Toevallig vandaag ook zitten googlen en bellen voor zo'n rabiesspreekuur..Bij het havenziekenhuis op de woensdagavond e37,50 per prik http://www.travelclinic.com/1158/nieuw- ... eekuur.htmLiza! schreef:Mmm ja van een geneeskundestudent heb ik ook begrepen dat het om extra tijd gaat. Alleen ja, als je in de jungle zit zal je die tijd echt nodig hebben. M'n bestemming voor de zomer is vanwege inloting nog onbekend. Ga ik naar Australie, dan waag ik de gok. Ga ik echter naar Maleisie of zo en ze raden het aan, denk ik 't wel dat ik me zou laten inenten. Alleen ik zoek dan wel ergens in regio R'dam zo'n gedeelde prik-spreekuur op (TIPS???). Heb ook al 3x hep. B moeten halen en buiktyfus en DTP komt er ook nog bij. Ik ga even kijken of m'n nieuwe zorgverzekering rabies ook vergoed.... hep. B. heb ik 2x zelf moeten betalen, maar de rest ik ws gratis:D (Al blijft 2x hep. B bij de GGD een ERRUG duur grapje. Iets van 65+50 of zo). Ik begrijp niet dat de zorgverzekeringen dit niet ergens goedkoper laten doen, want als ik ziek word zijn ze duurder uit.
Iemand nog zo'n tip voor zo'n spreekuur ergens regio R'dam?
Groetjes
En bij het LUMC in Leiden e27,- per prik.Het wordt wel onder de huid (minder vloeistof)gegeven ipv in de spier maar de werking schijnt het zelfde te zijn.
Gr Diaan