waar zijn de tvprogramma's?
Re: waar zijn de tvprogramma's?
bnn, je kunt ook uitzending gemist kijken. Over een aantal jongeren die in Afrika zijn en daar werken met de grondstoffen die we in Nederland hebben. Bijvoorbeeld goud zoeken. Je ziet ook wel wat van het land en de mensen.
http://www.gezinopreis.nl 2014: Vietnam Cambodja & Thailand. 2013: Curaçao, Tallinn, IJsland Canada & NY
Ik las net een bericht op een nieuwssite, een presentatrice van Veronica is met haar hele team mishandeld in Thailand tijdens de opnames van Veronica Goes Couchsurfing. Erg triest natuurlijk en ik hoop dat het allemaal mee valt, maar het programma wat ze maken lijkt me erg interessant.. Of is dat raar om dat in deze context te zeggen? 

..take nothing but memories, leave nothing but footprints..
-
- Wereldreiziger
- Contacteer:
Met een paar schrammen lijkt het mij wel mee te vallen. Ik weet niet wat er gebeurd is of wat de aanleiding was, maar ik krijg toch altijd een beetje het gevoel dat sommige dingen in televisieland net wat groter worden gemaakt dan dat het daadwerkelijk is. Alles voor de kijkcijfersVeronica-presentatrice mishandeld in Thailand
Op Twitter meldt ze dat zij en haar hele team zijn 'afgetuigd' op het eiland Koh Samui.
Op foto's is te zien dat Veronica schrammen en plekken heeft op haar voet en been. Wat er precies is gebeurd, is nog onduidelijk. Haar management heeft haar nog niet kunnen bereiken, laat een woordvoerder weten.
Bron

Ik praat het niet goed, heb alleen het vermoeden dat het wat aangesterkt wordt.
Hoe boek jij jouw vliegtickets? Help mij afstuderen met het invullen van een korte enquête: https://goo.gl/e85Von
Zal ongetwijfeld aangedikt zijn, maar kan me voorstellen dat er anders niemand kijkt naar het programma 

Dat zou inderdaad kunnen. Hoe dan ook, ik ben nieuwsgierig geworden en ik ga de eerste aflevering kijken, mits het programma op een fatsoenlijk tijdstip uitgezonden wordt.
En donderdag begint Expeditie Robinson weer!
En donderdag begint Expeditie Robinson weer!
Zender van de maand september bij UPC: Travel Channel. Is dit leuk, iemand enig idee?
- WizardOfOss
- Reisexpert
- Contacteer:
Dat was voor mij jaren geleden al een van de voornaamste redenen om bij Ziggo een uitgebreider zenderpakket te nemen. Erg veel leuke programma's, alleen jammer dat ze sommige programma's echt eindeloos blijven herhalen. Ze hadden laatst nog een programma over Italië waarin ze nog met lires moesten betalen...
Of het was een programma opgenomen in de toekomstWizardOfOss schreef:Erg veel leuke programma's, alleen jammer dat ze sommige programma's echt eindeloos blijven herhalen. Ze hadden laatst nog een programma over Italië waarin ze nog met lires moesten betalen...

Ahh, thanks! Ik las dat ze ook Trabant Trek uitzenden, dat lijkt me echt fantastischWizardOfOss schreef:Dat was voor mij jaren geleden al een van de voornaamste redenen om bij Ziggo een uitgebreider zenderpakket te nemen. Erg veel leuke programma's, alleen jammer dat ze sommige programma's echt eindeloos blijven herhalen. Ze hadden laatst nog een programma over Italië waarin ze nog met lires moesten betalen...

HahahahahahaErik schreef:Of het was een programma opgenomen in de toekomst

- WizardOfOss
- Reisexpert
- Contacteer:
Lijkt me sterk, de Toren van Pisa stond nog, en Venetië was nog niet verzopen. Kan dus nooit heel ver in de toekomst zijnErik schreef:Of het was een programma opgenomen in de toekomstWizardOfOss schreef:Erg veel leuke programma's, alleen jammer dat ze sommige programma's echt eindeloos blijven herhalen. Ze hadden laatst nog een programma over Italië waarin ze nog met lires moesten betalen...

Erik schreef:Of het was een programma opgenomen in de toekomstWizardOfOss schreef:Erg veel leuke programma's, alleen jammer dat ze sommige programma's echt eindeloos blijven herhalen. Ze hadden laatst nog een programma over Italië waarin ze nog met lires moesten betalen...

Travel channel is interessant. Vooral Globe Trekker is informatief. Geeft een leuke indruk van de landen. Helaas mis ik hierin soms wel de bijzondere bezienswaardigheden. Maar je kan niet alles hebben 

Gek van reizen en eigenwijs om het onbekende te ontdekken. Wanneer de auto er niet kan komen, zal ik het lopend af moeten maken.
Departures is ook wel een leuk programma. Niet zozeer informatief, maar wel leuk.
Gaat over twee jongens die in een jaar de wereld over gaan. Deze week waren ze in Nieuw Zeeland en deden ze de extreme dingen.
Trabant Trek was ook leuk ja! Mede aanstichter dat ik met de volgende trip die kant op wil gaan!
Ik heb het ook gelezen van de opnames in Thailand. Ben benieuwd naar het echte verhaal, omdat ze ook een foto heeft gepost van haar samen met een bokser. Dus in die zin is afranselen (als je onervaren bent) wel te begrijpen, maar weet niet of dát het was.
Gaat over twee jongens die in een jaar de wereld over gaan. Deze week waren ze in Nieuw Zeeland en deden ze de extreme dingen.
Trabant Trek was ook leuk ja! Mede aanstichter dat ik met de volgende trip die kant op wil gaan!
Ik heb het ook gelezen van de opnames in Thailand. Ben benieuwd naar het echte verhaal, omdat ze ook een foto heeft gepost van haar samen met een bokser. Dus in die zin is afranselen (als je onervaren bent) wel te begrijpen, maar weet niet of dát het was.
Erica Op Reis begint vanavond weer. Ik vind haar onbevangenheid en enthousiasme erg leuk om te zien.
Vanavond zijn ze in Japan. NL1 om 22.15 uur.
Die had ik nog niet voorbij zien komen.... vanavond eens proberen te kijken.Angela82 schreef:Erica Op Reis begint vanavond weer. Ik vind haar onbevangenheid en enthousiasme erg leuk om te zien.