handige coördinatie tip Iphone

Kom tot rust in de Around the Globe huiskamer sectie. Hier kan je kletsen, met een spelletje meedoen of gekke weetjes uitwisselen.
Plaats reactie
Reisfreaks
Wereldreiziger

handige coördinatie tip Iphone

Bericht door Reisfreaks »

Heb je ook wel eens dat je niet meer weet waar je auto staat in een onbekende bestemming of dat je zeker weet dat hier toch in de buurt je hostel moet liggen? :?
Wij knippen meestal een foto met de Iphone van onze auto of hostel, die slaat de coördinaten op. Als je na een lange dag weer snel terug wilt naar die plek open dan TomTom en stel dan in: navigeer naar deze foto. Superhandig, we hebben het al vaak gebruikt. :@ Dat zegt genoeg over ons coördinatiegevoel 0_0
Erik
Site Admin

Re: handige coördinatie tip Iphone

Bericht door Erik »

Het is sowieso vreemd dat er niet meer apps zijn waarmee je als reiziger de weg (terug) kan vinden.
Reisfreaks
Wereldreiziger

Erik schreef:Het is sowieso vreemd dat er niet meer apps zijn waarmee je als reiziger de weg (terug) kan vinden.
Hoi Eric,
Er zijn best veel apps te vinden om je de weg terug makkelijk te maken.Wij gebruiken zelf vaak Every trail. Je kunt een ""way point" zetten bij het hotel waar je slaapt. Als je dan een stuk verderop in de stad bent, zet je de app aan en je ziet een bolletje bewegen precies waar jij loopt. Je kunt makkelijk in en uitzoomen zodat je goed overzicht hebt of je de goede richting in loopt.We zetten van te voren ook vaak een way point bij restaurantjes of bezienswaardigheden waar we heen willen. (download eerst de map van het land of gebied waar je heen gaat zodat je het programma offline kunt gebruiken)
Erik
Site Admin

Bericht door Erik »

Dit is voor de iPhone? Zelf heb ik een Android. Zijn best leuke als maar geen doet alles wat ik zou willen.
Reisfreaks
Wereldreiziger

Erik schreef:Dit is voor de iPhone? Zelf heb ik een Android. Zijn best leuke als maar geen doet alles wat ik zou willen.
http://nl.everytrail.com/android
Plaats reactie