Australië: Werken op een ranch met paarden
Re: Werken op een cattle station
Ik zou die curses mooi achterwege laten.
Mijn ervaring met Australiesche werkgevers is dat ze je alles leren terwijl je meteen aan het werk bent.
Ik geloof dat noord queensland de meeste cattle stations heeft, maar ook in het wonderschone west Australie In de buurt van Broome (Home sweet home) zijn wat echt afgelegen grote cattle stations te vinden.
Voor vetrek naar down under een beedje verkennen waar je mischien de meeste kans hebt op een baan kan geen kwaad.
http://www.gumtree.com.au/ dit is de ideale plek om je zoektocht te beginnen, de australiesche marktplaats.
~O>
Mijn ervaring met Australiesche werkgevers is dat ze je alles leren terwijl je meteen aan het werk bent.
Ik geloof dat noord queensland de meeste cattle stations heeft, maar ook in het wonderschone west Australie In de buurt van Broome (Home sweet home) zijn wat echt afgelegen grote cattle stations te vinden.
Voor vetrek naar down under een beedje verkennen waar je mischien de meeste kans hebt op een baan kan geen kwaad.
http://www.gumtree.com.au/ dit is de ideale plek om je zoektocht te beginnen, de australiesche marktplaats.
~O>
Its not about destenation, its the journey that matters.
- Kims
- Reisexpert
Met jouw ervaring inderdaad vooral die cursus niet doen. Die lijkt vooral gericht op het geven van een "outback experience" aan (jonge) toeristen.
Mocht je weer in de melkveehouderij willen gaan werken, let dan wel op waar je heen gaat. De grootste cattle stations zijn in het noorden van het land, maar daar zul je zo goed als geen melkvee tegenkomen, bijna alleen maar voor het vlees. Melkveehouderij ligt zuidelijker bijvoorbeeld New South Wales, Victoria en Tasmanie.
Succes ermee!
Mocht je weer in de melkveehouderij willen gaan werken, let dan wel op waar je heen gaat. De grootste cattle stations zijn in het noorden van het land, maar daar zul je zo goed als geen melkvee tegenkomen, bijna alleen maar voor het vlees. Melkveehouderij ligt zuidelijker bijvoorbeeld New South Wales, Victoria en Tasmanie.
Succes ermee!
Travel is the only thing you buy that makes you richer!
bedankt voor jullie hulp!
Het gaat helaas alsnog niet door want mijn reisgenoot is tot de conclusie gekomen dat hij niet genoeg geld kan sparen en ik niet graag in mijn eentje ga
Alsnog bedankt!
Het gaat helaas alsnog niet door want mijn reisgenoot is tot de conclusie gekomen dat hij niet genoeg geld kan sparen en ik niet graag in mijn eentje ga
Alsnog bedankt!
Jammer dat je Kesler daardoor laat tegenhouden. Wat zou je gedaan hebben als hij er daar pas achter was gekomen? Dan was je in ieder geval wel geweest.
het is inderdaad jammer, maar ik ben nu aan het kijken om misschien korter te gaan of om nog iemand te vinden die misschien met mij mee wil. Maar het is wel beter dat ik er nu achter kom als dat we er daar achter komen
Waarom zou je niet in je eentje willen gaan?
Reisagenda 2015: Maart '15 midweek skiën Oostenrijk - Mei "15 4 weken Colombia - Juni/juli "15 1 week Schotland En nu is het geld op...
Travelvideo: Living on the Edge - A bikers legacy through Vietnam
Travelvideo: Colombia 2015
Travelvideo: Living on the Edge - A bikers legacy through Vietnam
Travelvideo: Colombia 2015
Ik heb er niet zo'n heel erg probleem mee maar mijn moeders vind dat geen goed idee omdat ik nog maar 19 ben 

Een troost: Australië is er over een paar jaar ook nog! Ik maakte voor het eerst plannen toen ik 16-17 was en wilde direct na de middelbare school weg. Dit gebeurde uiteindelijk niet, maar ik vond het achteraf echt niet erg dat ik een paar jaar heb gewacht.
En mocht je toch heeel graag nu willen gaan: vertel je moeder gerust dat Australië een superveilig land is om alleen te reizen. Volgens mij reist 9 van de 10 mensen alleen. Je komt altijd iemand tegen!
En mocht je toch heeel graag nu willen gaan: vertel je moeder gerust dat Australië een superveilig land is om alleen te reizen. Volgens mij reist 9 van de 10 mensen alleen. Je komt altijd iemand tegen!