Tip, backpack bij Perry

Wat kan ik het beste in mijn rugzak doen en wat niet? Deel hier de meningen samen met anderen over de reisuitrusting.
Plaats reactie
Lily
Vakantieganger

Tip, backpack bij Perry

Bericht door Lily »

Voor de mensen die nog een backpack zoeken, bij de Perry-sport zijn nu de tassen van Wildebeast enorm afgeprijsd. Ik heb er nu èèn van 60 liter, voor 60eu. Ook heel veel campingartikelen (met een label) 3 halen, 2 betalen.
tsjitske

Re: Tip, backpack bij Perry

Bericht door tsjitske »

Ik heb de Wildebeast Zambezi 70 gekocht. Denk dat het een prima backpack is voor een hele mooie prijs. Maar of het ook echt zo is kom ik pas vanaf september achter.. ;)
Lily
Vakantieganger

Bericht door Lily »

Ja, koopjes hè! Waar ga je heen? Ik ga ook in september!
tsjitske

Bericht door tsjitske »

Ik ga vanaf 14 september 4,5 maand naar Australië, werken en reizen. En daarna nog 1 maand Nieuw Zeeland en 2 weken Thailand. Zin in! Eerste reis in mijn eentje :) En jij? Als je nog andere koopjes zoekt, kan je ook bij de Xenos kijken naar de reisartikelen. Maar dat staat ook al op het forum hier, dus misschien wist je dat al! ^O^
Lily
Vakantieganger

Bericht door Lily »

Wow wat ontzettend gaaf, jouw reis! Ik wil ook dolgraag nog eens naar Australie of Nieuw-Zeeland. Ik ga naar Centraal-Amerika, voor bijna 3 maanden. Thnx, bij de Xenos hebben ze inderdaad heel veel!
Goede reis ;)
Tikva
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door Tikva »

Mijn tip check je tas van te voren ff goed en dan vooral de naadjes, wij hebben wisselende ervaringen met wildebeast merk.
http://www.gezinopreis.nl 2014: Vietnam Cambodja & Thailand. 2013: Curaçao, Tallinn, IJsland Canada & NY
sandra49

Qreply

Bericht door sandra49 »

wildebeast 45 liter super bevallen 4 weken Indonesië vrouw 49 jaar
Plaats reactie