wat is de volgende bestemming

Kom tot rust in de Around the Globe huiskamer sectie. Hier kan je kletsen, met een spelletje meedoen of gekke weetjes uitwisselen.
Evelien1983
Wereldreiziger

Re: wat is de volgende bestemming

Bericht door Evelien1983 »

Tnx, voor de positieve reacties!
Ik kom er zaterdag op de meeting nog wel ff op terug ;) Ben in ieder geval blij dat jullie het aanraden.
Enige waar ik nog over twijfel is de prijs en het alleen reizen. Dat laatste heb ik wel eerder gedaan, maar voor m'n gevoel is de trein zoveel gedoe, moet je veel eten en water etc meenemen, en je kunt je spullen niet zo makkelijk alleen achter laten........maarja, daar is vast wel een oplossing voor ;)
Marije
Reisexpert

Bericht door Marije »

Volgende week naar Vaasa in Finland om te zingen op een korenfestival! Niet heel veel vrije tijd, maar ik heb er zin in!
bolletjeom
Reisexpert

Bericht door bolletjeom »

Shit, bedenk me net dat ik mijn tas moet pakken voor dinsdagochtend! Nice en monaco is gewoon deze week al :s)
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
Reismeis
Reisexpert

Bericht door Reismeis »

Wat vervelend zeg!! :P Veel plezier, bolletjeom!
..take nothing but memories, leave nothing but footprints..
Yvonnetje
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door Yvonnetje »

Have fun! Ben benieuwd naar Monaco.
Nederlandstalig blog over mijn leven in China & mijn reizen op http://goyvon.com

2015: Seoul, Wuhan, Shanxi Provincie, Japan
2016: Noord-Korea, Nederland
Jenny
Reisexpert

Bericht door Jenny »

Ik slaap de komende twee weken ook bijna niet in mijn eigen bed.

Woensdag een nachtje naar Limburg.
Vrijdag een nachtje Zeeland op de camping.
Vanaf de maandag erna een weekje Ardennen met vwo5.
En het pinksterweekend een live-aboard op de Oosterschelde.
ikreis.net voor alles over reizen en fotografie
menasil
Reisexpert

Bericht door menasil »

Veel plezier bolletjeom :)

Ik ben waarschijnlijk met hemelvaart weer naar Doetinchem, maar dat ligt helemaal aan de wedstrijd van vandaag wanneer enz. Ik heb uit voorzorg wel al 3 nachten geboekt via booking.com met gratis annuleren.. Er was bijna niets meer te krijgen voor komend weekend.... Vanavond maar keuze maken of en wanneer we gaan!
Tikva
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door Tikva »

Ach je kunt je tas vast heel snel inpakken. Met het weer hier lijkt het me heerlijk een paar dagen naar Nice (& Monaco). Kwam erachter dat ik over exact 2 maanden ook alweer op reis ben.. moet toch eens een echte planning maken voor 10daagjes Bosnie, Kroatie en Montenegro.
http://www.gezinopreis.nl 2014: Vietnam Cambodja & Thailand. 2013: Curaçao, Tallinn, IJsland Canada & NY
Reismeis
Reisexpert

Bericht door Reismeis »

Leuk om te lezen wat iedereen op de planning heeft! Wij gaan over iets meer dan twee weken naar Riga, en in de tussentijd hebben we niks op de planning staan. Alleen nog een dagje weg, we hebben nog twee Kruidvattreinkaartjes liggen. Hopelijk wordt het vanaf juni dusdanig mooi weer zodat we een paar keer met de vouwwagen weg kunnen voordat we Oost Europa induiken met dat ding :P
Yvonnetje
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door Yvonnetje »

oeh! Treinkaartjes! Weet iemand ook of er momenteel acties zijn? Een aantal van die kaartjes zou wel handig zijn voor van de zomer als ik m'n vriend door heel Nederland ga slepen om alle mooie plekken te laten zien.
Nederlandstalig blog over mijn leven in China & mijn reizen op http://goyvon.com

Reismeis
Reisexpert

Bericht door Reismeis »

Volgens mij niet, maar ik wil het wel voor je in de gaten houden. Van wanneer tot wanneer zijn jullie hier?
We hebben laatst wel een NS Spoordeelboekje gekregen, maar die heb ik aan mijn zusje gegeven (ik weet ook niet tot hoelang die kaartjes te gebruiken waren).
Yvonnetje
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door Yvonnetje »

Bedankt reismeis! Vanaf ongeveer 7 augustus tot 2 september zijn we in NL.

Marije
Reisexpert

Bericht door Marije »

Als je cjp hebt, kun je een kaart kopen waarmee je met z'n tweeën een hele dag kan treinreizen bij de NS voor maar 24 euro. Maar dat is dus echt alleen als 1 van beide reizigers een CJP pas heeft. Je kan 'm ook alleen kopen door in te loggen op de cjp site.

Verder is er nog een Hema actie op dit moment: http://www.hema.nl/onlinewinkelen/lekke ... actie.aspx Die loopt al een poosje, ik ben eigenlijk verbaasd dat de kaartjes nog niet op zijn, maar ze zijn nog te bestelen zie ik net! 16,50 voor een hele dag, maar lees wel even de voorwaarden.

Als je ze wilt, zou ik ze zo snel mogelijk bestellen, want vaak gaan ze vrij snel!
Yvonnetje
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door Yvonnetje »

Bedankt voor de tips! Helaas zijn beide acties alleen in mei/juni/juli geldig en dan zijn wij nog in China/Frankrijk.
Maar ga de site van de cjp even verder uitpluizen, volgens mij moeten daar nog wel wat goede deals te vinden zijn.

Marije
Reisexpert

Bericht door Marije »

Oh wat stom, ja ik zie nu je berichtje dat je er pas in augustus weer bent...
Meestal duren die acties maar een paar maanden inderdaad. Ik heb een topic aangemaakt over de verschillende NS acties, want ze zijn er toch regelmatig. Ik dacht, zo kunnen we met z'n allen mooi bijhouden hoe en wat. Dus als je dat in de gaten houdt, weet je misschien t.z.t. of er nog acties zijn.
Plaats reactie