Ticket prijzen AMS-BKK
Ticket prijzen AMS-BKK
Beste mede forum gebruikers,
Het zoeken naar tickets voor een zo laag mogelijke prijs, is nogal een klus. Omdat ik dit deze week heb gedaan; alles keurig in een excel file had gezet, dacht ik dat het wel handig zou zijn om dit met jullie te delen.
Dit is mijn eerste post op dit forum, maar lees al mee sinds een jaar of twee.
Hopelijk heb je er wat aan, al is het alleen al om eens te zien wat de verschillen zijn in prijs van verschillende online aanbieders.
Mvg, Nigel
Het zoeken naar tickets voor een zo laag mogelijke prijs, is nogal een klus. Omdat ik dit deze week heb gedaan; alles keurig in een excel file had gezet, dacht ik dat het wel handig zou zijn om dit met jullie te delen.
Dit is mijn eerste post op dit forum, maar lees al mee sinds een jaar of twee.
Hopelijk heb je er wat aan, al is het alleen al om eens te zien wat de verschillen zijn in prijs van verschillende online aanbieders.
Mvg, Nigel
- Bijlagen
-
Ticketprijzen Ams-Bkk.xlsx
- Rood=non-stop
- (11.56 KiB) 82 keer gedownload
Re: Ticket prijzen AMS-BKK
Mooi bestand... maar toch, veranderd dit niet van dag tot dag?
Ikzelf heb een enkeltje voor een actieprijsje van 430 euro naar Bangkok bij WTC.
WTC ligt aan jou tabel te zien ook het laagste vergeleken met de andere aanbieders.
Wat houdt je tegen?
Ikzelf heb een enkeltje voor een actieprijsje van 430 euro naar Bangkok bij WTC.
WTC ligt aan jou tabel te zien ook het laagste vergeleken met de andere aanbieders.
Wat houdt je tegen?
Laatst gewijzigd door MdeKraker op 21 mei 2012 19:51, 3 keer totaal gewijzigd.
-- You only live once. You better enjoy it --
Ja uiteraard verschillen de prijzen per dag. Ikzelf heb niet voor WTC of Airberlin gekozen, want bij Airberlin moet je en de kosten van je treinticket erbij op tellen (38 euro voor een enkeltje) plus als je met z'n 2en bent en naast elkaar wilt zitten nog eens 15 euro de man aftikken. Al met al is de korting t.o.v. andere aanbieders die rechtstreeks vanaf Amsterdam vliegen te verwaarlozen. Wat betreft WTC, ik heb na het lezen van verscheidende fora niet echt een goede indruk van deze organisatie gekregen....zoek maar eens op google... mensen die nadat ze hebben geboekt en het fout is gegaan, alsnog aanmaningen krijgen etc etc..
ps. houdt je is met een d...maar dat terzijde
ps. houdt je is met een d...maar dat terzijde

-
- Reisexpert
naidjel schreef: ps. houdt je is met een d...maar dat terzijde

You take your prospects and your pickaxe and you trudge down to the stream,
and you bloody your hands digging for your dream...
http://siem.aroundtheglobe.nl
Hopelijk meen je dit nietnaidjel schreef:ps. houdt je is met een d...maar dat terzijde

Wel toch?
Die spelling... Snap er niet altijd even veel van, maar het is toch "ik loop/jij loopt?"
Die spelling... Snap er niet altijd even veel van, maar het is toch "ik loop/jij loopt?"
-- You only live once. You better enjoy it --
'Wat' is het onderwerp, dus derde persoon enkelvoud.
ik loop
jij loopT
loop jij
ik krijg
jij krijgT
krijg jij
ik houd
jij houdT
houd jij/je
jij loopT
loop jij
ik krijg
jij krijgT
krijg jij
ik houd
jij houdT
houd jij/je
-
- Reisexpert
Naidjel, je mag alleen een wijsneus zijn als wat je zegt klopt en je redenering is fout (maar wel leuk bedacht hoor).
Neem dit maar aan van een professioneel vertaler : )
Maar laten we het bij het/de reizen houden!
Neem dit maar aan van een professioneel vertaler : )
Maar laten we het bij het/de reizen houden!

- stevenl
- Reisexpert
- Contacteer:
'je' na het werkwoord beteklent stam zonder 't'.
Maar: spelling corrigeren is not done en tegen elke netiquette. Als je dat wilt doen, stuur dan een PM.
Maar: spelling corrigeren is not done en tegen elke netiquette. Als je dat wilt doen, stuur dan een PM.
Ik geef het op 

-
- Reisexpert
I know.... ; )Will schreef:Ik geef het op
Ach, wij weten hoe het zit

Om toch een bijdrage te leveren in de discussie.. gewoon omdat ik een grijns op mijn gezicht kreeg toen ik het las.
"Wat houdt jou tegen" is correct geschreven.
De reden waarom "Wat houdt jou tegen" correct is, is omdat de 't' alleen verdwijnt wanneer het woord 'jou' of 'je' kunt vervangen met het woord 'jij'. Wanneer je dus zegt "Wat houd jij tegen" klopt het niet. Vandaar dat de 't' achter 'houdt' in dit geval klopt.
Ik hoop een bijdrage geleverd hebben in deze (voor reizen) niet zo'n relevante maar wel grappige zijsppor van dit topic.
"Wat houdt jou tegen" is correct geschreven.
Dit voorbeeld is ook correct.naidjel schreef:ik loop
jij loopT
loop jij
ik krijg
jij krijgT
krijg jij
ik houd
jij houdT
houd jij/je
De reden waarom "Wat houdt jou tegen" correct is, is omdat de 't' alleen verdwijnt wanneer het woord 'jou' of 'je' kunt vervangen met het woord 'jij'. Wanneer je dus zegt "Wat houd jij tegen" klopt het niet. Vandaar dat de 't' achter 'houdt' in dit geval klopt.
Ik hoop een bijdrage geleverd hebben in deze (voor reizen) niet zo'n relevante maar wel grappige zijsppor van dit topic.
Gewoon zien wat het onderwerp van de zin is, meer moet je niet weten 

Nigel, om weer even terug te keren naar het onderwerp, voor welke datums heb je gekeken? Ik zie staan 17 tot 8, maar niet welke maanden.