Hier kunnen we zeker wat mee! Er zijn inderdaad een aantal dingen die we echt willen zien en die 10 dagen zijn ook wat aan de krappe kant, maar met een beetje passen en meten moet dit wel lukken denken wij.
Australie is natuurlijk zo ontzettend groot, dat we het liefst veel langer waren gegaan dan 5 weken, maar helaas, onze werkgevers zijn hier al niet al te blij mee

Zelf houden wij ontzettend van de natuur en vooral het wildlife van Australie, wij zouden dus eerder een natuurpark of wildlife park bezoeken dan iets cultureels, dit uiteraard ook door de beperkte tijd, het liefst wil je natuurlijk alles zien
Frasier Island & The Whitsundays willen we zeker zien.
Ik zag bijvoorbeeld dat Frasier Island ook 1 day trips biedt, waarin je eigenlijk alle highlights te zien krijgt.
(excursies boek je gewoon ter plaatse neem ik aan?)
Ik dacht zelf te beginnen met het ophalen van de camper en een bezoek aan Lone Pine Koala Sanctuary, dag later Steve Irwin zoo hierna rijden richting Rainbow Bay, hier een plekje voor de nacht zoeken en dan de volgende dag een excursie boeken voor Fraser Island, na deze excursie de volgende ochtend bij Tin Can Bay dolfijnen voeren en diezelfde dag een flink stuk rijden langs Hervey Bay naar Arlie Beach. Dag erna Whitsundays, dag erna Magnetic Island/Townsville/Mission Beach overnachten. Volgende ochtend Skydiven Mission Beach, daarna rijden naar Atherton Tablelands en dit bekijken + overnachten. Volgende ochtend Atherton Tablelands en 's middags op weg naar Cairns. Volgende dag vanuit Cairns naar Skyril Cableway+Railway. Laatste dag voordat we vliegen naar Ayers Rock naar Port Douglas en Daintree NP, eind vd middag camper inleveren en slapen Hostel in Cairns.
Behoorlijk pittig schema dus… maar wel alles wat we willen zien. De route erna vanuit Adelaide naar Sydney willen we iets meer relaxt doen
Hier ook nog leuke tips voor?
Sowieso willen we Kangaroo Island zien, 12 Apostles, Great Ocean Road… en verder?
Leuke reacties allemaal!! Heel leuk voor de voorbereiding!!