Café Verweggistan

Kom tot rust in de Around the Globe huiskamer sectie. Hier kan je kletsen, met een spelletje meedoen of gekke weetjes uitwisselen.
hildo
Reisexpert
Contacteer:

Re: Café Verweggistan

Bericht door hildo »

Van harte beterschap, travelator
Rick
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door Rick »

Ook van mijn kant beterschap, Travelator.
Reismeis
Reisexpert

Bericht door Reismeis »

Trav, speciaal voor jou, om je wat op te vrolijken:
http://www.youtube.com/watch?v=CKHgwpAk ... re=related

Edit: En voor nog meer afleiding, kun je ook altijd muziek luisteren @ het muziek topic!
..take nothing but memories, leave nothing but footprints..
LaosFan
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door LaosFan »

Travelator: heb je contact met iemand in Nederland toevallig? Wellicht kan een advies van een dokter hier wel makkelijk zijn (de artsen in Maleisië zijn natuurlijk niet achterlijk maar de eigen taal e.d. kan vooral als je ziek bent toch wel makkelijk zijn). Lig je in het Island Hospital?

Sterkte nogmaals!
Kijk ook eens op de pagina van onze homestay-guesthouse: https://web.facebook.com/Don-Som-Rivers ... 3/?fref=ts
Jenny
Reisexpert

Bericht door Jenny »

Eindgesprek studie was positief ;)

Morgen laatste tentamen, en dan lekker een paar dagen vrij. Ik heb zowaar met een vriend afgesproken om een DVDtje te gaan kijken, iets waar ik de afgelopen maanden zelden de tijd voor genomen heb.

Je kent dat wel: film draait in bios en je denkt 'leuk'. Film wint prijs en je denkt: 'die moet ik zien'. Vriendinnetje praat over de nieuwe film die de crew schrijft en je bedenkt je dat je de film in kwestie nog steeds niet hebt gezien.... En zo is er nog een aantal films waarvan ik momenteel niet eens meer weet welke het ook al weer waren...
ikreis.net voor alles over reizen en fotografie
Reismeis
Reisexpert

Bericht door Reismeis »

Jenny, wat goed! Wat moet er nu nog gebeuren om af te studeren, alleen slagen voor je tentamens? Succes morgen!!

Ahhh, lekker film kijken.. Daar ben ik gek op! Ik heb daar gelukkig tijd voor, en anders maak ik er tijd voor. Ik heb oceanen films, en een mediaplayer is zoo makkelijk wat dat betreft.. Geniet!! Welke film gaan jullie trouwens kijken?

Ik heb vandaag mijn nieuwe mobiel gekregen! Het whatsapptijdperk is bijna voorbij, maar ik kan nu ook meedoen hoor hahahaha.
Ennnn ik heb vanavond voor de tweede en laatste ronde tienmin. gesprekken van de directeur gehoord dat ik volgend jaar een duobaan in groep 3/4 krijg!! *O* *O* Ik kan het tegen niemand vertellen, want manlief slaapt al (ben net thuis) en op school moest ik me stil houden omdat het morgen op de teamdag (vergaderen van 9 tot 16u..) pas bekend wordt gemaakt. Maar ik móest het gewoon even kwijt, dus dan hier maar even :)
Travelator
Reisexpert

Bericht door Travelator »

LaosFan schreef:Travelator: heb je contact met iemand in Nederland toevallig? Wellicht kan een advies van een dokter hier wel makkelijk zijn (de artsen in Maleisië zijn natuurlijk niet achterlijk maar de eigen taal e.d. kan vooral als je ziek bent toch wel makkelijk zijn). Lig je in het Island Hospital?

Sterkte nogmaals!
Ja, een kennis/vriend van me is tropenarts : )
Die heeft wel wat geadviseerd, maar er is niet zoveel te doen tegen dengue.
Kan alleen maar abwarten und tee trinken ; )
Sinds gisteren veel last van m'n maag en vandaag draaien m'n ogen steeds weg *_*
Hoort er allemaal bij.
Ben blij als het voorbij is, maar vooral vanwege dat klote infuus. Bah, wat een naar gevoel is dat.
Ik lig trouwens in het Penang Adventis Hospital in Georgetown.
Nu weer tijd voor een dutje!
You take your prospects and your pickaxe and you trudge down to the stream,
and you bloody your hands digging for your dream...

http://siem.aroundtheglobe.nl
Travelator
Reisexpert

Reismeis schreef:Trav, speciaal voor jou, om je wat op te vrolijken:
http://www.youtube.com/watch?v=CKHgwpAk ... re=related

Edit: En voor nog meer afleiding, kun je ook altijd muziek luisteren @ het muziek topic!
Reism, wat lief deze... : )
Dank je!
Je had inderdaad al eerder verwezen naar het muziektopic, maar ik vergeet het steeds of heb er geen tijd voor...
Ik ga er binnenkort eens naar gluren!
: )

Reismeis
Reisexpert

Bericht door Reismeis »

Veel sterkte weer toegewenst voor vandaag!
LaosFan
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door LaosFan »

Travelator: hoe lang moet je daar nog blijven denken ze?
Kijk ook eens op de pagina van onze homestay-guesthouse: https://web.facebook.com/Don-Som-Rivers ... 3/?fref=ts
menasil
Reisexpert

Bericht door menasil »

Goed nieuws Jenny!!!!
En Travelator, ben ook benieuwd hoe lang je daar nog moet blijven en wens je een spoedig herstel!!!

Ik ben inmiddels bijgekomen van de kater van afgelopen zondag. Degradatie. Komend weekend nog richting het oosten om even wat mensen uit te zwaaien (alhoewel nog niets zeker is...daar baal ik van...) en we gaan naar een jeugdtoernooi dat ook daar gespeeld wordt. Maken er een weekendje weg van! Met moeite nog een B&B kunnen vinden.

Vanmorgen overigens ongelukje gehad... Knalde tegen een zijspiegel aan van een verkeerd geparkeerde auto... In de haast niet opgemerkt dat deze scheef stond (de rest stond recht). Ben best wel geschrokken en behoorlijk afgeleid nu op het werk... Gelukkig geen schade, behalve schaafwond en een "after shock".

Oh ja, naar aanleiing van de tip van bolletje tijdens de ATG meeting... ik heb mijn reisverzekering even gechecked en heel veel vragen gesteld en ik ben best wel goed verzekerd *O* Ik dacht dat als mij iets zou overkomen in bijvoorbeeld Amerika/Canada en ik daar onverwacht in ziekenhuis terrecht kom oid, heel veel geld moest voorschieten...geld dat ik natuurlijk niet heb... Maar het blijkt dat ze garantieverklaring afgeven en alle notas dan rechtstreeks naar m'n verzekering worden gestuurd :) Was me toch een geruststelling. Ik was namelijk aan het kijken of ik andere verzekering misschien zou nemen maar denk dat ik nu toch maar blijf... Alhoewel dit een combi is met zorgverzekering en reisverzekering...en de zorgverzekering behoorlijk uitgekleed wordt maar volgens mij is dat een trend...
Travelator
Reisexpert

Ik moet blijven tot ik (zo goed als) volledig hersteld ben, ik denk nog een dag of 3.
Begin nu ook jeukende uitslag te krijgen, bah.
Komt steeds weer iets nieuws bij en voel me alsmaar rotter.
M'n maag voelt alsof iemand er eerst flink in heeft gestompt en hem daarna heeft gevuld met lucht tot ie bijna op knappen stond. Heb nauwelijks nog plek in m'n romp om te ademen...
Au : (

Gelukkig krijg ik vreselijk veel aandacht van alle mensen thuis en dat is erg fijn!

Overigens ben ik onwijs tevreden over mijn reisverzekering (Special Isis).
Ik heb ze de avond van opname meteen gebeld en ze zijn erg doortastend. Ze hebben direct de betaling geregeld (ondanks tegenwerpingen van het ziekenhuis, dat wilde dat ik alles contant zou betalen) en bellen zelfs af en toe even op om te vragen hoe het gaat.
Heel fijn dus. Ik ben blij dat ik me daar niet druk over hoef te maken...

Travelator
Reisexpert

Jenny schreef:Eindgesprek studie was positief ;)
Als ik lees hoe hard jij werkt, had ik ook echt niet anders verwacht...
Gefeliciteerd en geniet (eindelijk) van je vrije dagen!

LaosFan
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door LaosFan »

Travelator: hopelijk wordt het snel ook weer minder vervelend. Heel veel sterkte nogmaals!
Reismeis
Reisexpert

Bericht door Reismeis »

Menasil, ai, dat is schrikken inderdaad! Hopelijk heb je je werk nog redelijk goed kunnen doen! Fijn dat is gebleken dat je goed verzekerd bent, geeft toch een prettig gevoel als je weer op reis gaat. Het is goed om dat af en toe even uit te zoeken.

Travelator, he gatsie, ik vind het zo vervelend voor je allemaal! Ik hoop echt met heel mijn hart dat je je heel snel weer beter gaat voelen meid!

Ben net thuis van een supergezellige teamdag! Vanmorgen 8.30u present, veel met elkaar besproken en afgesproken over het nieuwe schooljaar, discussies over van alles en nog wat en als afsluiting hebben we gewokt. En jongens jongens, wat hebben we gelachen! De hele dag door, maar vooral tijdens het etentje, toen er alcohol werd geserveerd hahaha. Het ging van lipleesbroeken en de camel toe naar vreemde jongens op de oprit en datingsites hahaha, prachtig! Ik ben wel helemaal kapot nu, dus ik ga lekker bankhangen, uitbuiken en genieten van mijn extra lange weekend..
Plaats reactie