Hoeveel kost een retourticket van Java naar Bangkok?
-
Hoeveel kost een retourticket van Java naar Bangkok?
Kan iemand mij vertellen waar ik het beste een ticket van Java naar Bangkok kan boeken? En kan iemand mij vertellen hoeveel deze tickets ongeveer kosten? Is het zo dat ik deze tickets al in Nederland moet boeken of kan ik deze tickets ook boeken als ik in Java ben? Van welke luchthaven kunnen we het beste vliegen?
Antwoorden op mijn vragen zijn zeer welkom en ik wil diegene die mij kan helpen alvast erg bedanken!
Antwoorden op mijn vragen zijn zeer welkom en ik wil diegene die mij kan helpen alvast erg bedanken!
Re: Hoeveel kost een retourticket van Java naar Bangkok?
Wat is het goedkoopste dat je zelf gevonden hebt?
-
- Reisexpert
- Contacteer:
Vanaf Jakarta zijn er 2 opties die je in ieder geval in Nederland kan boeken. Air Asia en Tiger Airways (Mandala). Kosten zijn een aantal maanden van te voren rond de €100 per enkele reis excl toeslagen van koffers enz
http://www.goedkoopvliegenclub.nl
Met al het laatste nieuws over low cost vliegen
Met al het laatste nieuws over low cost vliegen
-
Hoi, bedankt voor jullie reacties! Ik zag inmiddels ook al dat het rond de 100 euro is!eigenlijk wil ik nog wat weten over de treinreizen op java!zijn er mensen die me kunnen informeren over een mooie route?en waar regel je de kaartjes?
Nogmaals: wat heb je zelf al gevonden? Zelf een beetje rondkijken op het internet mag ook wel, deel dan je bevindingen met ons en als daar nog vragen over zijn dan is er waarschijnlijk wel iemand die je kan helpen.familiereis schreef:Hoi, bedankt voor jullie reacties! Ik zag inmiddels ook al dat het rond de 100 euro is!eigenlijk wil ik nog wat weten over de treinreizen op java!zijn er mensen die me kunnen informeren over een mooie route?en waar regel je de kaartjes?
Bv. [verwijderd]
Laatst gewijzigd door Erik op 16 jul 2012 09:41, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: verwijderd
Reden: verwijderd
-
- Reisexpert
Marshall, ik vind dit geen heel domme vragen, hoor...marshall schreef: Nogmaals: wat heb je zelf al gevonden? Zelf een beetje rondkijken op het internet mag ook wel, deel dan je bevindingen met ons en als daar nog vragen over zijn dan is er waarschijnlijk wel iemand die je kan helpen.
Bv. [verwijderd]
You take your prospects and your pickaxe and you trudge down to the stream,
and you bloody your hands digging for your dream...
http://siem.aroundtheglobe.nl
and you bloody your hands digging for your dream...
http://siem.aroundtheglobe.nl
-
Hoi, ik heb ook zelf gekeken, en zie dat een enkele reis ongeveer 115 euro p.p. Kost.Aangezien ik voor de eerste keer ga reuzen ben ik benieuwd naar ervaringen!En ik kijk ook zelf rond, dat maakt het voor vertrek nou juist zo leuk en spannend!
-
Reuzen=reizen
- bolletjeom
- Reisexpert
ik ben van jakarta met de trein naar bandung gegaan. Dat was een leuk stuk. Ik weet alleen niet of dat mooiste stuk is want ik heb geen vergelijkingsmateriaal. We hebben de kaartjes gewoon op het station gekocht. Het was een groot treinstation maar de mensen waren heel behulpzaam in het wijzen naar het juiste loker
t.
t.
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
Wij hebben ook een stuk met de trein gereisd op java naar yogjakarta. Tickets op het station gekocht. Enige dat ons werd aangeraden was niet de aller laagste klasse te nemen. De route was mooi maar niet bijzonder.
Vond het verder wel een prettige manier van reizen.
Vond het verder wel een prettige manier van reizen.
-
Bedankt voor de reacties!!we gaan 1 september weg en zullen starten op Bali. Ik wil heel graag naar Lombok en de gili eilanden. weet iemand nog een leuke en vooral betaalbare homestay?we hebben onze dochter bij ons, dus we hebben ruimte nodig voor een extra bedje..Ik vind het naast praktische adviezen ook erg leuk om de ervaringen van mensen te horen die in Indonesia zijn geweest!
Ja, sorry, ik denk dat ik hier iets te ver doorschoot. Maargoed dat negatieve karma niet bestaatTravelator schreef:Marshall, ik vind dit geen heel domme vragen, hoor...marshall schreef: Nogmaals: wat heb je zelf al gevonden? Zelf een beetje rondkijken op het internet mag ook wel, deel dan je bevindingen met ons en als daar nog vragen over zijn dan is er waarschijnlijk wel iemand die je kan helpen.
Bv. [verwijderd]

@Familiereis, veel plezier aan die kant van de wereld.

Op Bali heb je niet veel homestays, maar met name hotels. Sommige zijn heel kleinschalig, andere zijn juist heel groot en heel massaal. Op Java zijn wel homestays (losmen), maar ook daar zou ik in jullie geval kiezen voor een hotel. De meeste homestays hebben namelijk geen airco en warm water, en ik denk dat je dat wel graag hebt wanneer je met een kindje reist. Sowieso hebben niet alle hotels in Indonesie bedjes voor kindjes. (Je neemt niet zelf een bedje mee?)familiereis schreef:Bedankt voor de reacties!!we gaan 1 september weg en zullen starten op Bali. Ik wil heel graag naar Lombok en de gili eilanden. weet iemand nog een leuke en vooral betaalbare homestay?we hebben onze dochter bij ons, dus we hebben ruimte nodig voor een extra bedje..Ik vind het naast praktische adviezen ook erg leuk om de ervaringen van mensen te horen die in Indonesia zijn geweest!
Op mijn website staan reisverhalen en ervaring van Indonesie. Soms staat er ook een adres van accommodatie bij

ikreis.net voor alles over reizen en fotografie
Aanvullend op jenny kun je ook op https://www.aroundtheglobe.nl/reizen/indonesie/ veel informatie vinden op de voorbereidende vragen.
-
Jenny en Erik bedankt voor de info! Ga je site bekijken Jenny! Bedankt voor de tips. we nemen inderdaad een traveltentje voor onze dochter mee. Leek ons wel zo handig. Muskietennet er om en dan ligt ze vast lekker. We landen 3 september om 19.15 's avonds in Bali en ik ben nog opzoek naar een prettige plek om te overnachten na aankomst. We gaan daarna naar Lovina, maar voor de eerste nacht ben ik opzoek naar een slaapplek die redelijk dicht bij het vliegveld is. Hebben jullie daar ervaring mee?
Groetjes
Groetjes