Portugal route, Faro naar Porto

Stel hier al je vragen over backpacken in Europa. Van interrailen tot liften. En het reikt uit van het Oostblok tot aan de Griekse eilanden.
Plaats reactie
Sandervh
Reisexpert

Portugal route, Faro naar Porto

Bericht door Sandervh »

Hoi!
Mijn vriendin en ik hebben afgelopen week nog even gauw vliegtickets gekocht naar Faro en terug vanaf Porto, We vertrekken 2 augustus vroeg in de ochtend en vertrekken weer uit portugal op 15 augustus vroeg in de ochtend, dus we hebben zeg maar 13 volle dagen te besteden daar.

Nu zitten we een beetje te kijken wat en waar we heen willen en daar een route + tijdsplanning bij maken maar misschien heeft iemand iets soortgelijks gedaan en hebben mensen hier al een leuke route??

Ps we willen iig ergens gaan surfen dus als iemand ideeën heeft dit graag ook meenemen :)
Alvast erg bedankt!!!!!
Reisagenda 2015: Maart '15 midweek skiën Oostenrijk - Mei "15 4 weken Colombia - Juni/juli "15 1 week Schotland En nu is het geld op...
Travelvideo: Living on the Edge - A bikers legacy through Vietnam
Travelvideo: Colombia 2015
Retse
Wereldreiziger

Qreply

Bericht door Retse »

Heb je betaalbare tickets gevonden (vertrek vanuit NL, bij voorkeur Amsterdam)? Ik kijk voor de eerste twee weken van september en kom op minimaal eur 325,-. Leuke route vind je op portugalonline.
Retse
Wereldreiziger

Re: Portugal route, Faro naar Porto

Bericht door Retse »

Hoi Sander,
Heb je nog betaalbare tickets kunnen vinden? Waar? Ik kijk voor de eerste twee weken van september, maar de prijzen vallen mij tegen, minimaal 325,- euro pp (vertrek/aankomst Nederland). Leuke route vind je op portugalonline.
Sandervh
Reisexpert

Bericht door Sandervh »

Wij hebben 2 vliegtickets + 1 grote tas ingecheckt bij Ryan air met vertrek van weeze naar faro en terug van porto naar Eindhoven voor 180€pp dus ook niet echt goedkoop
Reisagenda 2015: Maart '15 midweek skiën Oostenrijk - Mei "15 4 weken Colombia - Juni/juli "15 1 week Schotland En nu is het geld op...
menasil
Reisexpert

Bericht door menasil »

Heb je al eens gekeken bij onze reisinformatie? Staat het eea over Faro en Porto :)

https://www.aroundtheglobe.nl/reizen/portugal/
Sandervh
Reisexpert

Bericht door Sandervh »

Ja had ik al gezien :)

en hebben deze route gekozen:

Route:
Faro
Albufeira
Lagos
Lissabon
Sintra
Óbidos
Alcobaça
Batalha
Conimbriga
Coimbra
Porto
http://goo.gl/maps/VmHI
Plaats reactie