Café Verweggistan
- Globeskater
- Reisexpert
- Contacteer:
Re: Café Verweggistan
laat de zomer maar blijven lekker tussen de 25 en 35 graden veel zon en af en toe 's avonds een bui 

- WizardOfOss
- Reisexpert
- Contacteer:
Dat klinkt als het weer in Taipei, op basis waarvan ik besloten heb toch maar niet in augustus naar Japan te gaan...Globeskater schreef:laat de zomer maar blijven lekker tussen de 25 en 35 graden veel zon en af en toe 's avonds een bui
Laat 's avonds ajb geen bui vallen!! Dan heb ik eindelijk tijd om naar het strand te gaan!
Was gisteren mijn plan al maar toen ik op de fiets zat rond 19:00, ging het toch waaien en werd het me te fris.
Was gisteren mijn plan al maar toen ik op de fiets zat rond 19:00, ging het toch waaien en werd het me te fris.
-
- Reisexpert
- Contacteer:
Zo is het hier de afgelopen week precies geweest.
Tussen de 25 en 30 graden, beetje wind, lekker zonnetje {alhoewel die soms wat moeilijk te zien was door de vervuiling} en 's nachts een buitje om af te koelen.
Prima! Mij hoor je niet klagen
Tussen de 25 en 30 graden, beetje wind, lekker zonnetje {alhoewel die soms wat moeilijk te zien was door de vervuiling} en 's nachts een buitje om af te koelen.
Prima! Mij hoor je niet klagen

Nederlandstalig blog over mijn leven in China & mijn reizen op http://goyvon.com
2015: Seoul, Wuhan, Shanxi Provincie, Japan
2016: Noord-Korea, Nederland
2015: Seoul, Wuhan, Shanxi Provincie, Japan
2016: Noord-Korea, Nederland
- Globeskater
- Reisexpert
- Contacteer:
met 's avonds bedoel ik ook meer als het donker is en iedereen lekker ligt te slapen.. dan lekker regen, is goed voor de plantjes en als de zon weer op komt weer mooie blauwe lucht 

Wij hebben hier geen regen gezien de afgelopen dagen! Vind het op zich wel lekker hoor, alleen koelt het 's nachts niet af, ook al hebben we alle ramen tegen elkaar open staan. Ook nu heb ik alles open, ik ben aan het wachten op de strater, hij zou tussen zes en half zeven komen. *gaap* en tegelijkertijd
Vandaag weer een drukke dag voor de boeg.. De hele dag groep 1/2 draaien, met tussen de middag een oudergesprek, na schooltijd vergadering en vanavond vergadering van de buurt. Ik ben benieuwd hoe we de dag weer doorkomen
Ik wou dat het al dinsdag was!!!!!

..take nothing but memories, leave nothing but footprints..
Gisteren en eergisteren bezoek gehad van een Australiër die ik eerder heb ontmoet (en mee samen heb gereisd samen met 2 vrienden van hem) in Albanië, Montenegro en Kroatië (in 2008). Later heb ik ze in Australië (Brisbane) nog een keer bezocht (2009) en nu was hij dus hier (2012). Erg leuk, al was het jammer dat hij weer verder ging. Hij heeft een mooie reis voor de boeg (Duitsland-Denemarken en dan en vlucht naar de Faeroer Eilanden en daarna nog een hele hoop landen in Europa).
Kijk ook eens op de pagina van onze homestay-guesthouse: https://web.facebook.com/Don-Som-Rivers ... 3/?fref=ts
Mijn plannen zijn toch enigzins gewijzigd. Het plan was om eerst lekker te sparen om langer weg te blijven maar dat duurt me toch te lang. Nu is het plan om gewoon al lekker in Oktober met een beperkter Budget richting Amerika af te reizen 

- bolletjeom
- Reisexpert
hahaha, herkenbaar hoor!
Als het eenmaal kriebelt valt wachten niet mee. Veel plezier
Als het eenmaal kriebelt valt wachten niet mee. Veel plezier
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
@globeskater: dat is nacht, als iedereen ligt te slapen 
@Laosfan: Mooie reis gaat hij maken!
@reismeis: dag overleefd?
Woensdagavond lekker outdoor bootcamp gedaan! Was erg leuk weer! Wel zwaar!
Gisterenavond naar Herman van Veen geweest, echt prachtige voorstelling! net ook al voor het volgende cabaretseizoen een lijstje gemaakt met waar ik heen wil en de eerste kaartjes al besteld

@Laosfan: Mooie reis gaat hij maken!
@reismeis: dag overleefd?

Woensdagavond lekker outdoor bootcamp gedaan! Was erg leuk weer! Wel zwaar!
Gisterenavond naar Herman van Veen geweest, echt prachtige voorstelling! net ook al voor het volgende cabaretseizoen een lijstje gemaakt met waar ik heen wil en de eerste kaartjes al besteld

-
- Wereldreiziger
- Contacteer:
Zo, vanmiddag na 6 weken teruggekeerd van m'n 1e backpacktrip; Dubai, Singapore, Maleisië (Malacca, Kuala Lumpur, Cameron Highlands, Taman Negara, Perhentians en Penang) en Thailand (Phuket, Khao Sok, Bangkok, Kanchanaburi, Ayutthaya en Chiang Mai). Echt goed bevallen, veel gezien en eigenlijk is alles wel goed gegaan.
Een druk reisschema, maar ik heb wel super veel gezien. Ik zal kijken of ik de komende tijd even aan wat reisinformatie, guesthouse-beoordelingen etc. kan doen.
Een druk reisschema, maar ik heb wel super veel gezien. Ik zal kijken of ik de komende tijd even aan wat reisinformatie, guesthouse-beoordelingen etc. kan doen.
Hoe boek jij jouw vliegtickets? Help mij afstuderen met het invullen van een korte enquête: https://goo.gl/e85Von
Welkom thuis! fijn dat het goed bevallen is.
Leuk als je wat aan de reisinfo kunt toevoegen/updaten.
Leuk als je wat aan de reisinfo kunt toevoegen/updaten.

http://www.gezinopreis.nl 2014: Vietnam Cambodja & Thailand. 2013: Curaçao, Tallinn, IJsland Canada & NY
Ik ben ook weer in het land.
Schoolkamp is goed gegaan, maar wel heel vermoeiend. Helaas zelf een paars dagen op halve kracht moeten draaien door een keelontsteking, erg vervelend. Wel kunnen hiken en 22 km gekayakt, maar het fietsen heb ik aan me voorbij moeten laten gaan....
Nu bijkomen in Zeeland.
En ik ben afgestudeerd!!!!
Schoolkamp is goed gegaan, maar wel heel vermoeiend. Helaas zelf een paars dagen op halve kracht moeten draaien door een keelontsteking, erg vervelend. Wel kunnen hiken en 22 km gekayakt, maar het fietsen heb ik aan me voorbij moeten laten gaan....
Nu bijkomen in Zeeland.
En ik ben afgestudeerd!!!!
ikreis.net voor alles over reizen en fotografie
Ricardo: mooi dat het goed is gegaan! Heb je 'het' virus te pakken?
Jenny: beterschap!
Jenny: beterschap!
Kijk ook eens op de pagina van onze homestay-guesthouse: https://web.facebook.com/Don-Som-Rivers ... 3/?fref=ts
-
- Wereldreiziger
- Contacteer:
@LaosFan
Ja, dat zeker! Ik was al wat langer verslaafd aan reizen, maar om het volledig in m'n ééntje te regelen (ik ben 18) was wel nieuw voor me. Ik wist dan wel al aardig veel omdat ik een toeristische opleiding volg en heb dan wel in het verleden gereisd waarbij ik een hoop regelde, maar dan altijd met anderen erbij. Dit was weer een nieuwe uitdaging en Ik had het mezelf niet makkelijk gemaakt door in 6 weken een druk reisschema af te gaan, maar ik ben blij om zoveel gezien te hebben. Ik heb wel gemerkt dat de reisdagen mentaal best vermoeiend zijn; het constante kijken van hoe kom ik verder, welke transportmogelijkheden zijn er enz.
Maar omdat er zoveel aanbod is van reisbureautjes enzo, ook wel weer eenvoudig. En eigenlijk buiten het feit dat m'n camera kapot was gegaan, is alles heel goed gegaan!
Maar het is te gek om in 6 weken zoveel te zien. Alleen al 4 grote steden met Dubai, Singapore, Kuala Lumpur en Bangkok. Op naar de volgende reis..
Ja, dat zeker! Ik was al wat langer verslaafd aan reizen, maar om het volledig in m'n ééntje te regelen (ik ben 18) was wel nieuw voor me. Ik wist dan wel al aardig veel omdat ik een toeristische opleiding volg en heb dan wel in het verleden gereisd waarbij ik een hoop regelde, maar dan altijd met anderen erbij. Dit was weer een nieuwe uitdaging en Ik had het mezelf niet makkelijk gemaakt door in 6 weken een druk reisschema af te gaan, maar ik ben blij om zoveel gezien te hebben. Ik heb wel gemerkt dat de reisdagen mentaal best vermoeiend zijn; het constante kijken van hoe kom ik verder, welke transportmogelijkheden zijn er enz.
Maar omdat er zoveel aanbod is van reisbureautjes enzo, ook wel weer eenvoudig. En eigenlijk buiten het feit dat m'n camera kapot was gegaan, is alles heel goed gegaan!
Maar het is te gek om in 6 weken zoveel te zien. Alleen al 4 grote steden met Dubai, Singapore, Kuala Lumpur en Bangkok. Op naar de volgende reis..
Hoe boek jij jouw vliegtickets? Help mij afstuderen met het invullen van een korte enquête: https://goo.gl/e85Von