Tip, backpack bij Perry
Tip, backpack bij Perry
Voor de mensen die nog een backpack zoeken, bij de Perry-sport zijn nu de tassen van Wildebeast enorm afgeprijsd. Ik heb er nu èèn van 60 liter, voor 60eu. Ook heel veel campingartikelen (met een label) 3 halen, 2 betalen.
Re: Tip, backpack bij Perry
Ik heb de Wildebeast Zambezi 70 gekocht. Denk dat het een prima backpack is voor een hele mooie prijs. Maar of het ook echt zo is kom ik pas vanaf september achter.. 

Ja, koopjes hè! Waar ga je heen? Ik ga ook in september!
Ik ga vanaf 14 september 4,5 maand naar Australië, werken en reizen. En daarna nog 1 maand Nieuw Zeeland en 2 weken Thailand. Zin in! Eerste reis in mijn eentje
En jij? Als je nog andere koopjes zoekt, kan je ook bij de Xenos kijken naar de reisartikelen. Maar dat staat ook al op het forum hier, dus misschien wist je dat al! 

Wow wat ontzettend gaaf, jouw reis! Ik wil ook dolgraag nog eens naar Australie of Nieuw-Zeeland. Ik ga naar Centraal-Amerika, voor bijna 3 maanden. Thnx, bij de Xenos hebben ze inderdaad heel veel!
Goede reis
Goede reis

Mijn tip check je tas van te voren ff goed en dan vooral de naadjes, wij hebben wisselende ervaringen met wildebeast merk.
http://www.gezinopreis.nl 2014: Vietnam Cambodja & Thailand. 2013: Curaçao, Tallinn, IJsland Canada & NY