Toeristisch belevingsproduct voor Backpackers
-
Toeristisch belevingsproduct voor Backpackers
hoi:)
ik wil jullie verder niet lastig vallen met de voorbereidingen op jullie reis ofzo, maar ik ben student van de NHTV in Breda (management toerisme)
en nou heb ik de opdracht gekregen om een toeristisch belevingsproduct voor Schiphol te onwikkelen dat kan worden aangeboden aan de doelgroep Backpackers.
maar hiervoor moet ik natuurlijk wel weten hoe backpackers zich voelen en wat de waarden zijn van jullie backpackers:) waarom hebben jullie de beslissing genomen? etc...
dus als jullie me misschien zouden willen helpen hoor ik het graag.
vriendelijke groet,
Matthijs
ik wil jullie verder niet lastig vallen met de voorbereidingen op jullie reis ofzo, maar ik ben student van de NHTV in Breda (management toerisme)
en nou heb ik de opdracht gekregen om een toeristisch belevingsproduct voor Schiphol te onwikkelen dat kan worden aangeboden aan de doelgroep Backpackers.
maar hiervoor moet ik natuurlijk wel weten hoe backpackers zich voelen en wat de waarden zijn van jullie backpackers:) waarom hebben jullie de beslissing genomen? etc...
dus als jullie me misschien zouden willen helpen hoor ik het graag.
vriendelijke groet,
Matthijs
Ha Matthijs,
Ik denk dat sommige reizigers wel willen helpen. Wel is het zo dat internet op reis geld kost dus als je doelgerichte vragen steld heb je de meeste kans dat je ook daadwerkelijk antwoord terug krijgt.
De reden voor veel reizigers om voor lange tijd weg te gaan is om te kijken wat men nu eigenlijk wil doen met de toekomst. Of om te bewijzen dat men echt op eigen benen kan staan zonder de ouders.
Mocht je statistieken nodig hebben kunnen we het daar wel over hebben, maar dan verwacht ik ook dat als het product op schiphol ligt around the globe reizigers flinke korting krijgen
Ik denk dat sommige reizigers wel willen helpen. Wel is het zo dat internet op reis geld kost dus als je doelgerichte vragen steld heb je de meeste kans dat je ook daadwerkelijk antwoord terug krijgt.
De reden voor veel reizigers om voor lange tijd weg te gaan is om te kijken wat men nu eigenlijk wil doen met de toekomst. Of om te bewijzen dat men echt op eigen benen kan staan zonder de ouders.
Mocht je statistieken nodig hebben kunnen we het daar wel over hebben, maar dan verwacht ik ook dat als het product op schiphol ligt around the globe reizigers flinke korting krijgen

-
het is een opdracht voor school he, een project...dus de kans dat het echt bij schiphol komt is klein maar wie weet, misschien met wat hulp van jullie dat het zo goed is.....hahaevanerp schreef:Ha Matthijs,
maar ik zal dan even een doelgerichte vraag stellen, waar iedereen wel een eigen antwoord op kan hebben.
Wat zijn jou waarden als backpacker, en wat zoek jij in jou reis?
hoop dat jullie er iets mee kunnen zodat ik er weer iets mee kan:)
groetjes
Ik denk dat we allerlei dingen aan kunnen dragen zoals "jezelf ontdekken, goed voor je ontwikkeling, er achter komen wat je later wilt doen/worden" maar wat mij betreft is het in de eerste plaats toch gewoon een errrg lange en spannende vakantie.
Wat zoek ik dan?
- Nieuwe mensen leren kennen
- Nieuwe ervaringen opdoen (alleen reizen, vreemde dingen meemaken, nieuwe sporten doen, etc etc)
- Vrijheid, je zit aan niemand vast, hebt helemaal niks om rekening mee te houden of zorgen over te maken (huis, baan, school, bezittingen, maar ook voor een deel je hele normalen vrienden familie en kennisen groep)
- En alst but not least: zon, zee, strand, feesten, hele dagen vrij zijn etc!
Wat zoek ik dan?
- Nieuwe mensen leren kennen
- Nieuwe ervaringen opdoen (alleen reizen, vreemde dingen meemaken, nieuwe sporten doen, etc etc)
- Vrijheid, je zit aan niemand vast, hebt helemaal niks om rekening mee te houden of zorgen over te maken (huis, baan, school, bezittingen, maar ook voor een deel je hele normalen vrienden familie en kennisen groep)
- En alst but not least: zon, zee, strand, feesten, hele dagen vrij zijn etc!
Ik sluit me bij het antwoord aan van marijn.
in je dagelijkse leven moet alles snel af altijd haast en verplichtingen. Wanneer je op reis gaat vallen al die dingen weg en kun je precies doen daar waar jij zin in hebt. Tel daarbij de mooie omgeving, zon en zee op dan denk ik dat dat de ultieme manier is om weer even helemaal tot rust te komen. Het klinkt misschien zweverig maar het is wel zo
in je dagelijkse leven moet alles snel af altijd haast en verplichtingen. Wanneer je op reis gaat vallen al die dingen weg en kun je precies doen daar waar jij zin in hebt. Tel daarbij de mooie omgeving, zon en zee op dan denk ik dat dat de ultieme manier is om weer even helemaal tot rust te komen. Het klinkt misschien zweverig maar het is wel zo

- bolletjeom
- Reisexpert
hi Mathijs
ik zit tussen twee backpack reizen in ziek thuis
dus heb alle tijd voor wat vragen te beantwoorden
mail maar
bolletjeom@hotmail.com
groetjes rudi
ik zit tussen twee backpack reizen in ziek thuis
dus heb alle tijd voor wat vragen te beantwoorden
mail maar
bolletjeom@hotmail.com
groetjes rudi
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
-
Vragen van studenten
Hallo,
Ik heb voor mijn school een project en daarvoor moet ik gaan uitzoeken wat de waarden zijn voor backpackers.
Dus ik zou wel eens willen weten wat jou waarden zijn als backpacker zijnde
.
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen.
mvg,
Luciano
Ik heb voor mijn school een project en daarvoor moet ik gaan uitzoeken wat de waarden zijn voor backpackers.
Dus ik zou wel eens willen weten wat jou waarden zijn als backpacker zijnde

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen.
mvg,
Luciano
Re: Waarden van Backpackers.
Je bent zeker een student van de NHTV uit Breda? 
De vraag is al vaker voorbij gekomen, volgens mij zijn er nog meer topics met dezelfde vraag. Waar ik dan benieuwd naar ben zijn de resultaten!

De vraag is al vaker voorbij gekomen, volgens mij zijn er nog meer topics met dezelfde vraag. Waar ik dan benieuwd naar ben zijn de resultaten!
Ik ben inderdaad een student aan de NHTV.
Het project gaat over backpackers en Rotterdam.
Dus niet over schiphol zoals in het andere topic. Als ik het goed heb.
Verder kon ik zo 1,2,3 geen andere topics vinden met duidelijke waarden van backpackers.
Gr,
Luciano
Het project gaat over backpackers en Rotterdam.
Dus niet over schiphol zoals in het andere topic. Als ik het goed heb.
Verder kon ik zo 1,2,3 geen andere topics vinden met duidelijke waarden van backpackers.
Gr,
Luciano
- bolletjeom
- Reisexpert
Luciano, ik weet ook niet waar die topics ondertussen staan maar we krijgen hier een paar keer per jaar de vraag: wat zijn de waarden van een backpacker?
En wat moeten we met die vraag? Het is wel heel algemeen. als je/jullie nou eens wat vragen op een rijtje zouden zetten ofzo dan krijg je misschien wat meer reacties.
Ik vind "waarden" zo'n ongelooflijk vaag en breed begrip dat ik niet eens zou weten wat ik moet antwoorden op je vraag, snap je??
En wat moeten we met die vraag? Het is wel heel algemeen. als je/jullie nou eens wat vragen op een rijtje zouden zetten ofzo dan krijg je misschien wat meer reacties.
Ik vind "waarden" zo'n ongelooflijk vaag en breed begrip dat ik niet eens zou weten wat ik moet antwoorden op je vraag, snap je??
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Vrijheid en blijheid. Nihilisme, anarchisme, strijdend voor gelijkheid en onafhankelijkheid. Marxisten, existentialisten, communisten, hippies. Raar volk is het, die backpackers.
Vragen van studenten
Beste backpackers,
Mijn naam is Tessa en ik ben (ook) student aan de hogeschool NHTV. Voor mijn project dien ik onderzoek te doen naar de waarden van backpackers. Graag zou ik van jullie willen weten wat je wilt bereiken met het backpacken? Welke doelen? Welke (persoonlijke) ontwikkelingen? Wat is je motivatie om te gaan backpacken?
En als je het in een paar woorden kan omschrijven welke zullen dat dan zijn?
Ik hoop dat iemand mij kan helpen met het beantwoorden van deze vragen. Mocht je nog meer informatie voor me hebben hoor ik het ook graag.
Alvast bedankt! Groetjes Tessa
Mijn naam is Tessa en ik ben (ook) student aan de hogeschool NHTV. Voor mijn project dien ik onderzoek te doen naar de waarden van backpackers. Graag zou ik van jullie willen weten wat je wilt bereiken met het backpacken? Welke doelen? Welke (persoonlijke) ontwikkelingen? Wat is je motivatie om te gaan backpacken?
En als je het in een paar woorden kan omschrijven welke zullen dat dan zijn?
Ik hoop dat iemand mij kan helpen met het beantwoorden van deze vragen. Mocht je nog meer informatie voor me hebben hoor ik het ook graag.
Alvast bedankt! Groetjes Tessa