondanks alle voorzorgsmaatregelen...
Blijf dus nog even wakker, wil nog een paar keer koorts meten...
Ben trouwens zoooooooooooooo benieuwd hoe jij het hebt!!
Enne.... hoezo lui??? Ikke???

Paar verhalen staan op m'n site. Heb alleen niet veel zin om foto's toe te voegen nu en meer te typen... Komt wel weer 
Het is hier in ieder geval erg mooi, en de mensen zijn zo eerlijk en lief. Je wordt niet afgezet, iedereen is behulpzaam, fantastisch! Ik merk nu ineens dat rondreizen stiekem een stuk makkelijker is wanneer je niet continu op je hoede moet zijn.
Maar ik ga nu snel met lenzen en zonnebrand aan de slag, ik ga zo duiken bij Apo eiland.

Het is hier in ieder geval erg mooi, en de mensen zijn zo eerlijk en lief. Je wordt niet afgezet, iedereen is behulpzaam, fantastisch! Ik merk nu ineens dat rondreizen stiekem een stuk makkelijker is wanneer je niet continu op je hoede moet zijn.
Maar ik ga nu snel met lenzen en zonnebrand aan de slag, ik ga zo duiken bij Apo eiland.
-
- Reisexpert
Geniet ervan, leukerd!Jenny schreef:Paar verhalen staan op m'n site. Heb alleen niet veel zin om foto's toe te voegen nu en meer te typen... Komt wel weer
En fijn dat je het zo leuk hebt!
We horen het wel een keer...
Trouwens even op je site gegluurd enne...... Wat zijn reisvelden...?? lol
Heeft dat iets met Reismeisjes te maken soms?
ps. als je nou een plastuit had gehad, was je witte kont niet eens zichtbaar geweest hahaha!!
pps. spannende onderneming, in die grot!
ppps. Liefs aan B : )
Gisteren geen echte koorts gekregen gzd, maar ik kneep em wel echt even...
Zal nog wel vaker van dat soort momenten krijgen denk ik...
gelukkig valt het mee met de koorts, spannend, dat soort momenten lijkt mij!
jenny, lekker genieten daar en veel duikplezier toegewenst!
jenny, lekker genieten daar en veel duikplezier toegewenst!
Happy birthday to you
Happy birthday to you
Happy birthday, dear Menasil
Happy birthday to you!!!!!!!
Van harte gefeliciteerd met je verjaardag en een hele fijne dag toegewenst!!!
Happy birthday to you
Happy birthday, dear Menasil
Happy birthday to you!!!!!!!
Van harte gefeliciteerd met je verjaardag en een hele fijne dag toegewenst!!!

-
- Reisexpert
hahaha, wunderbar, trav!!
Geweldig!! Dank jullie wel 
Ik ben echt verbaasd over alle reacties die ik krijg. Hier op kantoor hebben ze op de trap notabene waar iedereen langs moet, een grote foto van mij hangen en door het halve pand allemaal foto's met m'n leeftijd, verkeersborden etc. Daarnaast ook felicitaties van mensen waarvan ik het niet had verwacht en ook lieve reacties van m'n zakelijke netwerk
Ik word er echt verlegen van maar vind het zo lief! Ik had vanmorgen helemaal geen jarig gevoel, was serieus beetje chagrijnig omdat 25 ineens heel oud klonk :$ Maar dit soort dingen doet me dan weer goed 

Ik ben echt verbaasd over alle reacties die ik krijg. Hier op kantoor hebben ze op de trap notabene waar iedereen langs moet, een grote foto van mij hangen en door het halve pand allemaal foto's met m'n leeftijd, verkeersborden etc. Daarnaast ook felicitaties van mensen waarvan ik het niet had verwacht en ook lieve reacties van m'n zakelijke netwerk