3 oct. as. vertrek ik naar thailand en zal vanaf hier alle omringende landen bezoeken.
Vanuit Bangkok zal ik 1 april weer terugvliegen.
Toch heb ik nog wat vragen hierover:
vraag 1:
Ik vlieg met LTU (airberlin) naar Bangkok op 3 oct. en heb alvast een ticket Bangkok-Kuala Lumpur geboekt voor 16 oct.
Lijkt mij dat ze dus niet moeilijk doen aan de balie in Dusseldorf en bij aankomst bangkok.
Toch?!
vraag 2:
Vanuit KL zal ik naar Indonesia-Bali vliegen en hier na zo'n 3 weken t land weer verlaten.
De bedoeling is dat ik dan weer na zo'n 3/4 weken weer terug indonesia inga..
Is dit een probleem om 2 x het land in te gaan?
Hetzelfde geldt dus ook voor malaysia waar ik dus ook 2 x binnenkom in zo'n korte tijd.
Ik weet dat je een ticket t land uit moet hebben voor indonesia, deze ga ik komende week boeken.
Visum kost zo'n 20€ las ik ergens op t www in indonesia.
vraag 3:
Ik heb wel een creditcard maar neem die liever niet mee.
Op een of andere manier heb ik mijn code in code taal meegenomen

Voor de vliegtickets is dit ook geen probleem, maar met 1 bankpas vind ik het ook maar niks eigenlijk.
Bij de bank krijg ik geen 2e bankrekening geopend omdat mijn loon er op gestort moet worden.
Hoe doen andere dit??
vraag 4:
Ik ben geen malaria liefhebber en ook niet van de medicijnen.
Zijn deze makkelijk te krijgen in bv. Kuala of Bangkok wil ik er toch even aangeloven?
vraag 5:
Ik ben dus de 1e trip 12 dgn in bangkok-thailand.
In t midden van de reis zou ik hier ook wel eens langs willen gaan en aan t einde moet ik hier wel zijn aangezien ik vanaf Bkk terugvlieg. Nu lees ik dat je in 180 dgn hier 90 dgn kan verblijven. Toch mag je er maar 2 x in.
Ik heb nu geen zin om even snel een visum te halen, desnoods maar 2 x thailand. Toch lijkt me dit zonde!
Het is hier al veel behandeld toch vraag ik t even hier...
Voor de rest heb ik even geen vragen, maar denk dat ik zo nog wel wat kan bedenken.
Ooh ja, als iemand plekken weet waar je makkelijk kan draaien als house-dj hoor ik t ook graag.
Genoeg draai ervaring op feestjes en doe t al zo'n 12 jaar.
Demo's en cd's gaan mee, platen zijn te zwaar.
Landen die ik ga bezoeken zijn: thailand, malaysia, indonesia, cambodia en Laos
landen die ik misschien ga bezoeken zijn: Filipijnen en Vietnam