Ervaringen nieuw type tas

Wat kan ik het beste in mijn rugzak doen en wat niet? Deel hier de meningen samen met anderen over de reisuitrusting.
Plaats reactie
MamaK

Ervaringen nieuw type tas

Bericht door MamaK »

Wie heeft ervaring met deze tas. Ik kwam hem onlangs tegen en het lijkt me echt een geweldig ding! Vooral in combinatie met je rugzak. Zo kun je toch snel en makkelijk bij je spullen zonder je rugzak af te doen.
Maar is het ook echt een handig ding?
Ik kan alleen maar ervaringen uit Amerika vinden...
Wie heeft er ervaring mee?
Hier is de link:
[verwijderd]
Laatst gewijzigd door Erik op 26 jun 2012 16:30, 2 keer totaal gewijzigd.
Reden: Link aangepast
Tikva
Reisexpert
Contacteer:

Re: Ervaringen nieuw type tas

Bericht door Tikva »

Lijkt me echt totaal niet handig. Je spullen op je bruik dragen is normaal gesproken niet zo prettig en je stoot mensen aan. Een rugzak kan je nog makkelijk ff aandoen voor een krappe ruimte of in de bus maar met deze rugsluiting kan dat niet snel met die tas. Daarnaast schreeuwen spullen op je buik ook altijd "toerist" beroof mij hier zijn mijn waardevolle spullen..
http://www.gezinopreis.nl 2014: Vietnam Cambodja & Thailand. 2013: Curaçao, Tallinn, IJsland Canada & NY
MamaK

Bericht door MamaK »

Snap ik. Ik reis hoofdzakelijk in de natuur en niet in drukke gebieden.
Dus voor mij speelt dat geen rol. Daarnaast vin ik een heuptas ook altijd wel prettig, maar dat gaat altijd schuiven.
Bedankt voor je mening. Ik neem het mee in mijn beslissing.
Bramv

Bericht door Bramv »

Ik heb iets soortgelijks gebruikt toen ik bij de landmacht werkte in de vorm van een chest rig. Wij gebruikten hem voornamelijk omdat we dan een vrije rug hadden voor een rugzak, wat bij andere vesten niet het geval was. In steden is het inderdaad niet echt aan te raden, maar bij bijvoorbeeld trektochten kan het ideaal zijn. Als je rugzak eenmaal goed zit is het namelijk niet fijn om hem iedere keer van je rug te moeten halen om bijvoorbeeld te eten, drinken of je camera te pakken.
Travelator
Reisexpert

Bericht door Travelator »

Ik kan me vergissen, maar dit riekt in mijn neus een beetje naar sluikreclame... : )
You take your prospects and your pickaxe and you trudge down to the stream,
and you bloody your hands digging for your dream...

http://siem.aroundtheglobe.nl
Erik
Site Admin

Bericht door Erik »

Riekt er niet alleen naar maar is het ook gewoon. Leuk ook dat het er zo dik bovenop gelegd wordt :)
Plaats reactie