oplossing als je geen creditcard krijgt

Plaats hier het overige wat je niet kwijt kunt onder de continent-hoofdstukken. Bijvoorbeeld vragen over tickets of tips die je graag wilt horen over je volgende reis.
stevenl
Reisexpert
Contacteer:

Re: oplossing als je geen creditcard krijgt

Bericht door stevenl »

menasil schreef:
stevenl schreef:
little_twinkle_star schreef:weet iemand of dat het bij airaisia ook mogelijk is dat iemand anders met zijn creditcard mijn vliegticket boekt, of moet de ticket persoon gelijk zijn aan de persoon van de creditcard?
Het ticket moet op dezelfde naam staan als de credit card. Hier kan op gecontroleerd worden.
Ik vraag me af waarom ze dit doen? Dan zou je nooit kunnen boeken als je geen CC hebt?
Ik neem aan om fraude met gestolen/geskimde credit cards te voorkomen.
little_twinkle_star
Reiziger

Bericht door little_twinkle_star »

bij klm heb ik mijn vliegticket gewoon met idea betaald

maar de visa is binnen :)
het is alleen wel een gezamenlijke pot en ik weet nog niet zeker ofdat ik er zelf wel geld op kan zetten ofdat dit elke keer via mijn vriend moet
JeroenB
Vakantieganger

Bericht door JeroenB »

Mochten meer mensen hiermee zitten; bij de ING kun je ,als student, een speciale studentencreditcard krijgen met een limiet van 1000,- euro.
ricardobuma
Wereldreiziger
Contacteer:

Bericht door ricardobuma »

Klopt. Ik heb ook een studentencreditcard van de ING. Dat was heel snel geregeld!
Hoe boek jij jouw vliegtickets? Help mij afstuderen met het invullen van een korte enquête: https://goo.gl/e85Von
Plaats reactie