Ben je van plan om binnenkort te vertrekken dan zit je goed met deze backpacker informatiesite. Vind hier het backpackers forum met de meeste gestelde vragen wat betreft voorbereidingen, tours en achtergrond informatie
ik moet het allemaal nog even verwerken.....
Ondanks de afwezigheid van Elnino is het onderwerp porceleine pony toch verdacht vaak langs gekomen.
Hoe komt het toch altijd dat er geen reisverhalen verteld kunnen worden zonder details over sanitair.
Zonder gekheid. Leuke dag, leuke mensen, leuke opkomst.
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
Sorry, ik vis nog even door Hoeveel mensen waren er ongeveer? Iedereen die zich had opgegeven, of meer/minder? En is alles goed gegaan bij Stairway? Opmerkingen mogen via PB.. Ik zou graag nog even wat willen terugkoppelen naar mijn contactpersoon bij Stairway, ook met het oog op een eventuele volgende meeting vind ik dat wel zo netjes
..take nothing but memories, leave nothing but footprints..
Toen ik kwam (en we van binnen naar buiten gingen) waren er nog 12 man. Blijkbaar waren de eerste mensen toen al weg.
Voordeel van Stairway is dat er ruimte is, en dat het gunstig ligt. Echt sfeervol is het echter niet 's middags (al zitten de banken lekker) en er zijn goedkopere horecagelegenheden. Voor herhaling vatbaar.
Mooi zo! Hoelaat was jij er, Jenny? Als er toen nog 12 man zaten en er al een aantal weg waren, ben ik benieuwd hoeveel er uiteindelijk in totaal zijn geweest. Lijkt mij dat er toch best een leuke opkomst was, of niet? Ik stuur morgen even een mail naar Stairway, even bedanken voor de goede zorgen en dat alles goed is gegaan met de reservering. Mocht iemand nog andere op- of aanmerkingen hebben die ik door kan geven, dan hoor ik dat wel. Ik moet er volgende keer gewoon bij zijn, dan hoef ik het ook allemaal niet te vragen
..take nothing but memories, leave nothing but footprints..
bolletjeom schreef:ik moet het allemaal nog even verwerken.....
Ondanks de afwezigheid van Elnino is het onderwerp porceleine pony toch verdacht vaak langs gekomen.
Hoe komt het toch altijd dat er geen reisverhalen verteld kunnen worden zonder details over sanitair.
Zonder gekheid. Leuke dag, leuke mensen, leuke opkomst.
En mij maar de schuld geven zeker . Tsja, er wordt in backpackland nogal veel misbruik gemaakt van sanitaire voorzieningen. Is gewoon zo .