Café Verweggistan

Kom tot rust in de Around the Globe huiskamer sectie. Hier kan je kletsen, met een spelletje meedoen of gekke weetjes uitwisselen.
WizardOfOss
Reisexpert
Contacteer:

Re: Café Verweggistan

Bericht door WizardOfOss »

Nee, die stond vermoedelijk ergens in een grindbak >:)
Jenny
Reisexpert

Bericht door Jenny »

Ik ben afgestudeerd!!!!

Schoolkamp vorige week was heel gaaf, maar ik ben nog steeds niet bijgekomen. Wel voldoende slaap gehad dit weekend, maar nog niet het besef dat ik niet meer verantwoordelijk ben voor 50 pubers en gewoon m'n gang kan gaan.
ikreis.net voor alles over reizen en fotografie
Yvonnetje
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door Yvonnetje »

Jenny, gefeliciteerd! *O* Geniet er van!
Nederlandstalig blog over mijn leven in China & mijn reizen op http://goyvon.com

2015: Seoul, Wuhan, Shanxi Provincie, Japan
2016: Noord-Korea, Nederland
Tikva
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door Tikva »

Gefeliciteerd jenny ^O^
http://www.gezinopreis.nl 2014: Vietnam Cambodja & Thailand. 2013: Curaçao, Tallinn, IJsland Canada & NY
WizardOfOss
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door WizardOfOss »

Gefeliciteerd Jenny!
LaosFan
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door LaosFan »

Jenny schreef:Ik ben afgestudeerd!!!!

Schoolkamp vorige week was heel gaaf, maar ik ben nog steeds niet bijgekomen. Wel voldoende slaap gehad dit weekend, maar nog niet het besef dat ik niet meer verantwoordelijk ben voor 50 pubers en gewoon m'n gang kan gaan.
Gefeliciteerd!!!
Kijk ook eens op de pagina van onze homestay-guesthouse: https://web.facebook.com/Don-Som-Rivers ... 3/?fref=ts
menasil
Reisexpert

Bericht door menasil »

Nogmaals gefeliciteerd Jenny!

Heerlijke werkdag... ze besluiten vandaar intern nog wat bureaus te verschuiven. Krijg het vanmorgen te horen, planning was 's middags te beginnen. Ze zijn nu alvast begonnen, elk moment kan ik worden verzocht om mijn bureau leeg te ruimen terwijl er geen alternatieve werkplekken zijn :( die zijn al bezet... Bureau worden namelijk pas later weer aangekoppeld. Zo blij dat ik over 1,5 uur afspraak buiten de deur heb ;)
Globeskater
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door Globeskater »

Gefeliciteerd Jenny!

Ik heb echt een fantastisch pinksterweekend gehad! Zaterdag met een vriendin lekker in de namiddagzon in park liggen relaxen, zondag een erg leuke CS fietstocht in Rotterdam gehad en een keileuk dakterras/barretje net naast het station ontdekt en maandag nadat ik 's nachts erg ziek was geweest in de namiddag weer heerlijk in de zon in park gelegen.. wel beetje jammer dat ik wat hooikoorts heb maar goed de zon was heerlijk en ben nog weer wat bruiner geworden al wordt ik met mijn lichte huidje nooit echt bruin :P

Ik hoop vandaag de uitslag van mijn enkel te krijgen en dan heb ik vrijdag een CS barmeet in Breda georganiseerd heb er al helemaal zin in!
Jenny
Reisexpert

Bericht door Jenny »

Bedankt voor de felicitaties!

Ik heb dit weekend bootje gevaren en gedoken. Ik heb een aantal bijzondere beestjes gezien die ik nog bijna nooit had gezien. Uiteraard ook op de foto gezet. Ik ben helemaal blij met mijn nieuwe onderwatercamera.

Helaas sinds een week verkouden en keelontsteking. De afgelopen dagen zelf lopen dokteren, en met de nodige medicijnen voelde ik me prima. Nu ik niks slik gaat het minder... Ik hoop dat ik deze week nog bij mijn huisarts terecht kan. Wachttijden komen altijd op het foute moment.
bolletjeom
Reisexpert

Bericht door bolletjeom »

mijn vriendin uit engeland logeert met haar gezin bij mij. Hoewel de kinderen best lief zijn ben ik blij dat ik vandaag naar mijn werk mag. Ik ging gister met gillende koppijn naar bed.
Het niet nemen/krijgen van kinderen is 1 van de beste keuzes die ik gemaakt heb in mijn leven.

Ik vind het wel heel leuk dat ze er zijn hoor! Gister de kinderen laten zien waar wij zijn opgegroeid en naar school zijn gegaan. Pannenkoeken gegeten, in de ballenbak gelegen en 's avonds geprobeerd een walvis te maken van Lego :)
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
menasil
Reisexpert

Bericht door menasil »

Het leuke van kinderen die op bezoek komen, is dat je soms zelf weer ff kind kan zijn ;) Maar uit ervaring weet ik dat het heel erg vermoeiend is!! Zeker als je het niet gewend bent... Ik herken het bij mezelf ook wel, alhoewel ik later wel kinderen zou willen :) Maar daarvoor mist nog een essentieel onderdeel in mijnleven ;)

Jenny, wat naar dat je je niet lekker voelt. Hoop dat je je snel beter voelt! Collegfa van mij liep ook met keelontsteking rond, nu moeten zijn amandelen eruit.... Helaas in een periode waarbij iedereen op ons twee na op vakantie is.... Maar ja dit is een geval van overmacht.en ik dus twee weken lang alleen ben en er 4 niet zijn. Zie nu al op tegen die weken... Zul je zien, is het 40 graden, lekker weer, kan ik niet eens dag vrij nemen omdat er niemand is.

Verder vandaag goede werkdag :D Aantal klusjes afgehandeld, positieve feedback :) Afgelopen weekend ook heerlijk weekend gehad. Festival bezocht (voor het eerst een dance festival), dierentuin bezocht en maandag nog naar vrienden geweest :)
Jenny
Reisexpert

Bericht door Jenny »

Huisarts gesproken, en ik moet stemrust houden! Uiteraard niet te combineren met werk.... Heb nu met mijn collega's geregeld dat ik mijn lessen zo indeel dat ik veel afwisseling heb met practica (nog meer dan normaal), zodat ik zo min mogelijk klassikaal hoef te praten. 3-4 uur per dag is echt max op dit moment!

Verder is het aftellen zo'n beetje begonnen. Nog maar 3 weken reguliere lessen, echt weinig.

Ik vind kinderen nog steeds leuk eigenlijk. Ookal wil ik ze soms het liefst achter het behang plakken..... Alleen geen 50 voor langer dan een week, dat trek ik niet ;)
menasil
Reisexpert

Bericht door menasil »

Hoe is het nu, Jenny?

Ik kreeg net een email over mijn Paralympische toegangskaarten. Ik was in 2010 met ATP al niet helemaal blij omdat je een ophaaldag had waarbij je de tickets bij Schiphol moest ophalen. Maar ja dan weet je iig dat je ze krijgt en wanneer je ze krijg. Ik was wel erg blij dat London2012 ze naar je gaat verzenden! Nu ik de mail heb gekregen, ben ik toch wat minder blij met deze procedure.... Ze doen 1 afleverpoging, als je niet thuis bent gaat het naar een lokaal afleverkantoor van Fedex (is dit een postagentschap? Of is dit een Fedex kantoor) en moet je het binnen 5 (!) werkdagen ophalen en anders worden ze retour gezonden. Waarschijnlijk denken ze dat iemand op vakantie gaat? Ik ben blij dat ik maar weekje vakantie heb tussendoor....Kans dat niemand thuis is, is groot. Woon immers alleen en ik heb werk. Ik ga iig eens kijken waar Fedex de pakketjes aflevert als ze niet bezorgd zijn.... als het lokaal postagentschap is, ben ik blij :) Dat lukt altijd wel :)
Jenny
Reisexpert

Bericht door Jenny »

menasil schreef:Hoe is het nu, Jenny?
Weinig verbetering.... Ik heb nu mijn werk zo ingedeeld dat ik maximaal 3 uur klassikaal les hoef te geven komende week, en de rest van de lessen practica geef. Qua planning niet echt handig, maar ik kan gewoon niet langer praten. (Ook al ben ik niet de hele tijd zelf aan het woord.) Dit weekend maar even rustig aan doen, en dan volgende week hopelijk weer duiken.

Ik ga meewerken aan een iPad applicatie van een stichting die al het Nederlandse onderwaterleven monitort. Een heel leuk initiatief! Straks de eerste foto's uitzoeken, later komen er misschien meer.

Aan postbezorgers heb ik ook altijd een hekel... Ik ben ook bijna nooit thuis... Meestal kies ik het adres van een vriend als afleveradres. Met FedEx geen ervaring, alleen met DHL. Die leveren niet op het postkantoor, maar zitten (in Utrecht) ergens op een industrieterein.
Reismeis
Reisexpert

Bericht door Reismeis »

Menasil, ik kan me voorstellen dat je dat knap vervelend vindt! Is het te laat om je adres te wijzigen naar het adres van iemand die overdag thuis is? Lastig hoor..

Jenny, ik wens je veel beterschap toe! Rustig aan en pas goed op jezelf!

We zijn weer thuis!! Goede vlucht gehad ook, Wizz Air is uitstekend bevallen. Nu moeeeeeeeeeeeeeee.. We hebben zonet de foto's bekeken en een aantal op FB gezet, ik moet zo nog even de was ophangen en dan gaan we gezellig bankhangen tot we in slaap vallen (wat waarschijnlijk niet zo lang zal duren hahaha).
..take nothing but memories, leave nothing but footprints..
Plaats reactie