Zo goedkoop mogelijk naar centraal-amerika

Stel hier al je vragen over Zuid- of Midden Amerika. Van koukleumen in Patagonie tot zwemmen in het tropische Belize. En van de stranden bezoeken in Brazilië tot vulkanen spotten in de Costa Rica.
Lily
Vakantieganger

Re: Zo goedkoop mogelijk naar centraal-amerika

Bericht door Lily »

In oktober betaalde je 850eu? Ik kom echt niet onder de 950eu, voor oktober 2012!
Waar en hoe zoeken jullie? Ik ben nogal een n00b op dit gebied en heb geen zin om 1100/1200eu te betalen!
Erik
Site Admin

Bericht door Erik »

Heb je al gekeken bij Arke en dan op Cancun? Eventueel kun je vandaar uit verder vliegen naar een andere bestemming ruim onder de 1000 euro.
Tikva
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door Tikva »

Lily schreef:In oktober betaalde je 850eu? Ik kom echt niet onder de 950eu, voor oktober 2012!
Waar en hoe zoeken jullie? Ik ben nogal een n00b op dit gebied en heb geen zin om 1100/1200eu te betalen!
Waar vandaan en waarheen/terug wil je vliegen. Ik kan naar cancun ook vluchten vinden voor 797 euro.
http://www.gezinopreis.nl 2014: Vietnam Cambodja & Thailand. 2013: Curaçao, Tallinn, IJsland Canada & NY
SK7

Bericht door SK7 »

Via Pullmantur Air kan je van Madrid goedkoop naar Cancun vliegen. Ik heb zelf alleen een retour vlucht geboekt voor 130 eu van Cancun naar Madrid. Heenweg via Arke Fly naar Miami (290eu), en dan via Fort Lauderdale (35km ten noorden van Miami) met Spirit Airlines naar Panama City voor 60eu+20eu voor bagage (zelfde systeem als Ryan Air). Van Madrid naar Amsterdam kan je al voor ongeveer 40-60eu boeken.Dus ik kom totaal uit op zo'n 540-560 eu wat best goedkoop en praktisch is voor mijn trip (Van Panama City naar Cancun). Je kunt tegenwoordig zo'n 200 eu besparen door de goedkoopste optie uit te zoeken en dat is toch weer een weekje leven is in een Midden-Amerikaanse land.
Jenny
Reisexpert

Bericht door Jenny »

SK7 schreef:Via Pullmantur Air kan je van Madrid goedkoop naar Cancun vliegen. Ik heb zelf alleen een retour vlucht geboekt voor 130 eu van Cancun naar Madrid.
Als ik tickets wil boeken voor zomer 2013 dan vind ik geen opties. Jammer, ziet er lekker goedkoop uit.

Iemand een idee waarom dat niet lukt? Ben ik te vroeg? (Ik spreek geen Spaans, en ik kan de knop niet vinden om de site in het Engels te zetten :X )
ikreis.net voor alles over reizen en fotografie
SK7

Bericht door SK7 »

Als je op de site van Pullmantur Air aankomt klik dan op het rechterdeel van het scherm waar de aanbiedingen staan en niet gelijk naar de data klikken op het linkerdeel. Vervolgens kom je op de tweede pagina aan en daar kun je rechtsboven kiezen voor English!
Plaats reactie