Fotowedstrijd vakantie - stem op mij !

Weten hoe je geweldige foto's maakt tijdens je reis? Of wil je jouw fotografie kennis delen met andere reizigers gebruik dan dit forum.
Plaats reactie
kohraya
Reisexpert

Fotowedstrijd vakantie - stem op mij !

Bericht door kohraya »

Normaal doe ik dit nooit :@
Maar even proberen kan geen kwaad: stemmen ronselen voor een (banale) fotowedstrijd.
't Is omdat de prijzen zo leuk zijn en de concurrentie zo zwak, maar ... de concurrentie speelt vals !

Stemmen doe je hier: http://fotowedstrijd.vakantie.be/fotos/1343/

Je mag altijd laten weten als je een stem hebt uit gebracht ... ik zal je eeuwig + 1 dag dankbaar zijn _O_ (... als ik iets win)
Het leuke is dat je door je stem uit te brengen, zelf ook (een ultramega gigantische grote ... aheum) kans maakt op een prijs.

Oh ja ... stemmen doe je natuurlijk op de desbetreffende foto (Owachoma Bridge met een winterzonnetje) ... DUH ! 8)7
Globetrot
Reisexpert

Re: Fotowedstrijd vakantie - stem op mij !

Bericht door Globetrot »

Prachtige foto! Dus heb ik bij deze gedaan...
WizardOfOss
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door WizardOfOss »

Poging gedaan, maar de bevestigingsmail komt maar niet binnen, en een tweede keer pikt ie niet...

Heb voor een keertje m'n principes maar aan de kant gezet, kan ook makkelijk, want een snelle blik leert dat jouw foto tot een zeer select groepje van echt goede foto's behoort. Van een verdomd groot deel vraag ik me zelfs af hoe iemand het in vredesnaam in z'n hoofd haalt die foto in te dienen, eentje heeft zelfs niet de moeite genomen z'n kiekje even een kwartslag te draaien. En ook de top-5 staat er duidelijk niet op basis van kwaliteit...

EDIT: was weer eens een kwestie van geduld...
Reismeis
Reisexpert

Bericht door Reismeis »

Die foto die bijna 400 stemmen heeft?? Tja, gezellig kiekje, maareh.. Wedstrijdwaardig istie nou niet echt.. :? Ik ga in ieder geval op jouw foto stemmen ^O^
..take nothing but memories, leave nothing but footprints..
Yvonnetje
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door Yvonnetje »

Heb gestemd!
Nederlandstalig blog over mijn leven in China & mijn reizen op http://goyvon.com

2015: Seoul, Wuhan, Shanxi Provincie, Japan
2016: Noord-Korea, Nederland
Plaats reactie