Café Verweggistan

Kom tot rust in de Around the Globe huiskamer sectie. Hier kan je kletsen, met een spelletje meedoen of gekke weetjes uitwisselen.
Reismeis
Reisexpert

Re: Café Verweggistan

Bericht door Reismeis »

LaosFan schreef:
Reismeis schreef:Leuke route!!! Plaats anders even een oproeppie bij 'Reisgenoot gezocht', je weet maar nooit!
Wie weet doe ik dat nog even. Al is het nog niet zeker want gezien m'n Laos-plannen moet ik wel zorgen dat ik niet te weinig over ga houden daarvoor.
Snap ik! Maar toch leuk om ergens mee bezig te zijn ;)

Travelator, hadden de besmette muggen maar een opvallend rood jasje aan ofzo hè, zodat je ze kon herkennen! Is het nu ook zo dat je resistent bent voor een bepaalde variant?

Hebben jullie dat nou ook wel eens, van die weken waar je nergens aan toe komt? Vorige week en deze week veel werken, veel afspraken en veel verplichtingen.. Vanmiddag is de bestrating bezorgd, dus ik ben vanavond meteen begonnen met het naar achteren kruien van de stenen. Maar allemachtig, ben je een uur bezig geweest, is het net of je nog niks hebt gedaan! -O- De strater komt donderdag of vrijdag, dus er moet écht wat gebeuren.. Mijn wederhelft is zondag jarig, dus zaterdagavond en zondag de hele dag visite. Maandag is de Elfstedentocht voor fietsers, auto's en motoren en omdat mijn moeder, broertje en schoonzusje op de motor meedoen, gaan we hen in Dokkum toejuigen. En dan is het dinsdag en pakken we het vliegtuig naar Letland. Jeej! *O*
..take nothing but memories, leave nothing but footprints..
Tikva
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door Tikva »

Wat een heerlijke weer toch, helemaal vakantiegevoel... jammer alleen dat ik zo moet werken.
http://www.gezinopreis.nl 2014: Vietnam Cambodja & Thailand. 2013: Curaçao, Tallinn, IJsland Canada & NY
bolletjeom
Reisexpert

Bericht door bolletjeom »

fantastisch weer! Idd jammer dat ik de hele dag binnen zit.
Maar 's avonds lekker eten in de tuin. Sla uit eigen moestuin. Zomerjurkje aan.
Ondanks een belachelijk drukke werkweek ben ik toch blij.
Wat een beetje zon al niet kan doen!
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
menasil
Reisexpert

Bericht door menasil »

Helaas heb ik geen buiten, maar ik hoop dat ik ergens deze week 's avonds nog even naar het strand kan met een boekje ofzo, alleen juist 's avonds is het daar wat frisjes.

@reismeis: ik heb het wel eens ja dat het te druk is en huishouden erbij inschiet...maar vanavond ga ik huishouden weer verder doen :)
LaosFan
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door LaosFan »

Ik heb heel vaak dat ik dingen wil doen maar dat er niks van terecht komt... Vaak vechten de plannen in m'n hoofd voor de overwinning.
Kijk ook eens op de pagina van onze homestay-guesthouse: https://web.facebook.com/Don-Som-Rivers ... 3/?fref=ts
Travelator
Reisexpert

Bericht door Travelator »

Reismeis schreef: Travelator, hadden de besmette muggen maar een opvallend rood jasje aan ofzo hè, zodat je ze kon herkennen! Is het nu ook zo dat je resistent bent voor een bepaalde variant?
Haha, inderdaad, een rood jasje zou leuk zijn. Dat zou sowieso de wereld een stuk gezelliger maken ; )
Ik ben nu inderdaad levenslang resistent voor deze variant, maar gelukkig zijn er nog tig varianten.
Da's om het spannend te houden, zeg maar.
Als ik nu nog een keer besmet word, met zo'n andere variant dus, wordt het pas écht gevaarlijk, geloof ik... Daar nog maar even niet aan denken ; )
Begin eindelijk weer een beetje op krachten te komen, hoewel m'n maag moeilijk blijft doen. Nog nooit zó'n maagpijn gehad, zeg!

Nog even doorbijten, Reismeis! Bijna vakantie! :Y
You take your prospects and your pickaxe and you trudge down to the stream,
and you bloody your hands digging for your dream...

http://siem.aroundtheglobe.nl
Travelator
Reisexpert

Ik weet niet of dit mag, maar ik kwam laatst toevallig deze link tegen:
http://2fwww.letsgo.com/profile/kat.v
Ik vind het erg grappig om te lezen over "ons" door de ogen van deze lollige Amerikaanse dame. Ik moest erg om haar lachen en dacht dat misschien meer mensen dit leuk zouden vinden.

Zomaar een tussendoortje... : )

Reismeis
Reisexpert

Bericht door Reismeis »

Travelator, dat is inderdaad altijd zo grappig, om te lezen hoe anderen over Nederland(ers) denken! Mijn ouders hebben regelmatig uitwisselingsstudenten gehost en het is mooi om te zien hoe hun 'vooroordelen' in verloop van tijd veranderen, of zelfs verdwijnen.
Gelukkig ben je nu resistent voor deze variant, ik weet zeker dat er bij géén muggen rondvliegen met andere varianten! *praat Travelator moed in* ;)

Zeker met dit weer is het prachtig om in de opvang te werken! De hele middag buiten zijn, heerlijk!

Ik bijt zeker nog even door, Trav! Zo gauw geef ik niet op :P Inmiddels heb ik helemaal in mijn eentje (!!) 1 pak stenen naar achteren gebracht (zo'n 10m2). Nog 4 pakken te gaan *O*
..take nothing but memories, leave nothing but footprints..
Tikva
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door Tikva »

Uuh een goede vriendin gaat voor twee jaar in Canada werken :N . Nu maar eens bedenken wat ik in toronto kan doen om haar op te zoeken.
http://www.gezinopreis.nl 2014: Vietnam Cambodja & Thailand. 2013: Curaçao, Tallinn, IJsland Canada & NY
menasil
Reisexpert

Bericht door menasil »

Zo 2 jaar, dat is niet niets!Hopelijk kan je haar opzoeken, Tikva :)

Ik heb net eindelijk de wifi weer in ere hersteld! Een eigenwijze huisbaas, nou ja beheerder, die beweerde dat de oorspronkelijke instellingen kwijt waren, er een monteur moest komen etc omdat een huisgenoot volgens hem aan de instellingen had lopen prutsen..... na maanden weer eens gebeld, nu lag het aan de antenne die niet ingeschakeld zou zijn... of ik daar zelf ff naar wilde kijken.. Kom ik er achter dat er een netwerk is met dezelfde naam als de router en de instellingen onder de router weer van kracht waren... Ja, daar had ik niet gekeken omdat de huisbaas beweerde dat die instellingen onjuist waren en de monteur erbij moest komen....Anyway, heb het allemaal weer aangepast en kon het niet laten om een bijdehand mailtje te sturen naar de huisbaas met de mededeling dat de oplossing binnen handbereik lag.... ;)
Travelator
Reisexpert

Wat heb ik om half zes 's ochtends toch altijd een hekel aan moskeeën...!

bolletjeom
Reisexpert

Bericht door bolletjeom »

20 graden om 8 uur 's ochtends!!
Van mij mag dat iedere dag!
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
Tikva
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door Tikva »

bolletjeom schreef:20 graden om 8 uur 's ochtends!!
Van mij mag dat iedere dag!
Mee eens, dank je wel Rudi!!,
Ik ga echt de volgende hier op het werk of in mijn vriendinkring schopppen die klaagt dat het "te warm" is. Eerst moet het eindelijk zomer worden en dan is het eindelijk zo ver is het weer niet goed.. :X
Rick
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door Rick »

Ik vind de warmte ook erg lekker. Van mij mag het zo blijven. :)
WizardOfOss
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door WizardOfOss »

Als het dan de rest van de dag ook bij die 20 graden zou blijven...
Plaats reactie