backpackert schreef:Globeskater schreef:Ik heb tijdens mijn maand Interrail in 2008 in totaal bijna 1000 euro uitgegeven dit is dus incl alles! Wat ik in Europa wel merk is dat zelf koken in hostels hier een stuk lastiger is als in bijv australië mss komt het ook omdat uiteten gaan en lokaal eten proberen niet heel duur is en dus zeer gemakkelijk te doen!
En dat was in Oost Europa? Inclusief uitjes, overnachten en eten? Valt me mee dan...
Dank voor je reactie!
Verder nog tips?
Jupp dat was inclusief alles! maar goed prijzen kunnen de laatste 4 jaar wel gestegen zijn..
Als je van Varna kan Veliko Tarnovo in Bulgarije ook een leuke stop zijn.. klein stadje met een citadel waar elke avond een licht show is.. verblijf hier in het Phoenix hostel, een van de beste hostels waar ik ooit geweest ben!
In Budapest is Belvarosi Lugas een hele grote aanrader, heerlijk Hongaars eten incl drinken voor 10 euro! Heb veel mensen dit restaurant al aangeraden en er al heeel veel mensen mee naar toe genomen en is bij iedereen favoriet

Belvarosi Lugas zit aan de Bajcsi Zsilinsky straat achter de st istvan basilica. Als je van 2e wereldoorlog geschiedenis houdt dan is het holocaust museum ook zeer zeker een aanrader.. ook één van de beter opgezette musea die ik gezien heb!
Kijk in Varna even of Gregory's backpackers nog bestaat, ook een erg leuk hostel!
Tussen Budapest en Krakow is het mss nog leuk om Praag, Brno of Cesky Krumlov te bezoeken al ligt de laatste mss net even te ver van de route..let er op die route tussen Budapest en Krakow op dat deze wel bekend staat om berovingen dus houdt je waardevolle spullen bij je!