reizen met huurauto costarica-nicaragua mogelijk?
-
reizen met huurauto costarica-nicaragua mogelijk?
Is het mogelijk om in Nigaragua met huurauto te reizen vanuit Costa Rica.
We willen namelijk naar Léon en Granada.
We willen namelijk naar Léon en Granada.
Re: reizen met huurauto mogelijk?
Je moet een auto verhuur bedrijf hebben dat toestaat om de auto over de grens mee te nemen. Dit kan je het beste checken bij de verhuurmaatschappij zelf.
Opzich rijden ze in Nicaragua niet zo achterlijk als in sommige andere landen in de regio. Ik zou alleen wel een beetje omrijden zodat je niet door Managua heen hoeft. Daar rijden lijkt me helemaal niet prettig en wellicht ook wel onveilig.
Het openbaar vervoer is ook prima hoor dus zelf zou ik daar de voorkeur aan geven.
Opzich rijden ze in Nicaragua niet zo achterlijk als in sommige andere landen in de regio. Ik zou alleen wel een beetje omrijden zodat je niet door Managua heen hoeft. Daar rijden lijkt me helemaal niet prettig en wellicht ook wel onveilig.
Het openbaar vervoer is ook prima hoor dus zelf zou ik daar de voorkeur aan geven.
http://www.gezinopreis.nl 2014: Vietnam Cambodja & Thailand. 2013: Curaçao, Tallinn, IJsland Canada & NY
- bolletjeom
- Reisexpert
Re: reizen met huurauto costarica-nicaragua mogelijk?
voor zover ik weet kan dat. Als je dit in nederland al wilt regelen dan zou je eens kunnen kijken bij het aanbod van YourWay2Go.
Volgens mij kunnen zij dat regelen.
Volgens mij kunnen zij dat regelen.
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika