Backpack achterlaten in hostel?

Wat kan ik het beste in mijn rugzak doen en wat niet? Deel hier de meningen samen met anderen over de reisuitrusting.
Plaats reactie
Melissa2305
Vakantieganger

Backpack achterlaten in hostel?

Bericht door Melissa2305 »

Hallo allemaal!

Ik ga over 1,5 week backpacken en van de week werd mij de volgende vraag gesteld: Wat doe je dan met je backpack als je al bent uitgecheckt en nog een middagje in de stad wil zijn? Hier kon ik eigenlijk niet zo snel een antwoord op verzinnen. Ik vind het op zich niet erg om de backpack dan een middagje mee te nemen, maar het is toch niet het meest handige. Is het in hostels mogelijk om je bagage na je check-out op te slaan om ze 's avonds op te halen?

Ik heb tot nu toe alleen ervaring met hotels, omdat ik nooit echt heb gebackpackt en daar was het altijd zo dat je bagage op kon slaan totdat je naar het vliegveld/station moest.

Ik weet dat er genoeg reizigers zijn hier op het forum die hebben gebackpackt dus ik hoop dat jullie mij wat meer informatie kunnen geven :)

Groetjes Melissa
Travelator
Reisexpert

Re: Backpack achterlaten in hostel?

Bericht door Travelator »

Hoi!

Ik heb nog nooit meegemaakt dat ik in hostels m'n tas niet een paar uurtjes op me mocht laten wachten.
Doe er dan wel altijd even een flightbag omheen met een slotje erop, zodat er geen misverstanden kunnen ontstaan over de (eventueel vermiste) inhoud van je tas.
Maar volgens mij gaat het BIJNA altijd goed : )
You take your prospects and your pickaxe and you trudge down to the stream,
and you bloody your hands digging for your dream...

http://siem.aroundtheglobe.nl
Melissa2305
Vakantieganger

Bericht door Melissa2305 »

Bedankt :), ik dacht inderdaad ook al zoiets :). Ik heb geen flightbag, maar het onderste gedeelte van de backpack (Deuter) kan worden afgesloten dus de dingen die gestolen kunnen worden zitten daarin :P. En om de shirts en broeken in het 'open' gedeelte geef ik niet zoveel :P
Ralph
Reisexpert

Bericht door Ralph »

Vaak heb je ook een "kluis" langs je bed ofzo waar de hele backpack in kan (tip: neem een slotje mee).
Michiel..
Reiziger

Bericht door Michiel.. »

Vaak kan je hem evt tegen betaling een paar uur stallen.
Plaats reactie